Ga naar inhoud

Verslag consult


Aanbevolen berichten

Wil iemand met 450-500 cc dual plane foto's met mij delen.... Ik ben dagelijks op zoek naar foto's van resultaten... wordt gek van al dat zoeken..... Heb aardig wat gevonden hoor van 450 cc... maar ik mis nog wat resultaten van 475-500cc Dual plane graag dus... hahaha... sorry hoor... Alvast bedankt!

Ik ben even voor je bezig geweest.

Op deze site http://www.southfloridaplasticsurgery.com/before-after-photos/breast-augmentation.html

Succes meis ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi....daar ben ik weer met een kort verslagje van mijn 2 consulten in België....

Dr. Bosselaers in Herental: afslag gemist dus waren wat laat. Even gebeld was geen probleem. Vervolgens wordt ik terug gebeld met de vraag hoe lang ik ongeveer denk dat het ging duren want Bosselaers had een afspraak buiten de deur... Maar ondanks dat we laat waren heeft ze haar tijd genomen om te kijken en alles uit te leggen. Passen doet ze pas bij het 2e consult. Op zich vind ik dit wel een fijne manier van aanpak. Ondanks dat ik wel heel nieuwsgierig was naar wat zij zou adviseren. Binnenkort dus weer ff een ritje die kant op. Viel op zich ook best mee hoor de rit. Goed te doen.... Maar goed Bosselaaers adviseert verder achter of Dual plane. Advies mbt tot aantal cc's volgt na 2e consult.

Consult bij Dr. Plovier: ook daar beetje verkeerd... we stonden in Brussel ipv Overijssel... gelukkig had ik voldoende reistijd ingecalculeerd dus waren we niet zo heel erg laat. Ook ff gebeld. Vind ik altijd wel netjes. Ook dat was geen probleem. Plovier heeft gekeken en wat gegevens genoteerd en gemeten. Ik was heel erg nieuwsgierig naar wat hij aan cc's zou adviseren. Alleen liet ie zich daar in eerste instantie niet over uit want zegt ie het doel is het gewenste resultaat te behalen dan doet het aantal cc's er eigenlijk niet toe. Nou uiteindelijk kreeg ik eruit dat tie denkt aan tussen de 425-500 cc. Oh ja plaatjes van mooie borsten meegenomen en laten zien. Vooral ook wat ik niet mooi vind laten zien. Hij heeft aantekeningen gemaakt en de afbeeldingen gehouden.

We gaan zeker nog een keer terug bij Bosselaers. Ik wil in mei onder het mes. Dus binnenkort nog ff n update van dat 2e consult.

Welterusten... xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi ben ik weer... even tijdje druk geweest.... Vorige week weer bij Bosselaers geweest om te passen. Ze adviseerde 330 cc of 365 cc. Ik vond het passen wel ff gek omdat ik van elke maat maar 1 kreeg en zo moest passen en kijken welke mijn voorkeur had. Ben voor 330 cc gegaan alleen twijfel ik nu. Ik heb m'n planning iets moeten opschuiven... zal na de zomer worden omdat ik het financieel gewoon nog niet voor elkaar krijg. Vóór Dday ga ik gewoon nog een x passen en dan liefst beide prothesen van elke maat. Mijn keuze is dus definitief gevallen op Bosselaers. Ik vind haar aardig en ze legt alles rustig en goed uit. Stelt je echt op je gemak en heb een heel fijn gevoel bij haar. Ze is overigens wel wat aan de duurdere kant. BV bij Bosselaers komt uit op 4000,- incl kosten v anesthesie en eventuele medicatie. Niet inbegrepen zijn de martelband en de sportbh.

Groetejs

Boobs2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm leuk om zo te lezen, weet je al wat je gaat doen? ik zelf heb rond genomen omdat ik ronde borsten sowieso mooier vond, maar heb wel nagevraagd wat nou precies het verschil is. de pc waar ik bij ben geweest vertelde dat hij alleen anatomisch gebruikte als er echt geen borstweefsel aanwezig was (bijvoorbeeld bij reconstructie) en verder vooral rond gebruikte vaak achter de spier of dp. hij vertelde dat bij anatomisch ook meer kans zou zijn op draaien, en legde ook uit over zijn keuzes qua plaatsing en wat meer/minder kans zou hebben op ontstekingen enzo wat ik persoonlijk wel prettig vond.

ben erg benieuwd bij wie je je bv gaat laten uitvoeren, en hoe je resultaat eruit gaat zien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Ho meiden....

Vandaag ook even bij Diana Gabriels geweest. Zij adviseert 375cc. En pc Poetwr Hupkens. Iemand ervaring mee? Schijnt wel n perfectionist te zij die werkt met hele kleine incisie. Ga maar es ff zoeken naar ervaringen. Binnenkort consult met hem zelf kijken wat hij zegt. Ben benieuwd. Zal zo ff wat fotos uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.