Ga naar inhoud

twins : 2 april 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Ja, dat was me al eerder opgevallen Eefje! Ach, mijn datum staat, het geld is overgemaakt, ik kan niet meer terug. Had ik dit eerder geweten, dan was ik misschien wel naar Belgie toegegaan, maar is voor mij wel erg ver weg. Bij de 4 consulten die ik heb gehad, zeiden allevier dat het dual plane moest....

Ja elke andere pc had bij mij ook dual plane of achter gedaan, ben ik wel zeker. Maarja, is ook wat waard natuurlijk als je niet te ver van huis hoeft te gaan, en dual plane heeft natuurlijk ook z'n waarde, velen zijn er ook blij mee. Is zo verschillend voor elk. Was ik niet bij Bruno terecht gekomen zou ook niet beter geweten hebben dan dat het enkel achter of tussen kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 72
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

bij mij was er ook echt uitgesproken dat enkel dual plane kon,maar ben toch blij dat naar bruno ben geweest,en ik zie nu al aan me boobs,dat het zeker veel beter bij me past dan de dual plane,ik heb erg weinig kans op randen,heb er veel te stevige huid voor zoiezo,en ik weet zeker samen met hem,dat dit veel beter past bij me,maar een half jaar terug had ik het ook niet gedacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ....

bedankt voor alle leuke reacties maar ik zit met een vraag.

Ik heb even mijn certificaten bekeken en nu blijkt dat ik 2 verschillende merken heb gekregen (Inamed & Allergan).

kan iemand dat verklaren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inamed en Allergan is gewoon hetzelfde hoor, is allebei McGhan, is al verschillende keren van naam verandert maar is zelfde produkt, zou zelfs nu Natrelle heten. Zou me er geen zorgen om maken, maar anders inderdaad effe bellen, al denk ik dat je dezelfde uitleg zult krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inamed en Allergan is gewoon hetzelfde hoor, is allebei McGhan, is al verschillende keren van naam verandert maar is zelfde produkt, zou zelfs nu Natrelle heten. Zou me er geen zorgen om maken, maar anders inderdaad effe bellen, al denk ik dat je dezelfde uitleg zult krijgen.

Ik denk ook dat het dezelfde protheses zijn, enkel zal de ene al wat langer in de voorraadkast liggen dan de andere (nog van voor de naamsverandering). Best even bellen ter bevestiging, maar niets om van wakker te liggen denk ik.

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor de vele reacties :wacko:

Ik ga nu niet direct bellen want ik moet 15 april terug om de draadjes te verwijderen.

Ik dacht wel dat het dezelfde waren maar vond het juist een beetje vreemd,

ik hoop nu wel niet dat er een 2 jaar oudere prothese inzit aan de ééne kant :blink:

Het is nu toch te laat :103: ze zitten er al in :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames voor de vele reacties :wacko:

Ik ga nu niet direct bellen want ik moet 15 april terug om de draadjes te verwijderen.

Ik dacht wel dat het dezelfde waren maar vond het juist een beetje vreemd,

ik hoop nu wel niet dat er een 2 jaar oudere prothese inzit aan de ééne kant :blink:

Het is nu toch te laat :103: ze zitten er al in :125:

Hey Twins,

Niet te veel zorgen maken hoor! Vraag zeker na op 15 april, maar concentreer je daarvoor maar op je herstel en geniet van je nieuwe look! :131:

Hoe gaat het nu met je? Hopelijk al iets beter?

Groetjes,

Sarah

Link naar reactie
Delen op andere sites

he twins!

allereerst natuurlijk van harte gefeliciflapstaart met die grote stap in je leven! je zou denken, die neem je maar 1 x in je leven, maar hier lezen leert je dat dat lang niet altijd het geval hoeft te zijn!

leuk om je verslagje te lezen. hoes t nu met de wondpijn? ik heb dit ook erg gehad. ff doorbijten, en probeer anders een tussenstukje te regelen voor je sportbh. toen ik eenmaal tussenstukje had, om omtrek te vergroten, ging het drukkende pijnlijke gevoel er iets vanaf. normaal heb ik omtrek 85, direct na bv misschien wel 95, met het tussenstukje kun je je bhomvang 8 cm vergroten! een opluchting en verademing.

veel sterkte de komende daagjes, tis gewoon ff lastig, als je over 2 weekjes terugkijkt dan hoop ik dat je kunt zeggen dat je het ergste erop hebt zitten, dat was bij mij wel het geval.

liefs

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bloemmie

mijn lief heeft het bij onze plaatselijke livera gekocht. ik zou gewoon gaan bellen, de hunkemollers en andere lingeriezaken in je omgeving. op internet is het ook te bestellen, dit vond ik net door te googlen Mijn link

aanrader, want ik draag nog altijd dezelfde sportbh's van na mijn bv, zonde om een bh te kopen voor een week of 2

succes!

Kaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Eefje; nee Eef,dat hebben we volgens mij niet in Nederland... ik heb er nog nooit van gehoord. maar zo moeilijk moet het toch niet zijn? om die te kopen..

@twins; hoe gaat het nu met de pijn meis? hopelijk al stukje beter!! en hopelijk is de galerij snel oké,ben benieuwd naar je fotootjes :D

@ Kaatje; leef jij ook nog? :106: heb je gemist girly

liefs Patries

:1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.