Ga naar inhoud

Mickey10 : 12 juli 2010 : Dr. van Selms : SLAZ


Gast Mickey10

Aanbevolen berichten

Gast Mickey10

Hier is 'ie dan! Mijn operatieverslag:

Om 7.00 uur kwam ik aan in het ziekenhuis en om 07.45 uur werd ik de ok al ingereden. Ging gelukkig allemaal super snel dus geen tijd voor zenuwen. Ik werd heel relaxed wakker om 09.30 uur in de uitslaapkamer en mocht snel naar de afdeling. Ik zat toen nog ingetaped en had drains. Gelukkig mochten die einde van de middag eruit, dat was wel ff een naar gevoel vooral omdat de wond nog dichtgedrukt moest worden omdat deze bloedde. Maar goed, ik ben nog nooit zo relaxed uit een narcose gekomen. De verpleegster zei 's ochtends dat ze aan het personeel op de uitslaapkamer zou doorgeven dat ze me geen morfine moesten geven i.v.m. misselijkheid. Ik was totaal niet misselijk en had geen pijn. Tot nu (3 dagen later) heb ik alleen wat paaracetamol geslikt en de pijn is niet eens pijn te noemen. Het is me dus 100% meegevallen! Het resultaat is nu al mooi en de maat precies goed. Ik heb de maatkeuze aan Dr. Van Selms overgelaten en hij heeft voor 330 cc gekozen. Het staat natuurlijk allemaal wel heel strak maar ben heel erg tevreden. Alle lof voor het SLAZ en Dr. Van Selms!!!

Ik voel alleen wel wat plooitjes/deukjes aan de bovenkant maar dat schijnt normaal te zijn?

Vandaag al lekker de stad in geweest, nog geen nieuwe bh's gekocht maar wel alvast inspiratie opgedaan. :-)

Ik had trouwens de Triumph bh's gekocht maar vond deze niet lekker zitten. Nu heb ik compressiebh's geleend van mijn schoonmoeder die een bvk heeft gehad, deze zijn helemaal van katoen en zonder naden en dit zitten heerlijk! Ik hoef de bh nog maar 3 weken dag en nacht aan en daarna alleen overdag.

Als ik eraan denk hoe ik er tegenop zag dan kan ik bijna niet geloven dat ik na 3 dagen alweer in de stad loop en zelf douche enzo. Ben zo happy!! Zal gauw even foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mickey, ga zo ff kijken of ik je foto's kan vinden. Gefeliciteerd met je nieuwe boobies!!! Ik had ook weinig pijn en volgens mij wel meer mensen die door Dr. van Selms zijn geopereerd valt me op. Zou hij voorzichtiger zijn ofzo? Toch raar dat de een vergaat van de pijn en de ander er bijna geen last van heeft. Kan me niet voorstellen dat dat alleen maar door pijnbeleving komt.

Maargoed, fijn dat je al weer door de stad hobbelt. Pas je wel op dat je niet teveel doen ineens? Je moet echt rustig aan doen en herstellen hoor!

Nou fijn weekend alvast en geniet lekker van je nieuwe uitzicht!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mickey10

Hi Bloempje!

Wat leuk om van je te horen! Ik vind het onvoorstelbaar dat het herstel zo snel gaat. Vandaag nog maar 2 paracetamols genomen en zo goed als pijnvrij. Misschien wordt ik morgen teruggefloten maar het voelt gewoon goed. Ik zal de foto's er snel opzetten, moet nog even gauw een album aanmaken. Ga dit morgen even uitvogelen!

Liefs Mickey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik zie net dat ik je nog niet gefeliciteerd heb met je nieuwe aanwinsten ! Wat goed dat je herstel vlot verloopt, hier idem hoor, ook bijna geen pijn gehad na de ingreep.

Doe het toch nog rustig aan, laat je lekker verwennen en geniet van je nieuwe :1boobs:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.