Ga naar inhoud

Wie nog meer 30 januari bv.


snoepje84

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik ben vooral benieuwd naar het resultaat. Ik krijg 350 wat mijn max zou zijn.

Ben 1m68 en 56kg. Maar twijfel om toch mindwr te vragen.

@Snoepje84 je zei dat ik tegen 10u dan aan de buurt zou zijn. Duurt dat nog zolang dan eer ze er aan beginnen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat we goed zitten bij verdonck. Een vriendin van mij is zelf chirurg en kent hem, raadde hem ook aan. De resultaten zien er ook super uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad en onder narcose enz gaat gek zijn. Wanneer gaan we ze eigl kunnen zien? aan de receptie zeiden ze pas na 2weken maar zolang ga ik nooooit kunnen wachten:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad en onder narcose enz gaat gek zijn. Wanneer gaan we ze eigl kunnen zien? aan de receptie zeiden ze pas na 2weken maar zolang ga ik nooooit kunnen wachten:-)

Ga je onder narcose dan? en ja het is wel heel duidelijk aan gegeven dat we 2 weken in het drukverband moeten, maar vaker valt het niet vol te houden door jeuk/pijn waardoor in overleg het er soms eerder af mag.. En nja bij de wk zijn ze volgensmij ook de enige die dat doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik dacht ook gewoon roesje curly maar jij neemt dus narcose voor mijn idee is roesje fijner. pfff 2 weken aaah weet nie of ik zolang kan wachten

Volgensmij komt er bij narcose ook 250 euro bij, vind slaapverdoving dan ook wel prima haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.