Ga naar inhoud

Wat heb jij geregeld met je werk/werkgever!!


Gigi21

Aanbevolen berichten

DE titel zegt het al !!

Hoe heb jij dit geregeld ??

IK zelf werk ik de schoonmaak iedere door de weekse dag ,,dus lichaamelijk best wel zwaar , nu vind mijn man dat ik ,voor ik op consult ga eerst met mijn Werkgever moet gaan praten !!

IK wil zoiezo 4 weken vrij (onbetaald verlof zeg maar )

IK heb in de zomer vakantie altijd 6 weken vrij maar ik zeg eerlijk zolang wil ik gewoon niet meer wachten , wil deze zomer echt met boobs ingaan !!

Liefs Gigi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 50/50 gedaan..eerst 3 week ziektewet en daarna 3 week overuren en vakantie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke en hoe reageerde jullie werkgever??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vrij genomen en ben na 10 dagen weer aan het werk gegaan (kantoorjob) Reactie was op zich positief maar ziektewet hoefde ik niet mee aan te komen. Maar dat vond ik niet meer dan logisch :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ziektewet vind ik zelf ook geen optie !! Had ik zeker ook niet in mijn hoofd ,ik werk op een school 2/5 u per dag op de afd handarbeid en stuk of wat kantoren dus licht is het niet !! Maar twijfel nu ga ik eerst op consult of eerst met werkgever praten !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vantevoren alles uitgelegd en overlegd met mijn werkgever werk in de verpleging en heb 6 weken vakantie op mogen nemen nu nog 4 weken te gaan :-) ik vond deze openheid heel fijn, dag na mijn operatie kreeg ik een bloemetje thuisgestuurd van mijn manager top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik werk ook in de schoonmaak, 3 feb word ik geholpen aan me borsten de p.c vertelde me dat ik zeker 4 weekjes niet zou kunnen gaan werken je mag geen zware dingen tillen en ook stofzuigen enz is er niet goed voor, en je wilt natuurlijk wel dat alles goed geneest, het beste is 6 weken niks van huishoudelijke dingetjes doen maar mijn p.c zei 4 weekjes en het ligt er natuurlijk aan hoe jeje zelf voelt misschien duurt het wel 6 weken voordat ik weer kan gaan werken ik heb in iedergeval 4 weken vrij genomen, mocht ik nog niet heel goed uit de weg kunnen dan is het maar op ooghoogte wat schoonmaken rustig beginnen, groetjes kimberly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kimberly !

Heb jij wel verteld waarvoor je vrijneemt ?? Idd stofzuigen moet ik ook en lokalen wissen en wcs haha hele waslijst !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik heb niks gezegd maar ik werk bij oudere mensen aan huis poetsen ik hoor af en toe per mail of telefoon iets van mijn planner ik heb gewoon vrij gevragen maar als je bij een schoonmaak bedrijf werkt waar je ook dagelijks je collegas ziet dan zouden ze het daarna ook wel gaan zien groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat ze het gaan zien maakt mij niet uit hoor !! Op een of andere stomme manier zie ik er heel erg tegenop om met mijn baas te moeten gaan praten !! Dont ask me wy !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee werk hier al bijna 9 jaar , dus dat is het niet maar toch ze moeten me wel zeker 4 weken missen straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf ook ruim 3 weken zelf vakantiedagen opgenomen. Ik heb het verder niet verteld op mijn werk op enkele collega's na omdat ik prive ook met hun omga en toen ik weer begon met werken kon ik nog niet alles doen en hebben zij mij hiermee geholpen zonder dat andere het door hadden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke nou ik denk dat ik morgen mijn baas maar even ga bellen en kijken of we het kunnen bespreken !! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schrijft de plastisch chirurg altijd ziektewet / ziekenkas voor?

Ik wil het ook laten doen, ik wil aan mijn bazin doorgeven dat ik geopereerd wordt, maar ik wil niet zeggen wat ik precies laat doen. Ik heb een kantoorjob dus ga er van uit dat ik na 2 of 2,5 week terug aant werk kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik werk in de zorg ik heb 2,weken vrij gevraagd. ik hoop dat dit genoeg is ik maak geen lange dagen meestal van 8 tot max 11 uur.

Als je in de zorg werkt, en je zou de prothesen achter de spier, of dual plane krijgen, dan denk ik dat 2 weken te weinig is..

Het inkapselingsproces duurt minimaal 4 weken, en in die weken mag je niet meer dan 2 kg tillen, niet je ellebogen hoger dan je schouders heffen, en geen repeterende bewegingen maken...

Als verpleegkundige/verzorgende, doe je snel te veel...

Wat zegt jouw pc hierover?

Het zou zo zonde zijn als de kans op kapselcontractie hoger wordt, omdat je te snel dingen bent gaan doen....

Succes!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de 27ste gesprek. wij hebben geen zware clienten wonen allemaal thuis kunnen lopen staan. we hoeven dus niet te tillen ja ontbijtbordje maar geen zware dingen. enige zware zou zijn steunkousen aantrekken

oei ja.. steunkousen zou ik zeker even niet doen, de eerste 4-6 weken.. een ontbijtbord dragen kan wel hihi ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

ik heb 2 weken vrij gekregen. maar ik doe vakkenvullen. ga me nu wel afvragen of dit lang genoeg is...................????

kdenk dat het niet genoeg zou zijn omdat je veel moet tillen.

zeker 4 weken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik werk ook in de schoonmaak ,

Bazin heeft vandaag ook via via gehoord ( nadeel als je kort bij huis werkt ! ) dat ik borstvergroting wou , ben op kantoor moeten gaan vandaag , en heb gewoon gezegd idd dat klopt maar ik heb het wel een draai gegeven :)

Ik heb gezegd dat mijn een borst niks is en de ander wel en dat ik me daar al jaren over zorgen maak en slecht voel , ( ik heb sowieso bijna niks lol ) maar ik neem 2 weken ziekte jah als pc dit voorschrijft ja sorry maar dan neem ik die hoor ! En mss nog een week extra .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.