Ga naar inhoud

nog een vreemd gevoel in linker borst bijna 6 weken po


Aanbevolen berichten

hoi meiden!

ik ben nu bijna 6 weken po... en mijn rechter borst voelt goed!

links voelt nog appart!! ik ga proberen het te omschrijven:

beetje zwaar / gezet gevoel en soms een bewegelijk gevoel bij het bukken en ik voel dit ook als ik ga liggen..

het doet geen pijn! maar ik grijp nog elke keer naar deze linker borst als ik ga bukken...

zou hier nu nog vocht aan het afdrijven zijn? kan dat na bijna 6 weken po?

het gevoel van mijn huid is ook nog niet helemaal terug... wel heb ik het idee dat dit naar beneden zakt: eerst was heel de zijkant en onderkant gevoelloos en sinds vorige week alleen nog maar de onderkant.. ik weet dat dit vrij normaal is!

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

He Kim,

Ik heb hetzelfde alleen dan met mijn rechterborst. Ik ben volgende week 12 weken PO en heb dan een afspraak voor de 3 maanden controle bij dr Koeijers. Ik ga dit dan ook even na vragen. Ik heb tijdens mijn herstel sowieso meer last gehad van rechts ( oa litteken duurde veel langer voordat t goed was genezen, pas sinds 2 weken namelijk) en het lijkt bij mij of er lucht(?) in mn borst zit.

Ook het gevoel is bij mij inderdaad naar onder gezakt. Links voel ik zo goed als alles weer, soms nog beetje doof gevoel. Maar recht vanaf mn tepel tot onder mn borst is nog gevoelloos.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi lovestits

thanks voor je reactie!

ik ben erg benieuwd wat hij ervan gaat zeggen!! en idd. vocht of lucht dat is wel een juiste omschrijving denk ik!

mijn littekens waren wel al erg snel genezen bij de 2 weken controle zagen ze er al mooi uit!

groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mijn linker litteken was en is super mooi. Echter probeerde mn rechter borst de hechting af te stoten en dat gebeurde vervolgens ook en daardoor is wel 3 x open gegaan omdat er een klein stukje hechting uitkwam.

Dit is nu gelukkig voorbij, k heb de 21ste een afspraak zal je even op de hoogte houden!

Groetjes Chanel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom net van mijn controle af.

Alles zag er goed uit, heb besproken over mn litteken en daar zit een deukje in. De bobbels die ik voel zijn de prothese die tegen het litteken aan drukken. Rechts heeft bij mij gewoon meer tijd nodig om te genezen.

Ook qua gevoelligheid komt het goed, Links heb ik al gevoel rechts duurt wat langer.

Hoe dan ook ben ik nog steeds zeer tevreden met mijn borsten hoe ze nu zijn.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vocht afdrijven kan nog steeds hoor!, Ik voel ook nu nog na 6 weken, dat er vocht zit.

Ook dat gevoelloze, heb ik ook nog steeds, aan zijkant en onderkant.

Iedereen denkt na 6 weken, maar daar staat je herstel tijd voor, maar eer alles echt genezen is en op zijn plaatst zit, duurt na mijn idee langer hoor, minimaal 3 maanden tot 1 jaar.

liefs Margriet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey,

ik ben al meer dan een jaar po en je zal nog vele dingen voelen de komende maanden.

niet echt pijn maar wel ongemakkelijk, ik was altijd bezorgd maar is voor niets nodig.

Mijn gevoel is ook in het jaar meer en meer teruggekomen. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.