Ga naar inhoud

Wie nog meer 30 januari bv.


snoepje84

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ik ging daar vanuit blijkbaar nog veel te vragen. Ga maandag terug op

Controle! Dacht dat hier te hebben gelezen, dus ging er vanuit dat het standaard was:-\

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf jullie volgen :) want ik heb de 31ste men eerste consult maar zoals ik aan de telefoon al vermoedde zal ik wel voor dr Verdonck kiezen :D

Nu alleen nog de 31ste datum vastleggen ,

Ik hoop dak in de paasvakantie kan geopereerd worden , aangezien men zoontje de eerste week bij mijn mama is :D

Dan heb ik toch de eerste week dak al echt niks moet doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij is 3 j , maar this een mama's kindje :)

Hebben wel 3 wek geleden zware periode gehad , misval gehad , en ik denk da ons zoontje da aanvoelde dak zwanger was want amaai ze :) mama pakke mama pakke , altijd bij mij komen liggen zitten , knuffelen haha :)

Maar we gaan geen 2de kindje nemen want dan zou ik lijn borsten waar ik al 10 j over klaag nooit kunnen betalen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da zou Fin ni kunnen gaan hebben :)

Huisje gekocht en hebben maar 2 slaapkamers alles uitgerekend en zouden dan 20000 moeten betalen voor verbouwing ( bijbouw enkel zonder afwerking) en ja ik sta er ook alleen voor he smorgens en Savonds mujn man werkt lange dagen :)

Dus hebben besloten geen 2de meer en ons te focussen op de verbouwing ( nieuwe keuken enz ) en mujn borsten :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff nou ik zat net dat programma te kijken op rtl5, hellooooow flashback met die mega ontsteking in haar borst brrrrr

Ik ben op dit moment alleen maar bang dat ik weer naar huis gestuurd wordt hoor.. Heb mini bultjes zitten op me borst van zweten ofzo, huid is nog wel heel maar ik weet hoe safe ze zijn bij mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm ja dat zal sowieso wel moeilijk zijn dan, hmm gewoon hopen dat t weg gaat en meer kun je niet doen..

Ik ben momenteel bang omdat mn vriend niet lekker in orde is dat ik koorts krijg ofzo, en las net ook wat over bloedarmoede en daar ben ik het vergeten over te hebben mja..

Zal voor je duimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.