Ga naar inhoud

charlotteemma1994 : 9 april 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Hai Charlotte,

ik krijg 5 juni ook 450cc boven borstspier. Ik maak me zorgen dat het te groot wordt, maar als ik die van jou zie denk

ik.. nou..... die wil ik wel!! Prachtig!

haihai! Want spannend nog maar 3 weekjes :D ik snap je twijfel heel erg hoor, had ik ook heel erg ik begon met 375cc wat ik al heel veel vond klinken, maar omdat nio had gezegd dat er wel meer in kon en dat het ook nog natuuelijk zou zijn en ik niet teveel me hoofd moest breken ging ik twijfelen tussen 400 en 450, ik was bang dat het te groot zou zij, dat je de randen zou gaan zien omdat het op de spier is etc. Uiteindelijk toch voor de 450cc gekozen mede doordat ik zoveel verhalen las van meiden die groter hadden gewild. Nog getwijfeld tot aan de operatie en nu ben ik er super blij mee dat ik 450 heb gekozen, ik vind het best natuurlijk bij mezelf staan en ik had miss zelfs nog wel wat groter gekozen als ik het over kon doen hihi i know boob greed. Dus no worries ik denk dat je de goeie keus maakt en twijfel is heeel normaal xxx
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo iedereen,

9 april heb ik een borstvergroting onderhaan bij dr. Nio, 450cc op de spier

Nu heb ik sinds vorige week aan de buitenzijde van mijn linkerborst rimpels, en ik kom er net achter aan dat ik het bij de rechterborst ook heb aan de buitenzijde, nu heb ik een aantal vragen die jullie misschien wel kunnen beantwoorden?

Kunnen rimpels weer verdwijnen?

Is het normaal dat je zo kort po al rimpels hebt?

Kunnen ze ook weer verdwijnen?

Kaan het een oorzaak hebben? Bijv. Te kleine bh, er teveel in 'kneden' etc?

Zou het door gewichtsverlies kunnen komeb?

Ik heb de protheses op de spier

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Als je bent afgevallen dan is dat waarschijnlijk wel de hoofdoorzaak. De andere dingen die je noemt, zijn volgens mij niet van toepassing...

Zie je ze als je rechtop staat, of alleen als je bukt?

Soms helpt het om een kilootje bij te komen of een tijd stabiel op gewicht te blijven. En daarna nog eens wat afvallen...

Ik was 2 jaar po toen ik er een paar kilo af sportte. Daar had ik geen last van,maar ging wel heel geleidelijk.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Als je bent afgevallen dan is dat waarschijnlijk wel de hoofdoorzaak. De andere dingen die je noemt, zijn volgens mij niet van toepassing...

Zie je ze als je rechtop staat, of alleen als je bukt?

Soms helpt het om een kilootje bij te komen of een tijd stabiel op gewicht te blijven. En daarna nog eens wat afvallen...

Ik was 2 jaar po toen ik er een paar kilo af sportte. Daar had ik geen last van,maar ging wel heel geleidelijk.

Xxx

Heee bedankt voor je antwoord! Is weer een excuus voor wat junkfood, ik hoor het al

Ja als ik recht opsta zie je het en gebukt zie je het niet, ik voel het wel

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Hier hetzelfde. Voelbare maar niet zichtbare rimpels aan de buitenzijde van mijn borsten. Echter ik heb ook ondanks dual plane plaatsing toch rimpels aan de bovenkant, binnenzijde van mijn linkerborst. Normaal gesproken komt dit zo goed als niet voor bij dual plane omdat daar de spier de prothese hoort te bedekken. Op dit moment is het niet storend omdat het van een "verre" afstand niet zichtbaar is. Alleen als je er met je neus bovenop zit (in de praktijk doen alleen mijn man en de pc dit ;) ) is het te zien.

In gewicht aankomen kan helpen om dit probleem op te lossen.

Helaas gaat al het gewicht bij mij alleen op mijn buik zitten en niet een stukje hoger......

Mochten de rimpels erger worden dan kan er altijd lipofilling worden toegepast. (Dan mogen ze het vet bij mijn buik eruit zuigen :45:)

Volgens mijn pc blijft tegenwoordig 70% van het vet permanent zitten doordat de techniek sterk verbeterd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ook.

6 maanden po en je ziet niks aan de buitenkant maar ik voel ze zelf wel. Aan de buitenkant van me beide borsten voel ik de plooien/rimpels vd prothese.

Zolang ik ze niet zie vind ik t ook niet erg.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Heb ook aan beide borsten aan de binnenkant rimpels ik wil ze laten vervangen en onder de borstspier laten plaatsen maar lees nu dus dat dat niet zoveel uitmaakt...kan iemand mij vertellen wat ze bij het vet in spuiten doen en of iemand daar al ervaring mee heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaatje01: Had jouw vraag toevallig een paar weken terug aan mijn pc gesteld. Ik dacht namelijk dat ik rimpels heb omdat ik voor het maximale ben gegaan. Er is echter geen verband tussen rimpels en het aantal cc. Hoe zachter de prothese en hoe minder eigen borstweefsel om de prothese te bedekken, des te groter de kans op rimpels. Heb echter ook foto's gezien van dames met ongeveer dezelfde voorsituatie als ik en die geen last van rimpels hebben. Denk dat ik gewoon pech heb gehad. Aan de buitenzijde van mijn linkerborst heb ik het niet en aan de buitenzijde van mijn rechterborst wel.

Ik ben sinds een aantal weken (na 6 jaar) weer gaan sporten. Ben heel fanatiek begonnen met fitness, bodyshape, yoga en hardlopen. Train hierbij dus o.a. ook mijn borstspieren en denk dat de rimpels hierdoor wel erger zijn geworden. Het beetje vet wat ik op mijn borsten had is denk ik met al dat gesport helemaal verdwenen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.