Ga naar inhoud

Mickey10 : 12 juli 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Gast Mickey10

Aanbevolen berichten

Gast Mickey10

Hello ladies,

Ik lees al een poosje mee met jullie. Vond het nu tijd om zelf een topic te openen omdat ik met wat twijfels zit.

Ik ben bij de Velthuis Kliniek (drs. Bos) en bij de Bergman Kliniek (drs. Koopmann) op consult geweest en kan bij beiden terecht. Maarrrrr...over Drs. Bos kan ik weinig terugvinden. Tietie is prachtig geholpen door hem maar zij is de enige bij wie ik het resultaat heb kunnen zien en ik zie zijn naam bijna nergens terug. Hij was tijdens het consult heel aardig en geduldig en vertelde dat je bij het herstel moet luisteren naar je lichaam, wat weer goed voelt mag je doen. Ook zei hij dat er geen kapselvorming of verschuiving plaatsvindt door te snelle belastin tijdens het herstel. Ik zie nogal tegen het herstel op omdat ik een kindje heb van 1,5 jaar die graag opgetild wordt. Drs. Koopmann zei juist dat de herstelperiode heel belangrijk is ivm evt verschuiving van de protheses. Ik weet dat Koopmann erg mooie borsten "maakt". Dus mijn voorkeur gaat lichtjes uit naar hem.

Maar wat mij ook opvalt is (misschien omdat ik meer lees over Koopmann dan over Bos) dat de vrouwen meer pijn hebben na de operatie bij de Bergman Kliniek. Nu zeiden we bij de Velthuis Kliniek dat ze pijnstilling in je borstholte spuiten tijdens de operatie en bij de Bergman Kliniek hadden ze daar nog nooit over gehoord! Zou dit het verschil zijn?

Ik ben even de kluts kwijt! Wie o wie kan mij van ervaringsverhalen voorzien? Ben je geopereerd door één van deze artsen en hoe heb je de pijn en het herstel ervaren?

De boobs komen er sowieso maar ik kom er ff niet uit in mijn hoofd waar ik me moet laten opereren.

Alvast bedankt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hier volgens mij een van de weinige die door dr Bos geholpen is.

Later volgens mij nog eens 1 of 2 dames hier, maar die schrijven hier niet meer.

Ook ik kon weinig over hem vinden, wel op You Tube een filmpje waarin hij een BV uitvoert.

Ik zou zeggen, vraag wat je vragen wilt. Je mag me ook een PB sturen als je dat makkelijker vindt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben in beide klinieken geweest voor een consult, maar heb uiteindelijk voor dr. van Selms gekozen, omdat ik heel goede verhalen over hem hoorde. Velthuiskliniek had ik gek genoeg geen lekker gevoel bij. Ook het advies voelde daar niet goed (anathomische protheses). Bergmankliniek had ik juist wel een goed gevoel bij, maar daar gebruiken ze alleen eurosilliconen en ik wil perse een merk dat ook is goedgekeurd in Amerika, omdat ze daar veel onderzoek doen. En daar zijn alleen Allergan (Mcghan) en Mentor goedgekeurd.

Succes met je keuze. Ik denk niet dat die inspuiting te maken heeft met de pijnbeleving erna. Dat zal nl. nooit dagenlang werken. Kan me wel voorstellen dat de manier van opereren invloed heeft. Hoe voorzichtiger een pc te werk gaat, hoe minder schade er wordt aangericht, dus hoe minder pijn lijkt mij. Maargoed, dat is mijn eigen redenering.

Ben benieuwd wat het gaat worden voor je. Misschien ook nog een derde consult?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Hey meiden,

Bedankt voor jullie reactie. Tietie, ik heb jouw foto's gezien en ik vind ze heel erg mooi! Jij bent alleen de enige van wie ik een ervaring heb gehoord en gezien.

Bloempje, ik ga morgen op consult bij Dr. van Selms. Ik ben heel benieuwd! Ik wist helemaal niet dat ze in de Bergmankliniek alleen met eurosilliconen werkten. Weer wat geleerd! Die pijnbestrijding in de borstholte lijkt me wel wat want ik ben nogal een mietje ;-) Ik haal dit van de website van het SLAZ:

"Ook kan een 'pain buster' worden ingebracht om de pijn te verminderen."

En dit van de website van de Velthuis Kliniek:

"De Velthuis Kliniek gebruikt als enige kliniek in Nederland een speciaal middel voor extra pijnbestrijding na de behandeling. Tijdens de behandeling wordt een verdovingsmiddel in de borstholte gespoten, dit middel werkt nog enige dagen door."

Zoals ik het hier lees moet het dus wel een aantal dagen helpen tegen de pijn. Ik hoop het ;-)

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Mickey, wat leuk dat je morgen ook een consult hebt bij dr. van Selms. Ik ben erg benieuwd naar je consult en uiteindelijke keuze!!! Ik ken trouwens zat meiden hier op het forum die toch echt wel pijn hadden hoor na hun operatie bij de Velthuiskliniek. Ach weet je, pijn is ook een signaal. Als het te erg wordt is dat niet voor niets en moet je misschien zelfs wel aan de bel trekken toch? Ik bedoel dan, als het niet meer met paracetamol of iets sterkers te doen is.

Nou ben benieuwd naar je verslagje morgen.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Ja ik heb besloten om het door Dr Van Selms te laten doen op 12 juli a.s!

Hij heeft mij plaatsing voor de spier geadviseerd wat nogal verwarrend was/is voor me omdat mij elke keer is verteld dat onder/tussen de spier een mooier resultaat zou geven. Ik ben hier echt even van in de war! Ben bang dat je randen gaat zien en dat ze sneller gaan hangen. Of is dit onzin? Ik zou heel graag foto's willen zien van op de spier dus als jullie die hebben GRAAG!

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Hey Bloempje,

Ik vertrouw ook echt wel op Dr Van Selms en ga ook zeker zijn advies opvolgen. Moest alleen erg aan het idee wennen omdat 3 andere artsen resoluut onder/tussen de spier adviseerden. Ik ben door mijn zwangerschap 14 maanden geleden 25 kilo aangekomen (er is nu weer 23 kilo af) en hierdoor ben ik nog iets dikker dan voorheen. Dacht dat dit misschien een vertekend beeld zou kunnen geven. Daarnaast ben ik ook gewoon een control freak! Het is ook niet niks, is wel je lichaam waar ik elke dag naar moet kijken...

Ik heb trouwens net een berichtje gestuurd naar de moderator of mijn topic verplaatst kan worden :101:

Kan niet wachten...ik heb er zo'n zin in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Jij bedankt voor het verplaatsen!! Ik ga snel wat voor-foto's in een album gooien zodat jullie me kunnen helpen een keuze te maken over de exacte cc's en het low/medium profile!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Gast Mickey10

Hallo meiden,

Na een tijdje weg geweest zijn we er weer!! Over 4 weken is het al zover en ik verheug me er erg op! Het enige waar ik tegenop zie is de tijd erna met mijn kindje. Hij weegt inmiddels meer dan 10 kg en is 16 maanden. Ik had gehoopt dat hij dan al kon lopen toen ik de operatie plande maar dat kan hij dus nog niet. Ik heb 2 weken hulp maar daarna niet meer. Ik lees zoveel mogelijk ervaringen van meiden die het ook boven de spier hebben laten doen...gelukkig lees ik dat de pijn vaak meevalt. Maar als er iemand mij kan vertellen vanaf wanneer je weer af en toe 10 kg kunt tillen...GRAAG!!

Ook twijfel ik nog over het aantal cc's tussen 300 - 345 en alles daartussen. Ik ben 1.65 m en 66 kg. Omvang is 80 cm zelf gemeten maar ik draag altijd 75B dus vind dit raar. Maar goed, ik ben dus klein en niet erg smal dus dan heb je toch meer cc's nodig om iets te zien? Of zit ik er nu helemaal naast? Ik wil ze niet te groot omdat ik een kort bovenlichaam heb en anders te 'vol' ga ogen maar natuurlijk ook niet te klein.

Vanaf nu ben ik weer actief van de partij hier want het komt nu heel spannend dichtbij!!

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Mickey,

Ook ik zit hier met een kleintje van bijna 12 maanden weegt inmiddels ook 11 kilo!

De 1ste week is mijn partner thuis, en dan de 2e week ga ik samen met hem naar oma

Maar daarna ben benieuwd..... dus ben ook wel benieuwd naar antwoorden erover!

Begint al op te schieten voor je!

liefs liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mickey, wat een hoop twijfels he? Ik heb ze ook. Ik ben drie maanden geleden op consult geweest bij dezelfde arts, Van Selms in het Jan van Goyen. Ik heb twee kids en na mijn zwangerschappen zijn mijn borsten niet meer zoals voorheen, had ik vroeger een flinke 75B (kleine C, nu heb ik nog maar 75A. Ik draag alleen nog maar push-ups bh's anders voel ik me onzeker. Maar die zitten echt slecht. Na lang twijfelen en zoeken naar een datum die uitkwam met kids, mijn werk en mijn mans werk. wordt het pas 12 oktober, het duurt nog even maar de beslissing is genomen. Van Selms heeft mij dual plane, medium profile, 265/275 CC geadviseerd, Natrelle.Ik wil graag zo natuurlijk mogelijk ogende borsten, dus ook niet te groot.Heb jij al een album aangemaakt? Nou heel veel succes en ik blijf je volgen!

groetjes Mikkie

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Mickey10

Hey meiden,

Ga nu twijfelen...wil ik het wel zo graag (terwijl ik het al jaren wil) en hoe belangrijk is het nou? Zal ik me er echt beter door gaan voelen etc.... Het is gewoon angst dat weet ik wel maar ik wou dat ik dat niet had :-(

Maandag de ochtend na de WK finale om 07.00 uur moet ik er zijn. Ik hoop maar dat iedereen daar niet teveel feest heeft gevierd zondagavond...hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ervoor meid, echt dr. van Selms is een topper, hij maakt er ongetwijfeld iets heel moois van waar je heel blij mee gaat zijn. Ook ik heb die twijfel gehad en was bang voor allerlei beren die ik op de weg zag, maar ben nu zoooo blij dat ik het gedaan heb. Het enige waar is spijt van heb is dat ik het niet veeeel eerder heb laten doen!

Succes maandag, ik zal aan je denken en ben erg benieuwd naar je verslag. Je bent echt in goede handen daar, want ze zijn super. En zodra je het kalmeringstabletje hebt gehad voel je je alleen maar relaxed en ga je lekker slapen.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mickey, zo herkenbaar die gevoelens. Ik heb inmiddels ook mijn datum gepland, duurt nog even maar 12 oktober wordt het! En ook ik begin te twijfelen, ik sta per dag een aantal keren voor de spiegel te kijken naar mijn borsten, zijn ze echt te klein, hoe erg is het nou, ik kan 6 weken niet hardlopen na de operatie heb ik dat er allemaal wel voor over. Maar als ik dan weer even helder na denk dan denk ja, ik wil het toch wel graag. Maar de twijfel blijft wel hoor.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Ik wil het ook echt al jaren en heb alle vertrouwen in dr van Selms. Heb tot nu toe geen twijfels gehad maar nu het echt over 3 dagen gaat gebeuren slaat de onzekerheid toe. Ik stoor me niet aan mijn borsten omdat ik er niet naar kijk. Ik kijk er niet naar omdat ik ze zo lelijk vind... Dus het is gewoon angst waarom ik twijfel. Ben bang dat ik ze te groot of juist te klein ga vinden. Een vriendin van me heeft ze toch weer kleiner laten maken omdat ze ze te groot vond en een andere vriendin heeft ze juist groter laten maken omdat ze ze te klein vond. Deze 2 vriendinnen roepen dus het tegenovergestelde: de een zegt 'niet te groot hoor, daar krijg je spijt van' en de ander ' niet te klein want daar krijg je spijt van'. Ik krijg dat niet uit mijn kop! Maar goed, het is niet voorgoed. Dat hou ik mezelf maar voor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Volgens mij is die dk selms echt een goede, heb zoveel goede verhalen gelezen op het andere forum. Als je twijfelt tussen het aantal cc kan je het misschien het beste aan de chirurg overlaten. Mij werd rond de 300 geadviseerd maar tijdens de operatie bleek ik 470 (!) nodig te hebben voor een beetje resultaat...Dit klinkt veel maar is het absoluut niet voor mijn lichaamsverhoudingen! Laat je dokter beslissen, hij heeft er meer verstand van. Ik was echt ongelukkig geweest aks ik 300 cc had gekregen. Volgens mij kunnen ze pas tijdens de operatie zien wat echt goed past, dus hamer je niet op een aantal maar eerder op verhouding.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Wow dat klinkt inderdaad erg veel. Maar super dat je zo tevreden bent. Ik moet daar ook op vertrouwen maar ben nogal een control freak dus dat is moeilijk voor me. Ik heb met waterzakjes gepast en vind het zelf dan groot maar mijn vriendin zegt dan dat het nog te klein is. Ik lees hier ook veel dat de grootte snel went... We'll see ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Hi Evoula,

Ik heb net even je foto's bekeken en het lijkt inderdaad geen 470 cc. Ze zijn echt niet extreem groot ofzo. Ik heb ongeveer hetzelfde formaat borsten als jij voorheen had. Heb jij ze op of onder de spier gekregen? En hoe ging je herstel?

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.