charlotteemma1994 Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Hallo dames, Ik ben Charlotte, 20 jaar. Ik heb na 6 jaar mijn bh's opvullen, de bandjes op zijn strakst zetten, schamen voor mijn opgevulde bh's etc. EINDELIJK besloten om iets te gaan ondernemen. Al toen ik 14 was riep ik met mijn grote mond dat als ik 18 was ik een borstvergroting wilde. Eenmaal 18 jaar geworden, een stukje ouder, en ietsjes wijzer begon ik te twijfelen.. Moet ik wel in een gezond lichaam laten snijden? Kan ik echt niet met mijzelf leven zo? Wat als ik er plastic uitzie of het mislukt? Nu 2 jaar van twijfel verder, vind ik dat ik een keuze moet maken. Ik denk er al 6 jaar over na en kijk bijna elke dag plaatjes van borstvergrotingen, de twijfel begint een beetje zijn tol te eisen.. Wat ook niet erg meehielp dat het onderwerp nogal taboe is bij mijn ouders, en ik nog bij mijn ouders woon. Van de week besloot ik dat ik iets moest doen, ik heb mijn moeder geroepen en haar verteld hoe graag ik dit wil, maar hoe veel ik ook twijfel. Ze was gelukkig erg behulpzaam en zei dat ze me bij welke keuze dan ook zou steunen (PFOEH opluchting!!) We hebben gelijk de Bergman kliniek gebeld en een afspraak voor een consult gemaakt! Ik weet niet of mensen mijn gevoel begrijpen, maar dit was echt een enorme (psychologische) stap! Mijn consult is woensdag 4 februari 2015, ik kan niet wachten! Eindelijk meer duidelijkheid, ik heb best veel vragen.. Zijn er meer mensen die zo hebben getwijfeld? Of die het eigenlijk heel erg graag willen, maar het toch ook eng vinden? Is deze twijfel gezond, of is dit een teken om het niet te doen? Als ik denk aan de woorden niet doen voel ik me bijna onpasselijk worden omdat ik het toch heel graag wil... jeetje wat een gezeur:P Ohja, nog ervaringen bij Bergman kliniek Bilthoven of Anneke van Engeland? Ik weet trouwens niet welke maat ik heb:$ Ik koop altijd 75 C de meeste push up, en de bandjes op z'n strakst haha.. #littleboobieprobz
projectT Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Jaaa hier nog 1 Ik dacht er ook al over na vanaf mn jonge tienerjaren. Het is uiteindelijk ook allemaal niet niks. Had eerst ook een hoop vrees voor mijn gezondheid enzovoort. Maar tegelijkertijd, ik heb zo veel psychologisch veel last van mijn huidige voorgevel dat ik uiteindelijk zo blij ben dat ik deze stap voor mezelf neem. Dit overbrugt voor mij de angst voor eventuele risico's...mocht het toch mis gaan, waarvan de kans heel klein is, dan klinkt dit misschien naief. Maar als je daarna tevreden bent met je borsten... dat zou natuurlijk helemaal het einde zijn. Heel veel succes in iedergeval. Ik ga het meemaken, nog drie nachtjes slapen tot ik wordt geopereerd
Spekkie Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Hoi Charlotte, Allereerst welkom hier en succes met alle info die je hier leest en krijgt.Ik heb zelf geen ervaring met deze pc, maar kan je sowieso aanraden om meerdere consulten in te plannen zodat je kunt kijken bij wie je je het meest op je gemak voelt en wie aan jouw wensen wil en kan voldoen.Of je moet zo overtuigd zijn van de verhalen over een pc en die kan aan je wensen voldoen....Ik heb bijvoorbeeld hier een maand of 4 gelezen en geschreven en zo steeds mijn lijstje aangepast, als ik meteen had gekozen, had ik een andere keuze gemaakt waarschijnlijk.Ik wilde heel graag voor de spier als het zou kunnen en niet te groot maar zeker ook niet te klein en als het mogelijk was ook niet per se de hoofdprijs betalen.Ik ben nu 2 dagen geleden geopereerd en erg blij met mijn keuze!Moraal van het verhaal, onderzoek en lees veel, zowel over methodes als pc's en ga niet over 1 nacht ijs!Succes
AnnickAA Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Spannend ProjectT, bijna nieuwe boobies! Ben jaloers, moet nog 2 maanden wachten : D Maar Charlotte die twijfel is denk ik echt heel normaal. Het is niet niets en daar moet je goed over nadenken. Tegelijkertijd als je je echt rot voelt over je huidige situatie en al bijna tranen in je ogen krijgt bij het idee van een mooie voorgevel (dat heb ik een beetje) dan is het denk ik de moeite waard. Neem in ieder geval de tijd om er goed over na te denken. Je opties af te wegen. Verschillende klinieken te bezoeken, dan kom je er vanzelf achter dat je het echt graag wilt, of niet, maar ik denk het wel als ik je zo hoor ; ) ik ben er een jaar mee bezig geweest en wachtte op het moment dat ik dacht: ja! Ik wil dit. En die kwam ook, bij de tweede chrirug, voor de spiegel met pasprotheses en mijn eigen shirt erover aan, het klopte gewoon! Ik ben zelf op consult geweest in bilthoven bij Bergman. Ik vond het zelf tegenvallen, maar dat is mijn persoonlijke ervaring, en kwam ook door de chirurg, dr. De blecourt. Probeer verschillende en voel aan wat jij fijn vind. Dat is het belangrijkste!
xJojo Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Hee charlotte, ik denk dat we in het zelfde schuitje zitten, een paar maanden geleden dacht ik precies hetzelfde als jij.mijn eerste consult was ook bij bergman clinics bij dr aa van Engeland en ik was zwaar teleurgesteld terug thuis gekomen. dankzij dit forum heb ik me niet neergelegd bij haar advies en ben ik bij dr. Nio terecht gekomen.Plan bij verschillende chirurgen een consult in en waar je het meest blij van wordt, daar zou ik me laten opereren. ik liep in mijn geval zwaar glunderend het consult bij nio uit, en wilde iedereen bellen, dus dat zat wel goed. in tegenstelling tot bergman..Het is echt een gevoelskwestie en je kan het alleen beslissen door het te ervaren. ik heb eerst maanden allemaal verslagen gelezen, meiden op instagram gevolgd voordat ik zeker wist dat ik deze stap ga nemen!Super veel succes!!
charlotteemma1994 Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Oh jullie hebben zo gelijk! Erg is dat na zoveel jaren zet ik eindelijk stappen en wil ik in sneltrein vaart gaan! En keuzes maken en het gelijk doen Geen goed plan natuurlijk.. Wat stom van de Bergman kliniek zeg! Ik had deze kliniek eigenlijk in gedachte omdat ik weet dat ze hun voorkeur voor ronde implantaten hebben, en dat heb ik zelf ook. Ik wil geen anatomische aangepraat krijgen! En ook dat het best dicht in de buurt is, en geen wachttijden heeft, en een vrouw als PC. Ik dacht eigenlijk bij mezelf dat een vrouwelijke PC zich meer kon inleven, en zou weten dat dit belangrijk is en er extra voorzichtig/netjes mee zijn tijdens de operatie. @ XJojo Ik hoor inderdaad zoveel goeds over Dr. Nio, Na hoelang kon jij terecht bij hem voor de operatie? Is de wachtlijst lang? En welke meisjes op insta? @Aanicka Naar welke PC ga jij nu? Alvast bedankt! Ohja ik zal wat foto's neerzetten in mijn gallerij van hoe ze nu zijn.. Ik ben alleen A technisch dus hoop dat het lukt haha
Spekkie Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Ik moest zo lachen om Nio, die zei juist dat vrouwen er geen verstand van hebben omdat die ze minder vaak vast hebben ;-) Je kan t schuin vinden, maar ik kon er wel om lachen! En eerlijk is eerlijk, hij heeft wel kijk op mooie boezems!Je kunt meestal met een week wel op een eerste consult in het slaz en de operatiewachtlijst is ook nier lang hoor.
charlotteemma1994 Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Hahaha das wel mijn humor Zo! Dat is inderdaad snel Ik moest 2 weken wachten voor een consult.. Hoelang na jouw consult kon je aan de beurt als ik vragen mag? En hoeveel heb jij betaald? Alleen als je het wilt vertellen! Hoe gaat het nu met je? Je bent 2 dagen PO zie ik?
Desigual Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Hoi,ik kan 2 feb terecht. Heb 10 dagen geleden afspraak gemaakt bij Nio. Alleen op maandag. Daarna dr straaten en Demeyere. Ik ben 1.71 65kg en heb volgens mij dezelfde borsten als jij hebt.Waar hoop jij op uit te komen?Stuur je uitnodiging om toe te voegen.Groetjes
charlotteemma1994 Posted January 24, 2015 Author Posted January 24, 2015 Hee Ellie! Ik heb je toegevoegd Ik ben ook 1.70 en 65 kg, ik hoop een beetje uit te komen op een D, maar dat hangt er eigenlijk een beetje vanaf wat ik nu heb haha.. Ik draag altijd een push 75C en weet niet wat mijn echte maat is.. ik zou wel zo'n 2 cupmaten groter willen. En jij?
Spekkie Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 In het slaz kost het 3100 euro, dus dat valt redelijk mee. Ik ben in oktober op consult geweest en idd donderdag geopereerd en het gaat goed!!Ik wilde bewust nog ff wachten, moest nog sparen.... Sommigen konden volgens mij met 2 weken geopereerd worden, ti's net wat je wilt!Nio zit ook in park medisch centrum in Rotterdam, daar is t weer duurder; zo'n 3900 euro.
xJojo Posted January 24, 2015 Posted January 24, 2015 Heehee,voeg me maar toe, in mijn galerij heb ik voorbeelden van een meisje die ik heb gevolgd waar ik echt veel aan heb gehad. Ik weet niet of vrouwen zich beter kunnen inleven.. ik denk juist minder goed, als je het zelf niet gedaan hebt/ in gedachte hebt, heb je denk ik wel vooroordelen over mensen die dit willen gaan doen. misschien heel krom gezegd maargoed (zal ook niet altijd opgaan) mannen oordelen minder snel naar mijn idee, je je pc is wel die laatste die je wil dat die je veroordeeld..gaat goed met mn zinsopbouw, hele dag werken aan school is niet echt bevorderend haha.Bij het slaz is de wachttijd idd niet lang.. ik moest toen wachten omdat Nio er twee weken niet was ofzo?? heb mijn operatie bij hem meteen gepland, 30 april pas maar dat is ivm school. las hier van een meisje dat ze 2/3 weken na dr consult al geholpen kon worden als ik me niet vergis.
charlotteemma1994 Posted January 25, 2015 Author Posted January 25, 2015 Ik word geloof ik helemaal enthousiast van Dr. Nio!Ik ga denk ik ook gewoon bij hem nog een consult aanvragen, dan heb ik in ieder geval iets aan vergelijkingsmateriaal in vergelijking tot Bergman A. van Engeland. En dan is het ook nog is 800 euro goedkoper bij Nio.. Ik heb wat verhalen gelezen over dr. van Engeland, dat zij altijd naar heel erg klein nijgt. Ik zou het zo zonde vinden als ik €4000,- uitgeef en dan spijt heb omdat ik niet groter heb genomen.. En volgens mij past er bij mij redelijk wat in gezien wat ik nu heb, maar daar heb ik natuurlijk helemaal geen ervaring in:67:@xJojo Oehh spannend je kan zeker niet wachten? hihi@spekkie ik ga nu bij je foto's kijken!!
best_boobie Posted January 25, 2015 Posted January 25, 2015 Ik had deze kliniek eigenlijk in gedachte omdat ik weet dat ze hun voorkeur voor ronde implantaten hebben, en dat heb ik zelf ook. Ik wil geen anatomische aangepraat krijgen! Hoi hoi Ik heb even niet je hele topic gelezen, en wil geen spelbreker zijn hihi.. maar dr. van Engeland, is zover ik weet, een groot voorstander van anatomische implantaten... En ze gaat nooit echt groot, maar ik weet ook niet precies wat je voor ogen hebt Zoek goed naar een pc waar je je goed bij voelt (wat de anderen ook al zeggen) en ga niet van 1 consult uit, hoe graag je het ook snel gedaan wilt hebben Dr. Nio staat heel goed bekend hier op het forum en kijkt echt naar wat je graag wilt! Bij hem kan heel veel, van klein tot groot, het is maar net wat je wilt Heel veel succes!! xx BB
charlotteemma1994 Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 @ Best_Boobie Serieus?? Ik dacht dat De Bergman kliniek in het algemeen voorstander was voor ronde implantaten! Nog iets om over na te denken.. Ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij Dr. Nio op 2 februari en dan 4 februari bij de Bergman kliniek. Ik heb een hele vragenlijst en ben eigenlijk van plan bij beide PC's gewoon de hele vragenlijst af te gaan en kijken of ze verschillend antwoorden, en wat ze qua grote, en maat bij mij vinden passen.. Verschillen tot nu toe zijn: Bergman: €4000 SLAZ: €3000 Berman: Dichterbij Berman: vrouwelijke PC SLAZ: mannelijke PC Weten jullie eigenlijk of beide dezelfde merken protheses aanbieden? En welk prothese merk is het best? Groetjess! (KAN NIET WACHTEEEEEN )
best_boobie Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 In Bergman kliniek zullen ze waarschijnlijk de natrelle prothesen aanraden. Nio werkt het meeste met eurosilicone. Beide staan bekend als goede merken Ik ben ook twee keer door een man geopereerd, heb er niks van gemerkt Die mannen doen dat elke dag Succes met je consulten alvast! En goed dat je ook een consult bij nio gepland hebt!!! Als je ervaringen over hem wilt zoeken, zoek dan op SLAZ en op parkkliniek in de zoekbalk. Nio pakt de zoekbalk niet, omdat een zoekopdracht meer dan drie karakters moet hebben Xx BB
best_boobie Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Oh en trouwens... Vooral luijendijk en van Engeland zijn voorstander van anatomische binnen Bergman... Zijn er vast nog wel, maar deze twee schieten me nu ff tebinnen
charlotteemma1994 Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 @ Best_Boobiehahahaha vandaar! Ik zit hier echt als een halvie elke keer nio in te typen, en ik kom op niks!Dankjewel he!Groetjes
AnnickAA Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Ik heb in november consult gehad bij Dr. de Blecourt, bij Bergman in Bilthoven. Die raadde bij mij ook juist ronde aan, kwam ook over alsof hij niet moet hebben van anatomische Nou ga ik zelf liever voor anatomisch, maarja mocht je toch Bergman willen is dat een optie. Wel een man in plaats van vrouw, maar wel bij Bergman Afweging afweging
claire600cc Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 Ik ben heel blij voor je dat je de stap durft te zetten... En zeker als hoe ik het ervaar, je heb er zoveel plezier van! ELKE OCHTEND EN AVOND zowieso!!! Bij aan en uitkleden! Elke keer word je weeeeer blij!!Wel zou ik kijken naar meerdere locaties als de Bergman. Er zijn zoveel artsen bij de Bergman die OOK in een ziekenhuis werken. En dat scheelt je nog geld ook! Bergman betaal je toch echt voor de naam. Ik ben daar de eerste keer geweest uit eigen gevoel maar niet wetend dat mijn arts ook in het ziekenhuis werkt. En als t klikt met die juiste arts, waarom dan niet in het ziekenhuis? Je bent er toch goedkoper uit en de operatie blijft het zelfde...Ik ben ook in Bilthoven geopereerd trouwens de eerste keer...
Desigual Posted January 27, 2015 Posted January 27, 2015 HoiZie net je berichtje.Ben al bij nio geweest. Kreeg compliment en ze blijken prima geschikt voor voor de spier.Du al plane zag ik best wel tegenop.meer pijn langer herstellen en kon dan 6 weken niet werken.Na wat passen bleek ik maar liefst 550cc te hebben gekozen.Heb 80a zei die en zou op een D uitkomen.Helaas hoorde ik vandaag van forumlid dat de 550cc niet in 85%gevuld is.Terwijl we daar bewust voor gekozen hebben. Minder nep zei nio en beweegelijker dan 100% rond. Ga ook nog bij straaten voor consult.Heb tenminste vergelijkingsmateriaal. En jij al wat wijzer?
charlotteemma1994 Posted January 28, 2015 Author Posted January 28, 2015 Wow 6 weken niet werken!! Wat voor werk doe je dan?Want ik kan echt niet zomaar 6 weken vrij nemen, maar ik wil wel graag dual plane'.. Ik werk in een schoenenwinkel en ik kan max 2 weken vrij nemen.Woow das een beste maat! Wel mooi denk ikHuh dat is wel echt gek dat je het besproken hebt en dat je hier hoort dat dat helemaal niet kan, bel of mail hem anders even? Wat ik wel ook las over die 85% gevulde prothese is dat die rimpelt.. Heeft hij jou uitgelegd hoe dat zit?Nee ik ben aan het wachten tot 2 feb. 1e consult met Nio en dan twee dagen later consult met Engeland, alleen ik heb nog steeds dat ik elke keer helemaal blij ben en fantaseer over nieuwe boobs en op t forum zit, en dat ik dan een moment later nadenk, what the fuck ga ik dit serieus doen? Ben ik dit wel? Kan ik er echt niet mee leven? Ga je de littekens zien? Ga je zien dat ze nep zijn? etc. etc. Daar wordt ik wel een beetje naar van, maar zo gaat het al een twee jaar lang bij mij..@Claire Ah wat lief! Dankjewel.. Ik ben inderdaad ook een beetje van de Bergman afgestapt.. maar laat het consult wel staan, gewoon als vergelijkingsmateriaal met Nio.. Ben heel benieuwd of die twee mij verschillende maten en protheses bij mij aanmeten..
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.