Ga naar inhoud

Voor de spier aanbevolen - twijfel


Gast sabjeee

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb mijn bv gepland (dokter Laban) over twee weken, maar de twijfel begint toe te slaan..

Dokter Laban heeft mij aangeraden de prothese voor de spier te plaatsen. Ik heb volgens hem voldoende borstweefsel van mezelf. :141: Maar ik begin te twijfelen, is het toch niet beter om dual plane te laten plaatsen?

Dit wordt mijn tweede bv, de eerste heb ik tien jaar geleden gehad, waarbij 200 cc achter de spier geplaatst is. Ik ben toen van een A naar een B cub gegaan. Ik wil nu naar een grote C of kleine D cub. Wil absoluut geen randen zien en geen "ballen"-effect. Zou dual plane voor mij ook een goed optie kunnen zijn..??

Aan de andere kant denk ik dat dokter Laban niet voor niets zegt dat het kan. Ik had meteen een goed gevoel bij hem tijdens mijn consult, vertrouw hem volkomen..

Ook wil ik misschien over een paar jaar een kindje. Klopt het dat met een prothese voor de spier je borst sneller gaat hangen (en zeker als je zwanger bent geweest)?? Hebben jullie hier ervaring in?

Alvast bedankt voor de reacties!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je echt serieus twijfelt,echt nog een consult aanvragen hoor,maar ik denk toch wel dat hij weet wat voor jou beste is.hij heeft er toch kijk op.

en als je echt zeker wilt weten,kan je natuurlijk ook een consult bij een andere arts aavragen nog,mischien een optie.

maar goed,het is net wat je zelf prettig vind.

en nog eens iets,ik had hiervoor dual plane,nu voor de spier,en ik heb geen ballenefect,en heb nog wel 750cc

sucses met het maken van je keus,doe wat je gevoel ingeef

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sabje,

Denk dat je gewoon moet vertrouwen op wat je pc zegt, hij heeft je gezien en als hij zegt dat het kan bij jou, zou ik dat zeker doen. Voor de spier is niet synoniem voor ballen-effect, de resultaten zijn vaak heel mooi.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sabjee

tja ik sluit me aan bij de andere dames. praat nog eens met je arts voor de operatie. en niet net voor de operatie maar plan een consult in. je moet je wel goed bij de keuze voelen. zelf ben ik ook voor een op de spier plaatsing want ze zijn veel "echter" als je ze ziet... maar das mijn mening.

succes

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik dual plane (wou niks anders) en ben zeer tevreden maar smaken verschillen natuurlijk .

Vind het wel raar dat je eerste achter de spier zijn geplaatst en nu 'kan' erop , waarom destijds er achter dan ?

Vind wel dat je tegenwoordig met die siliconengel protheses idd niet zo'n 'ballen-effect' hebt op de spier . Het herstel is aanzienlijk korter en minder pijnlijk .

Lees nochtans wel dat ze na verloop van tijd gaan zakken wanneer op de spier geplaatst maar dan zijn er ook weer dames die 'dual plane' te hoog geplaatst vinden (ga jij niet hebben aangezien ze er nu achter zitten bij jou) .

Bijkomend consult plannen is mss een slimme zet ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties.

Ik lees dat Vlinder, Patries en Itsme een duidelijke voorkeur hebben voor plaatsing op de spier. Mag ik vragen waarom?

Optie dual plane spreekt mij ook aan, ook omdat ik over een aantal jaren een kindje wil en de protheses dan niet te veel kunnen zakken..

Ik lees dat Itsme achteraf voor de spier had willen hebben. Is dual plane onnatuurlijker??

Bij mij zijn ze tien jaar geleden achter de spier geplaatst omdat ik toen tien kilo lichter en erg weinig vetweefsel had. Nu is de uitgangssituatie volgens mijn pc anders als toen.

Poeh het is al bijna zover... Kan er bijna niet van slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Sabjeee,

ik heb daar een voorkeur voor omdat ze dan het natuurlijkst zijn op alle manieren. staand,zittend,liggend,met sporten... met dual plane hoef je tegenwoordig idd niet meer onder het mes omdat ze niet gaan zakken en in combinatie met levenslange garantie.

ik haal er vaak wel de dual plane uit,is net een beetje meer onnatuurlijker (mijn mening)

maar het is gewoon een voorkeur. ook van de arts die je opereert hoor.

en dat kan idd Sabjeee,wat krijg je nu dan aangeraden? voor de spier? herstel is wel minder intens dan dual plane..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Patries,

Bedankt voor je snelle reactie. Vind jij plaatsing dual plane altijd een beetje onnatuurlijker? Of scheelt het wat iemand als uitgangspositie heeft? Was zelf van mening dat een plaatsing voor de spier het meeste geshikt is voor mensen die veel borstweefsel als uitgangspostie hebben. Aangezien ik zelf een A-cub heb ben ik dus bang dat voor de spier wel onnatuurlijker kan ogen..

Maar nu mijn pc zegt dat het gemakkelijk kan...

Wil natuurlijk ook het liefste een natuurlijk resultaat. Wat een twijfels allemaal :rolleyes:

Xx Sabje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de eravring opgedaan,van dual plane naar voor de spier.

nou voor mijn nooit meer dual plane,vind het niet natuurlijk ogen,het oogt naar mijn idee dan he,te ingepakt,gevoel erbij is nog erger,stug,onbeweegelijk,rechtop staan bij plat liggen,wegspringen bij inspanning enz enz

maar goed,er zijn dus wel zat dames blij met deze plaatsing,gelukkig maar natuurlijk.

dus ik vind voor de spier ook 5x zo beter als dual plane,ik ben nog herstellende,maar juig nu al van blijdschap,zegt al genoeg.....

sucses met het maken van je beslissing.lastig zat allemaal

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Dat ik aangeef voor de spier mooier te vinden is omdat ik hier de laatste tijd veel foto"s heb gezien waarbij dat erg mooi heeft uitgepakt.

Ligt natuurlijk wel helemaal aan je uitgangspunt,en voor de spier zal juist bij mij niet mooi uitpakken denk ik,ik had heel graag grotere borsten gehad na 4x een bv,en op de spier hadden ze er waarschijnlijk groter uitgezien.

Maar..met mijn huid en eigen borst ( klein a-tje destijds) was(is) de kans erg groot dat ik ballen zou krijgen met voor de spier en dat is ( ondanks mijn wens voor grote boobs) het laatste wat ik wil.

klinkt misschien een beetje onsamenhangend nu,maar hoop dat je begrijpt wat ik ermee bedoel.

Vertrouw op het advies vanje arts,hij kijkt naar veel dingen zoals je wens,mogelijkheden,bouw,eigen borstweefsel e.d.

En als het nodig is stel hem alle vragen die je wilt zodat je weet wat je kan en mag verwachten.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Itsme,

Wat jij beschrijft (grote kans op ballen-effect) is juist hetgene waar ik zo bang voor ben. Had voor mijn eerste uitgangspositie ook een kleine A. Heb maat xs met een omvang van 75. Ben dus slank. Het klopt toch dat je dan meer kans hebt om de prothese te zien?

Ik heb contact gehad met de kliniek. Ze geven aan dat ik moet vertouwen op de arts. Dat doe ik uiteraard ook, maar blijf toch twijfelen!

Ik lees dat jij veel foto's gezien hebt van plaatsingen voor de spier.. Kan ik deze ook ergens bekijken?

Liefs Sabje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sabje,

Als je graag foto's wilt zien van mensen die voor de spier hebben gekregen kun je hun meestal wel om hun ww vragen via pb, dus als je m'n foto's wil zien, stuur me dan effe een pb-tje.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.