Guest nailprincess Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 hai dames ik heb 2 1/2 week geleden een borstvergroting gehad maar word helemaal gek van de rugpijn door die sportbh, heb wel de goede maat want dat heb ik na laten meten..zou het erg zijn als ik em af en toe even een half uurtje afdoe?liefs wendy Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Ik deed 'm elke morgen en avond na het douchen een uurtje uit (had het gevraagd aan de chirurg) . Kan geen kwaad als je dan niks doet (vanzelfsprekend) .Dat is ook handig wanneer je littekencréme/-olie smeert , dan kan dat intrekken . Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 net zoals B-cupjedeed ik hem ook wel eens uit,na het douchen,of zomaar onder een film op de bank.zolang je niks doet,en lekker rustig zit en of ligt,is het vaak wel prima.greetzz moontje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sienna Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Thank god! Dat ga ik dan ook maar doen. Wordt gek van die bh. En een jeuk dat ik heb aan die memmen pfff! ach, je moet er iets voor over hebben he... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vera Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Thank god! Dat ga ik dan ook maar doen. Wordt gek van die bh. En een jeuk dat ik heb aan die memmen pfff! ach, je moet er iets voor over hebben he... Hee Sienna! Mag ik vragen waar jij jou sport bh van triumph tri action fitness hebt gekocht? Ik zie er veel van tri action, maar niet de fitness. Niet in de winkels en niet op internet, hij lijkt me namelijk wel fijn zitten! Hoop dat je me kan helpen! xx Link to comment Share on other sites More sharing options...
moniqueje Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Hoi Vera,Je kunt hem bij de wehkamp zo bestellen.Liefs Moniqueje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vera Posted April 12, 2010 Share Posted April 12, 2010 Hoi Vera,Je kunt hem bij de wehkamp zo bestellen.Liefs MoniquejeBedankt voor de snelle reactie! Zit nu op de site te kijken, maar daar hebben ze wel de tri action, maar niet de tri action fitness, met 2 haakjes aan de voorkant als sluiting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sienna Posted April 13, 2010 Share Posted April 13, 2010 Hoi Vera, Ik heb die sportbh Triumph fitness gekocht bij de v&d. En ze hebben hem ook bij de Triumph winkel zelf, weet niet waar je woont, maar in Leidschendam zit er een...en anders ff op de site kijken van Triumpf voor andere filialen Succes! Groetjes Sienna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts