Ga naar inhoud

Melan : 28 april 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Super ja gefeliciteerd met je definitieve datum.

Gaat allemaal wel goed komen ik ben 9 maart door frans geopereerd en ben heel erg tevreden. Xx

Heb even gespiekt, ze zijn al echt super mooi zeg!!!! Ik hoop dat t bij mij net zo gaat worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat super leuk!! We mogen allebei 28 april bij Frans. Zou leuk zijn als we elkaar daar even zien :-)

Ik ben ook al volop bezig met voorbereiden. Op werk is het geregeld en de eerste week kan ik bij mijn ouders slapen. Langer ook als ik zou willen.

Nu alleen nog spullen regelen zoals een goede sportbh, arnica, vestjes of kleding wat makkelijk aan kan straks..

Het is nog maar iets meer dan 5 weken wachten... Die tijd vliegt echt zo voorbij!

Gefeliciteerd met je datum meis! En ik tel met je mee af ;-)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum!!

Succes met voorbereiden!!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx gigi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhh, ik ga twijfelen over de maat!
Heb net een mailtje gestuurd dat ik toch nog even over de maat wil praten.
Ben ergens bang dat ik het na een tijdje toch wat te klein ga vinden. Lees hier ook zoveel over meiden die achteraf graag wat groter hadden gewild.

Dr. Straten had gezegd als ik groter zou gaan dat het dan misschien zou kunnen gaan hangen. Zou dat met 50cc meer echt zo'n verschil maken?

Wachten op antwoord maar :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cmgiess ik weet niet wat voor maat t zou kunnen worden. Straten gaf aan daar niet veel over te kunnen zeggen. Hahaha

Maar als ik foto's vergelijk vind ik 400cc toch wel vaak klein ogen.

Wanneer ga jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Nog 6 dagen! Jeetje het gaat opschieten.
Heb er soort van zin in, wil zo graag weer mooie boobs!
Dinsdagochtend moet ik 10 uur aanwezig zijn.
Nu maar hopen dat Dr. Straten niet te veel drinkt met koningsdag, anders heb ik straks twee prachtige borsten op mijn rug ofzo. Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha hik uwe wouw tweeu niuewe tietles mvr Hik hik 800 cc tioch hik

Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het schiet ineens echt heel erg op voor ons! Ik heb er ook zin in. Ben wel met vlagen rete zenuwachtig en aan het stuiteren hoor! Haha :P

Hoe is het met jou zenuwen? Of ben jij helemaal relax?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whahaha hik uwe wouw tweeu niuewe tietles mvr Hik hik 800 cc tioch hik

Haha

Hahahaha Dat zou even schrikken zijn. Weer die H-cup van na mn bevalling ;)

Ja het schiet ineens echt heel erg op voor ons! Ik heb er ook zin in. Ben wel met vlagen rete zenuwachtig en aan het stuiteren hoor! Haha :P

Hoe is het met jou zenuwen? Of ben jij helemaal relax?

Liefs

Ja echt he! nog eventjes :D Zenuwen vallen nog mee. Ik ben er wel veel mee bezig hoor "Hoe gaat het worden?" "Gaat het heel erg opvallen?" "Wordt het niet te klein?" "Kan ik wennen aan andere boobs?" Lijkt me zo raar om zo plots andere boobs te hebben!

Moet ook zeggen dat ik gewoon geen tijd heb voor zenuwen. Hahaha ben nog te druk met zo veel dingen. Ik ga denk dinsdagochtend stuiteren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even gespiekt, ze zijn al echt super mooi zeg!!!! Ik hoop dat t bij mij net zo gaat worden

Dank je wel :) gaat bij jou ook helemaal goed komen hoor. Nog eventjes en je hebt ze ook en kan je er mooi van genieten.

En idd hopen dat ie niet teveel drinkt haha ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kids slapen nog, en ik ben al een half uur wakker.... Hahaha zenuwen slaan geloof ik toe ;)

Ik droomde dat ik alles vergat mee te nemen naar de kliniek. Ga zo toch mijn tas maar eens nakijken. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha we hebben onze boobs nog niet eens, maar ze houden ons nu al in de greep ;)

Heb je je tas inmiddels gecheckt?

Ik heb ook slecht geslapen hoor... Gelukkig moet ik nog best veel doen vandaag, dus heb ik wat afleiding. Voor zover dat lukt hahaha :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha tas gecheckt idd. Moet ik hem alleen niet vergeten mee te nemen ;)

Ik niet vanavond gelukkig nog werken. Geen tijd om te stressen.

Wat moet jij nog doen?

Hmmz vannacht niet vergeten m'n telefoon en ereader op te laden. Moet straks wel wat te doen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha tas moet wel mee inderdaad! :38:

Ik word net pas wakker na mijn laatste nachtdienst. Dus ben nog even aan het wakker worden.

Straks ff de winkels aantikken voor de laatste boodschapjes. En daarna als een tezmanian devil door mijn huis heen: stofzuigen/dweilen, badkamer nog ff een sopje geven, keuken, 1 wasje draaien. En mijn bed nog even snel verschonen :)

ook nog even mijn tas voor morgen checken. Moet nog wel een tweede tas inpakken met spullen en kleding voor mee naar mijn ouders waar ik de eerste week ga bivakkeren :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo pfffff wat een dag.
Kids van mn schoonzus zijn ziek. En laat haar nu mn oppas voor morgen zijn.
Ze appte me vanavond dat het echt niet ging met haar kinderen.
Maar goed ik was op mijn werk, en laat dit net de dienst from hell zijn geweest. Ik kon niet eens appen zo druk was het (agressie, dus het kon echt echt echt niet die paar appjes die ik kon sturen deed ik al klappen vangend) Dienst zou 9uur eindigen. Nou.... ik ben net pas thuis :93: . Dat werd wat later dus.

Nu net ook oppas rond, schoonpa neemt een dag vrij voor me. PFFFIIIIEEEEUUUUWWWWW!!

Voordeel.... ik ga nu pas nadenken over wat ik morgen ga doen ;) En ben hier zo moe van.... ik kijk gewoon uit naar die narcose! Slapen!!!! hahahahahaha

Iemand een idee voor een kado voor schoonpa??? Ik ben hem eeuwig dankbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een dag voor jou zeg... Pffff maar gelukkig is het geregeld en kan Frans morgen zijn gang laten gaan en ben je morgen helemaal happy! :D

Ik ga je morgen zien meid! Strompelen we ff naar elkaar toe hihi. En als je ze eenmaal hebt, zal je de stress van vandaag wel vergeten zijn :38:

Ik ga nog even nadenken voor een goed cadeau...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeahhh Succes meiden!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx dames!

Ik heb geslapen als een roosje Hahahaha

Zo nog even lekker douchen en dan kijken hoe gezellig ik ga zijn als ik niet mag ontbijten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een held die schoonvader van je!!! :D :D Wat vind hij leuk?

Misschien een fles drank, of kaarten voor een concert/musical ofzo?

Heel veel succes vandaag met het krijgen van je nieuwe boobs!! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.