Ga naar inhoud

Latina : 16 juli 2015 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Graag wil ik weten of je elke cc borstvergroting kan plaatsen ik wil graag een borst vergroting doen en ben al aan het sparen ik heb het geld al bijna punt is heb veel naar foto's gekeken van borstvergrotingen ik vindt de 600 cc mij het meest aanspreken ik heb zelf 2 zwangerschappen achter de rug had een kleine b en denk dat ik nu wel een aa heb this eigelijk gaan hangen dus geen gezicht wilde al een langere tijd een vergroting hebben en hou wel van een grote volume ik ben 162 en weeg 54 kilo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hangt ervan af of het "past".

Ook niet iedere chirurg zal 600cc willen plaatsen.

Ik adviseer je om naar Nio in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis te Amsterdam (€3100 ongeacht aantal cc) te gaan (als je in NL woont).

Hij zal het plaatsen indien het past.

Kom je uit BE dan Plovier of de Meyere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en nee.

Nee, omdat iedereen andere borsten heeft. Er zijn heel wat factoren die bepalen hoeveel cc je kan plaatsen en ook hoe het kan geplaatst worden. Hoeveel eigen weefsel heb je? Hoe elastisch is je huid? Hoe is de vorm van je borsten vooraf? Enz ...

Ja, maar dan met meerdere operaties

Je mag je ook niet blind staren op de resultaten van anderen met 600cc. Om zelf hetzelfde resultaat te bekomen met die 600cc, moet je ongeveer dezelfde situatie vooraf hebben en moet je ook hetzelfde implantaat gebruiken. Het ene 600cc implantaat is het andere niet. Het aantal cc is maar één factor van een implantaat. Diameter en projectie zijn een veel belangrijkere factor.

Het best is inderdaad op consult gaan met foto's als voorbeeld en luisteren wat de opmerkingen van de dokter zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik heb in een keer 800cc gehad en ik heb geen kindjes gehad of veel gewicht verloren.

Dus het is wel mogelijk.

Het ligt naast je borsten/huid etc ook vooral aan de chirurg en of je een beetje risico durf te nemen ;)

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Morgen is het dan zover ik heb me 1ste concult met nio in het slaz ik lees zulke goeie ervaringen hier op deze forum en foto's dat ik dacht ik kan hier geen spijt van krijgen ik wil graag voor een D cup gaan dus benieuwd wat hij me zal adviseren zelf heb ik denk ik een a cupje tenminste wat ooit een a was want een cup kan ik het niet echt noemen na 2 lange borstvoeding periode en gewicht verlies hopelijk kan ik juli operen was benieuwd hoe snel jullie terecht konden voor een operatie ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè leuk!

Ik ook morgen bij Nio met ongeveer het zelfde verhaal. Ben benieuwd wat "we" te horen krijgen hihihihi!

Succes

Xxx indubio

Ja inderdaad ik heb een afspraak om 19:30 ik ben inderdaad benieuwd ik zal gelijk plaatsen Hoe gegaan was benieuwd naar jouw advies hi :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk een datum om naar uit te kijken 16 juli de grote dag ik kwam binnen en legde al me gevoelens uit ik moest me bh uitdoen en hij zei we gaan gewoon passe en als je dat mooi vind gaan we kijken of het mogelijk is en past nou ik had geen idee hoeveel cc ik almaar past maar bij de 3de x passen was ik super tevreden en hij zei dit is 700 cc ik d8 wow klinkt best veel maar bij passen valt dat wel mee en hij zegt het past het is de maximale wat je kan hebben en hij zegt dit vind ik ook het beste keus... gelijk afspraak gemaakt en 16 juli is de grote dag ik kijk er na uit ik krijg duel plane omdat ik een vrije dunne huid heb en ik weeg rond de 54 kilo dus veel vetjes heb ik daar niet zitten maar ben benieuwd naar de resultaat heben er vrouwen hier ervaring met 700 cc ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 600 CC voor de spier van dr nio voeg me maar toe kan je mijn foto's kijken

Xx jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had bij de 2 laaste pasmomenten echt van dit vind ik wel staan!

De 1ste bleek dus 600 cc te zijn en de laaste 700 cc.. nou twijfel ik tog of ik niet..

voor de 600 ga ik heb namelijk achter de spier en dan staan je borsten wel wat uit elkaar..

en als ik inderdaad foto's zie van 400 cc protese vind ik het al vrij groot uit zien...

nou bleek me 1ste pas buurt een 400 cc te zijn en, toen vond ik het echt lijken alsof ik me maximaxers aan had onder het truitje...

Hij zei dat ik sport bh maar 70 omtrek en cup E moet aaschaffen voor na de operatie dus een klein e hoop ik wel op uit te komen aangezien ik weining zelf heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vandaag was het eindelijk zo ver!!

Ik kreeg mijn bv.

Om 9 uur moest ik mij melden en rond 12:30 zat ik in de ok.

Ik kan me weining herinneren van de ok want voor dat ik het wist werd ik in een ander kamer wakker hihi.

Voordat alles ben ik wel afgetekent en zei nio dat ik een klein verschil had in mijn borsten.

Maar niet genoeg om verschillende cc in te stoppen het verschil zal minimaal zijnn.

Op dit moment kan ik dat niet echt zien maar met paar weken we zullen zien.

Eenmaal wakker begon de druk op me borsten wel steeds heftiger te worden.

En inderdaad het voelt alsof een vrachtwagen je hebt aangereden .

Later werdt ik naar me oude kamer gebracht om wat bij te komem.

Tegen over mij zat een lief meisje die ook een bv was ondergaan en zij voelde zich net als mij.

Op dit moment zijn ze heel grooot voor mij gevoel vooral met mij postuur.

Maar het is wennen en wachten tot de vocht weg is.

Ik heb 700 cc duel plane gekregen en heb nu een bh maat 75/f aan wat precies goed past.

Toch maar goed ingeschat gelukkig nog 2 bh,s in de bestelling.

Ik ga ff een foto plaatsen die ik heb gemaakt met bh morgen kijken of ik zonder bh kan maken maar die zet ik prive.

Voeg me gerust toe als resultaat wil zien.

Nu maar de nacht overleven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2 na mijn bv de pijn is nog steeds aanwezig.

ik kan nu minder met me armen dan voorheen.

ik slik tramadol difronac en maag beschermers.

Ik wordt er suffig van maar ik heb ze echt nodig.

pijn blijft wel maar haalt wel de scherpe kantjes weg.

me bh is vandaag wat stakker gaan zitten.

tussen me borsten hou ik flink wat vocht vast als.ik er op druk voelt het ook raar.

Verder zijn ze nog gespannen lijkt wel stuwing van borstvoeding maar dan 5 x erger.

maar ik heb vertrouwen in dat niet lang meer zal duren benieuwd naar morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 14 juli geholpen door Frans Straten en heb ook de tweede en derde dag best pijn gehad. Ze waren zo opgezwollen, dat het leek alsof ze er elk moment uit konden springen... Ik probeer wel al veel dingen zelf te doen, zoals brood maken, drinken pakken en douchen. Ben ook gestopt met de paracetamol, maar slik nog wel celecoxib drie keer per dag. Soms voel ik m'n borstspier samentrekken en ook trekt de pijn wel eens richting mijn rechter arm. Is dat erg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.