Ga naar inhoud

700 800cc tegelijk met borstlift? ?


Aanbevolen berichten

Hallo dames. Hier ben ik weer naar een tijdje te zijn weggeweest. Vorig jaar heb ik een borstvergroting laten uitvoeren

Ben natuurlijk zeer zeker vooruit gegaan en het resultaat mag er zijn.maar ik ben niet happy. vind de speeltje tussen mijn borsten te groot en ze ver uit elkaar. Verder heb ik ze dual plan en als ik ook maar iets me borst aanspan zelfs met iets pakken schiet me borst heen en weer . Dit is op te lossen zegt de chirurg Door het ietsje losser te maken. Ik mis het volume aan de bovenkant omdat ik anatomische mentor cpg implantaten heb. Ik kan er niet aan wennen omdat ze zo stug aanvoelen . En ze voelen hard. En heb nog steeds huid over. Daarom al met al wil ik toch een borstlift gaan uit voeren.

Nu heb ik begrepen dat met een borstlift niet teveel cc rond de 700 a 800 erin kan maar aangezien het anders een enorme dure grap word.. en tijdens de borstlift hoef ik maar 700 extra te betalen voor mijn implantaten. Hoopte ik dat ik hier dames kan treffen die toch voor meer cc zijn gegaan tegelijk met de borstlift . Ik wil graag mooie zachte volle borsten dus zal voor de ronde willen gaan

Groetjes cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Claudia,

WELKOM TRUG !

Ik heb net je boobs bekeken in de galerij,maar moet zeggen,ze zien er best heel mooi uit :)

Maar je klachten zijn niet echt leuk :(

Weet je zeker dat een lift echt nodig zal zijn? want ik zou dat niet zo snel laten doen eigenlijk,of ze moeten echt extreem hangen...

Er zijn zkr meiden die wel wat meer CC hebben in combinatie met een lift idd.

Ik zou ook even overwegen om een ander consult te plannen ergens anders zodat je kan vergelijken wat een andere arts zou adviseren voor je meteen een lift neemt.

gr Vlinder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vlinder bedankt voor je snelle reactie. Helaas Zijn Mijn Borsten Een Stuk Geslonken. Enorm hangen ze nu niet maar voel dat de huid over me protese zit. Ook kan ik nog veel huid pakken zo op eerste gezicht zie je het niet..alleen met bukken. Ik stoor me er enorm aan. Foto's plaats ok zo direct liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijkende naar je foto's zou ik niet voor een lift gaan hoor meis,

wat meer CC en een extra hoog profiel vult de boel al aardig op.

De spier wat verder los laten snijden tussen de borsten in, geeft inderdaad een mooi decollete, dat heeft Dr.Plovier ook bij mij gedaan. Zie mijn foto's.

En zoals je aangeeft een ronde prothese ipv druppel.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijkende naar je foto's zou ik niet voor een lift gaan hoor meis,

wat meer CC en een extra hoog profiel vult de boel al aardig op.

De spier wat verder los laten snijden tussen de borsten in, geeft inderdaad een mooi decollete, dat heeft Dr.Plovier ook bij mij gedaan. Zie mijn foto's.

En zoals je aangeeft een ronde prothese ipv druppel.

X

MEE EENS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zou je adviseren eens bij een andere pc langs te gaan b.v. Dr Nio, Plovier, of de Meyere.

Ik denk dat het probleem meer zit, in de anatomische prothese Dual plane.

Dit was bij mij bij eerste bv ook het probleem.

Ik denk dat je met 800cc, zonder lift, ook al een heel mooi resultaat zult krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo!! Lees net je berichtje..Ik moet ook een borstlift met vergroting van ongeveer 700cc! Heb nu alleen een vergroting van 700cc maar niet mooi! Nu wil ik een lift laten doen en dan de 700 erin..Worden ze dan kwa grootte hetzelfde? Heb jij al een beslissing genomen og misschien al geopereerd? Ben heel benieuwd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik krijg ook een borstlift met 700cc.. door dr. Plovier.

Ik heb je toegevoegd als vriend..

Heb jij al een operatiedatum, en ben je er al uit of je wel of niet een lift wilt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames.

Ik ben zwanger op het ogenblik dus voor mij even niks op het moment. Maar wil naar mijn zwangerschap toch voor de borstlift gaan en 700 a 800cc alleen ben ik bang dat het teveel weegt voor de borstlift ? Of zou het in etapes moeten eerst lift 3 maanden later vergroting groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames.

Ik ben zwanger op het ogenblik dus voor mij even niks op het moment. Maar wil naar mijn zwangerschap toch voor de borstlift gaan en 700 a 800cc alleen ben ik bang dat het teveel weegt voor de borstlift ? Of zou het in etapes moeten eerst lift 3 maanden later vergroting groetjes

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb 4 juni a.s. mijn borstlift.. incl. 700cc protheses.. dr. Plovier heeft er niets over gezegd dat dat te zwaar zou zijn.

Ik heb uitdrukkelijk vermeld dat ik absoluut niet wil dat mijn borsten ooit weer echt gaan hangen.. en hij zei dat hij daar voor kan zorgen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.