Ga naar inhoud

sportbh af en toe uit??


Gast nailprincess

Aanbevolen berichten

Gast nailprincess

hai dames ik heb 2 1/2 week geleden een borstvergroting gehad maar word helemaal gek van de rugpijn door die sportbh, heb wel de goede maat want dat heb ik na laten meten..

zou het erg zijn als ik em af en toe even een half uurtje afdoe?

liefs wendy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deed 'm elke morgen en avond na het douchen een uurtje uit (had het gevraagd aan de chirurg) . Kan geen kwaad als je dan niks doet (vanzelfsprekend) .

Dat is ook handig wanneer je littekencréme/-olie smeert , dan kan dat intrekken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thank god! Dat ga ik dan ook maar doen. Wordt gek van die bh. En een jeuk dat ik heb aan die memmen :blush: pfff! ach, je moet er iets voor over hebben he...

Hee Sienna!

Mag ik vragen waar jij jou sport bh van triumph tri action fitness hebt gekocht? Ik zie er veel van tri action, maar niet de fitness. Niet in de winkels en niet op internet, hij lijkt me namelijk wel fijn zitten!

Hoop dat je me kan helpen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Je kunt hem bij de wehkamp zo bestellen.

Liefs Moniqueje

Bedankt voor de snelle reactie! Zit nu op de site te kijken, maar daar hebben ze wel de tri action, maar niet de tri action fitness, met 2 haakjes aan de voorkant als sluiting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vera,

Ik heb die sportbh Triumph fitness gekocht bij de v&d. En ze hebben hem ook bij de Triumph winkel zelf, weet niet waar je woont, maar in Leidschendam zit er een...en anders ff op de site kijken van Triumpf voor andere filialen ;)

Succes!

Groetjes Sienna

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.