Ga naar inhoud

Melan : 28 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@barb; nou zeg idd!!!! Pffff ik werk in de gehandicapten zorg. Maar dingen als koningsdag zijn altijd zo spannend voor mn bewoners. Dus dan gaan we lekker Melanie slaan ;) hahaha

Maar idd IK KRIJG BOOBIES!! Whaaaaaa!!!

@marjon; ja zo lief!! En volgens mij vind hij het niks. Maar z'n ex en z'n dochter hebben t ook. Dus hij zal wel denken dat het erbij hoort alsje vrouw bent hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou ik lig op m'n bedje.

Wachten tot de schoonmaakster klaar is. Ze zijn kennelijk vergeten de kraan van de douche uit te zetten voor het weekend. Alles nat! Hahaha

Ik heb m'n man weggestuurd, die was zo aan het zenuwen. Erger als ik!

Ga maar shoppen schat! ;)

Nou hopelijk is de volgende update ee. Boob-update

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden. Even een snelle update van mij.

Ik heb ze!!!!!!!!!!

Het is uiteindelijk 425li en 450re geworden. Dr straten heeft op operatie tafel gekeken wat paste :D

Wel dual plane. (Was toch nog wat afgevallen)

Jeetje. Ik voel me na 2jaar weer mezelf!! Eindelijk weet volume. Wat voelt dit goed!

Pijn is goed te doen. Heb alleen PCM tot nu toe.

Was btw een gezellige dag met fem (die collega van mijn man blijkt te zijn hahaha hoe toevallig!)

Xx

Ze zijn wel groot!!!!!!

Hahaha wat een shock ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi super leuk toch,, En mooi aantal cc zelfde als mij :-)

Nu lekker herstellen!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat is dit grappig zeg!!!

Komt je man daar zijn collega tegen, terwijl jij haar van het forum kent!! :45:

Gefeliciteerd met je boobs meid!! En hoop dat je lang genoeg vrij hebt!

Gehandicapten-zorg kan heftig zijn, zeker op spannende dagen.. Weet niet of jullie met een time out werken, maar die zat in mijn stage op dat soort dagen ook altijd vol haha

Een goed herstel!!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou hier komt ie, mijn operatie verslag! :101:

Jeetje meiden dat ik dit heb gedurfd zeg! Ik ben dus iemand met een naaldenfobie. Ik hou niet van slangetjes, infuusjes, naalden, OK's of dokters.... Maar ja, ik hou al helemaal niet van slappe theezaktietjes zonder inhoud. Dus daar gaat ie....

Na een heerlijk hectische koningsdag op mijn werk, en een oppas die ziek was was ik even bang dat het hele feestje niet door zou gaan. Maar op het aller laatste moment hebben mijn schoonouders en de man een kinder-opvangconstructie geregeld, en ging alles toch door.

Ik heb geslapen als een roosje, want de dag was zo vermoeiend. Ideaal, ik werd wakker van de wekker, toen was het kids aankleden en gaan. Geen tijd om na te denken.
Ik moest anderhalf uur rijden naar de kliniek, maar de zenuwen vielen onwijs mee!
Eenmaal daar snapte ik niks van het gebouw, hahaha dus we hebben op de gok de verkeerde ingang gekozen. Met wat omwegen kwamen we dan toch op de goede plek terecht. Het personeel moest wel lachen, ze zijn niet gewend dat hun patiënten vanaf de personeelsgang hun kant op komt ;)
Ik mocht meteen naar mijn kamer. Grappig want we dachten dat er iemand stond te douchen! Bleek dat ze vergeten waren de douche uit te zetten na het spoelen van de kraan. De douche stond kennelijk al vanaf vrijdag aan (het was dinsdag :75: ) Er kwam meteen iemand van de schoonmaak, waar ik een hele tijd mee heb staan kletsen.
Mijn man ondertussen werd zo vervelend. hahaha lieve schat hoor, maar hij was zo zenuwachtig dat ik gek van hem werd. Ik heb hem weg gestuurd, ga maar lekker shoppen schat! De verpleegkundige moest lachen en zei dat ze dacht dat hij meer zenuwen had als ik! Was ook echt zo, ik was zo ontspannen.
Na een tijdje kwamen Fem en haar moeder binnen. We hebben onwijs gezellig gekletst. (wilde pizza laten bezorgen en high tea voor twee :154: ). Fem en haar moeder waren een enorme afleiding want voor ik het wist werd ik uit de kamer gereden. Op naar de boobies!!!!!! :5:

Onwijs lief personeel werkt er op Heyendael zeg! Alles doorgenomen en toen kwam het infuus. Ikw a svoor het gemak mijn hele naalden fobie vergeten... en ook dat ik zo lekker lastig aan te prikken ben. Al kletsend stopte ze die naald erin (en even porren, want ja die aderen van mij..... :wacko: ) en ja hoor.... daar ging ik bijna. Ik trok helemaal weg Hahahah. Bloeddruk van 75/45 even een dipje. Ik kreeg op m'n kop dat ik niks had gezegd. Hahaha ja oeps vergeten.

Even later kwam Frans. Ik moest staan voor aftekenen, gelukkig was hij gewaarschuwd, want ik was erg wiebelig nog door dat rot infuus. Even kijken, de maat bepalen. Ik had ook 425 & 450 laten wegleggen. Frans zei dat ik toch flink verschil in m'n borsten had. (iets wat bij t consult nog mee viel, maar door sporten zijn m'n boobs toch echt nog kleiner geworden in 2 maanden tijd) Het werd dus of 400 & 425, of 425 & 450. Frans zou op de OK bepalen. Hij zei ook dat het dual plane zou worden. Maar ik hoorde hem amper nog want ik werd weer zo wiebelig van het staan. Hij moest lachen om me omdat hij vond dat ik het zo goed aan kon geven dat ik flauw zal vallen..... tsja... ik heb er ervaring mee laten we maar zeggen :4: Ik heb Frans gezegd dat hij op de OK maar moest kijken wat past en wat mooi staat. En toen op naar de OK!!!

Klimmen naar het andere bed met mij wiebelbenen ging goed. Toen zei de anesthesist dat hij even wat ging toedienen. Whow dat deed pijn aan mijn hand joh! Maar ik dacht ik zeg niks, straks gaat hij er ook weer aanzitten, ik wil niks meer van dat infuus weten! Dom he van mij.... Er is me al eens vaker gezegd dat ik te eigenwijs ben.... Want het infuus was uit m'n ader gegaan, en die vloeistof ging m'n hand in Hahahaha. Infuus moest er uit, en ik kreeg weer een nieuwe. Pffffffffffffffffff Tegen die tijd was ik zo toe aan mijn narcose! Laat mij maar weg wezen.

Ik kreeg de implantaten nog eens te zien, de maten. Ik moest meteen aan Gigi denken

Whahaha hik uwe wouw tweeu niuewe tietles mvr Hik hik 800 cc tioch hik

Haha

:4:

Nou goed, toen de narcose, ik weet daar niks meer van.

ik werd wakker omdat ik iemand hoorde zeggen "het is tijd voor koffie" Ik riep "jaaaaa koffie" althans, dat was de bedoeling. wat er uit kwam was "blbhllhhhblll" ofzo. Hahaha narcosedronken nog.

Ondertussen hoorde ik Kees zeggen dat Femke ook al bij kwam. Die was een uur later geopereerd!! wat een shock, ik heb echt lang geslapen! Later zei Dr Straten nog tegen me "Je was erg moe he, je hebt zo lang geslapen" hahaha

Maar goed, tijd om te spieken! WHOW :18: dat is wel heul erg groot. 425 & 450 zei de vpk tegen me. Ik kreeg een spiegel en ik kon er alleen maar naar staren. Mocht meteen mijn man bellen. Die had er lekker een dagje uit van gemaakt.

Eenmaal terug op de kamer heb ik met mn moeder en vriendinnen liggen appen. De man was een bh scoren. Je gelooft t niet. Ik had twee Bh's bij me. 1 te klein, ander te groot :152: ik kan dat!

Fem kwam ook weer terug. Die was zo blij joh! Daar werd ik ook zo happy van! Ik wist zelf nog niet zo goed wat ik ervan moest vinden allemaal. Dat duurde echt even. Ik vind ze groot. Heel groot.

Ik heb uiteindelijk een super gezellige middag gehad met mn man en Fem en haar moeder. Hahaha gezellig dagje uit, en thuis komen met tieten :123:

Slapen ging voor geen meter. Ik kon mn draai niet vinden. De volgende dag had ik wel veel pijn. Ik wil die tramadol niet. Ik heb zo'n trauma met pijnstillers dat ik alleen PCM echt durf te nemen (ik wil ook absoluut niet dat mijn kinderen mij wazig mee gaan maken) Maar vandaag gaat het al super! PCM is voldoende. En neem die tramadol in de nacht als ik niet gewoon weer door slaap.

En de maat......

Als ik in de spiegel kijk, me bedenk dat ze wat lager komen te hangen, dan past het wel bij me. Ooit had ik zo groot, alleen gebeurde dat in de loop van 9mnd, en niet in een uurtje. Ik vind ze nog steeds wel iets te groot. Maar ik gok dat ik daar heel snel aan gewend raak. ;)

xx Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk dat je aan me gedacht hebt :-)

Leuk verslag meid enne geweldig aantal cc hoor :-) hihi Ik vond ze in het begin ook super big nu ben ik er aan gewend en moet ik af toe foto, s kijken en aan de bh voelen van zit alles nog vol erin, anders zou ik zweren dat ze gekrompen zijn hahaha!!

Lekker herstellen nu!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Meis,

Goed verhaal!! en fijn dat het zo goed is gegaan.

Wiebelbenen , draaierig en een leuke dag!. als je niet beter zou weten zou je denken dat je naar een pretpark bent geweest.

We zijn heel benieuwd en hou jezelf goed in de gaten!!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobies24

Ow dan kan je bij mij alvast een beetje zien hoe het kan gaan worden :D

Herstel gaat goed. Mag van mij wel wat sneller gaan, ik kan zo moeilijk rustig aan doen hahaha

Wiebelbenen , draaierig en een leuke dag!. als je niet beter zou weten zou je denken dat je naar een pretpark bent geweest.

Hahaha en ik kwam thuis met twee ballonnen! ;)

@saskia ja daarom, ik dacht dat klopt niet hoor!

@gigi ow dus jij had het ook dat je aan grootte moest wennen? Vind ze bij jou prachtig. Dus dat hou ik maar voor ogen :)

Met de pijn gaat het steeds beter. Af en toe steekt het wat. Maar merk dat ik PCM steeds minder nodig ga hebben. Ga nu niet door de grond als het uit begint te werken.

Ik ga zo eens foto's naast elkaar houden kijken of de dames wat willen zakken.

Verder ben ik er echt super blij mee nu. Ik voel me gewoon weer mezelf!!! Ik had nooit kleine borsten tot na m'n zwangerschappen, en ben nu voor m'n gevoel weer de oude Mel! En dat gevoel is me alle pijn en ongemakken dubbel en dwars waard!

En het is gewoon leuk om af en toe te roepen naar de man dat ik meer cc heb als zijn motor ;)

Xx Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.