Ga naar inhoud

Sweetme : 12 april 2010 : Dr. Kanhai : Medisch Centrum Alkmaar


Gast sweetme

Aanbevolen berichten

dag meiden!!!

ik ben 23, heb een dochtertje van bijna 2, had altijd een b cup, en niets mis mee, maar na de borstvoeding is er weinig meer van over en nu

mag ik 12 april voor een BV!!! in t mca door dr kanhai! t worden anatomische prothesen voor de spier, tussen de 225 en 285 cc!!

ik ben zooooo benieuwd!!!

ik werk in de zorg, en logeer lekker bij me moeder aangezien ik me dochtertje ook heb!

heeft een van jullie ervaring in t mca of geopereerd door dr kanhai?

groetjes sweetme!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor jullie reacties!!!

nog een week en dan heb ik een BOEZEM! ben me tas al aan t inpakken haahhahah

ik woon zelf rond alkmaar idd... bloempje .. word jij ook in t mca geopereerd? en wanneer is jou datum?

groetjes sweetme!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sweetme,

ik word ook op 12 april geopereerd! Leuk dat we op dezelfde dag aan de beurt zijn, ik ken jou arts en kliniek helaas niet. Ik wens jou straks een spoedig herstel na de operatie en hoop dat je de borsten krijgt die je je wenst.

Groetjes,

Yasmin

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey yasmin!

wat leuk zeg! waar word jij geopereerd en voor hoeveel cc gaan jullie?

jij ook een spoedig herstel en hou je verhalen in de gaten ( als die er komen)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sweetme,

Welkom hier nou 12 april is een drukke datum, jullie kunnen wel fijn ervaring uitwisselen strax, Ik heb het er gelukkig al op zitten nog een week en dan mag ik mijn bh ook uit.

Veel suc6 hoop dat t je mee valt.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey nicole!

wat leuk nog iemand op dezelfde datum!

waar word je geopereerd!?

monigueje, is t jou meegevallen!!? wat lekker dat je m bijna uitmag! je zal er wel naar uitkijken!

groetjes sweetme

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sweetme,

Weet niet wanneer je precies aan de beurt bent, maar wil je toch nog gauw effe SUCCES wensen op je boobyday!!! Zie uit naar je verslagje!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sweetme,

Hoop dat alles goed met je gaat! Proficiat alvast met je nieuwe aanwinsten, rust goed uit en laat je lekker verwennen! Een goed herstel gewenst!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag meiden!!!

hier mijn verslag van de operatie!!

ik moest me om kwart over 12 melden in het ziekenhuis, toen naar de afdeling waar een opname gesprek volgde en de alles verteld werd wat er ging gebeuren!

om een uur mocht ik me OK jasje aan en de pilletjes innemen, en kreeg ik een prik tegen trombose en tot mijn verbazing was ik helemaal niet zenuwachtig had er ontzettend veel zin in!!

op de voorbereidkamer aangekomen kwam de pc om me af te tekenen en vertelde ik hem toch wel voor de 280cc te willen gaan als dit een natuurlijk effect zou hebben!

toen ik wakker werd op de uitslaap kamer voelde ik gelijk de strakke band om me heen, zat een beetje te rillen van de pijn en kreeg een shotje morfine haha

op de afdeling kwam de pc langs en vertelde dat het de 280 cc geworden was! YEAHHH

na een onrustige nacht op een gedeelde kamer met 4 vrouwen (wel erg gezellig) mocht ik de volgende dag naar huis!

maar jeetje wat had ik een steken s"nachts..... net of er iemand met een mes in zat te porren!!!

auw auw auw!

nu voel ik me bont en blauw, terwijl ik dat niet ben.... en heb ontzettende spierpijn! loop er krom van!

wat het nog me meest tegenvalt is dat ik mijn kleine meid niet even lekker vast kan pakken!!!

nu over 2 weken moet ik terug voor controle, heb vannacht heerlijk doorgeslapen in mijn eigen bedje!

ik wissel af met de sportbh en met de stevige band, de bh drukt nog een beetje op mijn wonden!

bedankt voor jullie reacties!!!

ruwe, anatomische voor de spier geplaats! 280cc

Link naar reactie
Delen op andere sites

HI sweetme,

jaaaaa je hebt ze,je nieuwe aanwinsten,gefeliciteerd

dat kromlopoen komt me bekend voor,probeer wel juist rechtop te lopen hoor,anders kan je binnen een paar dagen niet meer normaal lopen,want het word zo stijf als een plank en je rugpijn looptop,door krom te lopen,rechtop lopen,en naelke stukje lopen even rusten en zitten,komt wel goed,ff door de zure appel bijten.

blij dat alles super is verlopen,beterschap

greeetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey moontje!

thnx voor je reactie en zal idd proberen recht te lopen! hahah

ik heb nu alleen bij een borst dat ik aan de bovenkant een stukje prothese? of vocht? voel..

maar neem aan dat dit in de loop vd tijd nog afzakt?

greetz!

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk eerder dat het dan vocht is,kan ook hard aanvoelen,ja zekers zakt dit af,kan wel een weekje of 2duren eerder het meeste vocht afgedreven is hoor.

veel water drinken,zo veel je kan hahaha

ja dat rechtop lopen moet je echt even op letten,anders ben je een plank binnen 2 a 3 dagen,en dat doet nog meer auw!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.