Ga naar inhoud

Refaat Karim heeft iemand foto's van borstvergroting door hem uitgevoerd?


Ariël

Aanbevolen berichten

HI ik ben nieuw op dit forum. Heb 8 jan ok datum bij karim en ben ook benieuwd naar voor en na fotos. Hele aardige man twee weken geleden op consult geweest.

heb na de bv een magere 75B over en krijg 350 cc dual plane erin.. superr spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker. En hij legt alles heel goed en duidelijk uit. Ook wat er fout kan gaan. Maar dat heeft mij er niet van weerhouden ;). Ik heb je geaccepteerd en foto's van mijn voor situatie neergezet

Dankjewel. Ik heb je ook even een berichtje gestuurd

HI ik ben nieuw op dit forum. Heb 8 jan ok datum bij karim en ben ook benieuwd naar voor en na fotos. Hele aardige man twee weken geleden op consult geweest.

heb na de bv een magere 75B over en krijg 350 cc dual plane erin.. superr spannend.

Ohw leuk. Kunnen wij samen kijken en ervaringen op doen. Wat voor maat verwacht je op uit te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel. Ik heb je ook even een berichtje gestuurd

Ohw leuk. Kunnen wij samen kijken en ervaringen op doen. Wat voor maat verwacht je op uit te komen?

@ Tara ja zeker! wanneer ga jij en wat is jou verwachting? ik hoop op een volle c kleine d uit te komen. Maar hoe ik hier sommige fotos bekijk zie ik dat een letter geven aan de maat niet zoveel zegt eigenlijk.

Ik zal voor en na fotos maken als het zover is.

Hoi dames,

op 26 maart staat mijn bv gepland bij karim.

ik heb nu 75b en krijg 350 cc dual plane.

op 7 januari nog een consult.

ben dus ook erg benieuwd naar foto's, ook omdat ik bang ben dat ik ze uiteindelijk te klein ga vinden.

hier ben ik ook een beetje bang voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

HI ik ben nieuw op dit forum. Heb 8 jan ok datum bij karim en ben ook benieuwd naar voor en na fotos. Hele aardige man twee weken geleden op consult geweest.

heb na de bv een magere 75B over en krijg 350 cc dual plane erin.. superr spannend.

heyhey, ik kan niet reageren op je pb want ik moet min. 5 post plaatsen haha. Ben nu bijna 3 wkn po, langzame verandering, maar nog worry. Afgelopen dinsdag voor controle geweest. Het zag er goed en normaal uit, duurt alleen bij mij wat langer. Zodra ik echte verandering zie dan zal ik nieuwe fotos plaatsen, dus hou mij maar in de gaten :). Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar fotos van jouw borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey, ik kan niet reageren op je pb want ik moet min. 5 post plaatsen haha. Ben nu bijna 3 wkn po, langzame verandering, maar nog worry. Afgelopen dinsdag voor controle geweest. Het zag er goed en normaal uit, duurt alleen bij mij wat langer. Zodra ik echte verandering zie dan zal ik nieuwe fotos plaatsen, dus hou mij maar in de gaten :). Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar fotos van jouw borsten.

Hey aaah vandaar! gelukkig las ik je bericht onder me status. Jaa ik ga je zeker in de gaten houden dan, bij de een gaat het sneller hier als bij de ander merk ik. Komt helemaal goed, 3 wkn is ook nog echt kort! ik moet nog even uitzoeken hoe het uploaden allemaal werkt. maar vd week zet ik zeker ook ff wat op mijn profiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

heyhey, ik kan niet reageren op je pb want ik moet min. 5 post plaatsen haha. Ben nu bijna 3 wkn po, langzame verandering, maar nog worry. Afgelopen dinsdag voor controle geweest. Het zag er goed en normaal uit, duurt alleen bij mij wat langer. Zodra ik echte verandering zie dan zal ik nieuwe fotos plaatsen, dus hou mij maar in de gaten :). Ik ben eigenlijk ook benieuwd naar fotos van jouw borsten.

mag ik vragen? Heef het een speciale reden waarom het bij jou langer duurt?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik vragen? Heef het een speciale reden waarom het bij jou langer duurt?

Xx

Hey Ariel, vandaag ga je op controle. Ik weet niet of je mn bericht van gisteren hebt gelezen. Zou je dr Karim willen vragen wat de redenen kunnen zijn? Alvast thanx xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ariel, vandaag ga je op controle. Ik weet niet of je mn bericht van gisteren hebt gelezen. Zou je dr Karim willen vragen wat de redenen kunnen zijn? Alvast thanx xx

hoi,

Ik lees je bericht nu pas dus heb het helaas niet gevraagd. Ik had hem ook niet zelf maar een vrouw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.