Ga naar inhoud

Fem86 : 16 december 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik word gek van de pijn in m'n ondderrug ondertussen. Ik heb daar altijd wel last van maar normaal kraak ik het dan los door op en neer te draaien maar dat gaat nu niet. En dat hele dagen zitten en liggen helpt ook niet echt.

Gelukkig heb ik vannacht wel voor het eerst aan een stuk door kunnen slapen zonder pijnstiller in te nemen.

Hebben jullie ook al het idee dat de implantaten iets zakken? Links gaat het wel iets sneller dan rechts. En het lijkt ook al iets zachter te worden aan de bovenkant, of denk ik dat maar en is dat eigenlijk nog te snel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook t idee dat het niet meer steenhard is zeg maar. Maar durf er niet echt aan te zitten. Erg trekkerig gevoel rondom littekens en heel gespannen gevoel.

Mij viel het ook op dat mn boobies iets lahger leken te zitten, maar ze moeten nog een heeeel eind zakken bij mij, nog lang niet waar ik ze hebben wil. Denk als we de borstband krijgen dit heel snel zal gaan. Kan zijn dat we het ons verbeelden natuurlijk, maar denk niet dat zo raar is.

Dat vocht poeh, hoor het borrelen en doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde ervaringen als jullie gelukkig! Bij mij zijn ze ook iets zachter en lijken wat in te dalen, maar dit is denk ik enkel de zwelling die afneemt. Het daadwerkelijke indalen duurt 3 tot 6 maanden. Kunnen jullie al wel plat liggen/slapen? Ik denk dat ik het wel kan maar ik durf nog niet ivm de pijn bij het overeind komen. Nu kan ik dat al zelfstandig en uit platte positie niet dat weet ik zeker! Het borrelen heb ik nu niet meer, dat heeft bij mij een dag of 2-3 geduurt. We zijn al bijna een week PO dames! Wat gaat dat hard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet m'n bed iedere dag iets lager maar plat vind ik nog wat eng. Ik heb vannacht wel echt super goed geslapen, misschien nog wel beter dan anders haha. Heb 11 uur geslapen, dat is voor mij echt heel veel!

Heb sinds gisteren weer normale kleren aan. Shirtjes/truien gaat wat langzaam om aan te trekken maar als ik eerst m'n hoofd doe en dan m'n armen lukt het wel:-) Ik ben net zelfs even naar het winkelcentrum gelopen! Ben nu wel bekaf, maar het was heerlijk om even buiten te wandelen. Echt een aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zometeen een stukje met de hond lopen ( ik houd hem natuurlijk niet vast) en morgen even de stad in met mijn vbriend om een hapjke te eten en wat kerstinkopen te doen. Hoop dat het goed gaat!

Vanaf gisterenavond geen paracetamol ingenomen en vanochtend gedoucht zonder sportbh(ENG!) en mijn haren zelf gewassen! Super fijn dat het pijnloos ging. Heb me daarna lekker opgemaakt en aangekleed. Heeeerlijk. Het gaat met sprongen vooruit. Zo blij dat ik het heb gedaan, begin nog steeds niet te wennen aan de grootte haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vannacht plat geslapen. Alhoewel, geslapen.. M'n rug gaat er echt aan zeg! En dan niet kunnen sporten om het weer soepel te krijgen ook :-( Ben op een gegeven moment op m'n zij gaan liggen, kussen schuin tegen m'n rug en dat ging! 1 hand onder m'n borst en heb daarna weer kunnen slapen. Vraag me alleen af of dat eigenlijk wel mag.

Zometeen komt weer een vriendin met een ontbijtje, soms is een beetje zielig zijn helemaal niet zo erg;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is echt balen. Soms heb je meer last van je rug dan van je boobs, maar komt goed hoor.

Lekker ontbijtje voor je geregeld. Hoop dat het lekker was. Soms mag je toch ook lekker verwend worden ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello ladies, ik ben gisteren terug naar de kliniek geweest voor mijn eerste controle. Daar heeft de verpleging mijn pleisters afgetrokken (doet geen pijn!) en mn borstband aangemeten. Ik zou zeggen; wees blij dat je dat kreng nog niet hebt. Echt pijn doet het niet, maar prettig is absoluut anders!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update..

Het gaat heel goed, ik kan alles weer, uiteraard voor zover mogelijk met je ellebogen niet boven je schouders uit:-) Ik ben wel nog snel moe merk ik terwijl ik normaal een hele goede conditie heb (3x per week sporten). Maar dat komt vast goed..

Ze implantaten zijn ook goed aan het indalen, de ergste bolling bovenop is al bijna weg, zit in ieder geval veel lager!

Mijn man heeft gisteren op aanraden van een vriendin die werkt op de ok in een ziekenhuis de pleisters eraf gehaald en nieuwe steriele pleisters erop gedaan. De ene wond ziet er een stuk beter uit dat de andere, ik dacht heel even dat een wond open stond maar dat zag ik gelukkig verkeerd. Ik moest wel even gaan zitten want werd niet helemaal lekker.

Dinsdag controle, hopelijk zeggen ze dat alles goed gaat! Ik heb gisteren al vitamine E olie gehaald maar moet nog even wachten met smeren tot de wond goed dicht is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat.

ook ik moet dinsdag weer na het ziekenhuis.

Als t goed is worden dan de hechtingen verwijderd......ben benieuwd.

dat van het moeten gaan zitten herken ik. Als ik me gewassen heb en tanden heb gepoetst dan ben ik kapot en breekt me het zweet uit.

Ben net een oma, eerste bv allemaal geen last van gehad

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag controle gehad. Alles zag er goed uit, de wond ziet er goed uit, is mooi aan het genezen en al bijna dicht. Borstband heb ik ook niet nodig gelukkig.

Helaas wel nog een week volhouden op m'n rug slapen.. Maar verder kan ik goed het nieuwe jaar in!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vandaag voor het eerst gaan werken en ook voor het eerst autorijden. Het werken ging goed, het was lekker rustig en weinig mensen nog aanwezig dus dat was wel fijn. Autorijden is toch wat minder prettig, vooral schakelen, ik ben bang dat ik wat forceer. Nu ben ik ook wel moe, kost allemaal wel veel energie. Heb overigens nog geen opmerkingen gekregen van de collega's die er wel waren en het niet weten en ook geen gestaar;-) Een collega die het wel weet zei dat het er goed uit ziet en niet opvalt. Ik ben benieuwd naar de rest volgende week.

Ondertussen lijkt het af en toe wel alsof er naalden in mijn tepels prikken en soms heb ik ook ineens stijve tepels, zonder reden.. Hebben jullie daar ook last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het schakelen in het begin ook niet zo prettig.

Dat het je allemaal nu wat meer energie kost is normaal. Je bent nog steeds aan het herstellen natuurlijk.

Bij mij heeft niemand het gezien op het werk. Toevallig heb ik het vorige maand aan een collega verteld omdat haar dochter met de gedachten speelt en ik haar och wel advies wilde geven over wat er bij komt kijken enzo. Bleek dat ze het echt niet wist, dus eigenlijk valt het niet op zo in mijn werkkleding. Wij zijn er zelf gewoon zoveel mee bezig en zo op gefocust dat we denken dat andere dat ook doen, maar dat is natuurlijk helemaal niet zo haha

Die steken zijn ook heel normaal, maar soms niet heel prettig. Vond het best wel pijnlijk af en toe :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Wou vandaag vitamine E olie halen, maar wat een weer... Dus haal het morgen even denk ik! Alle korstjes zijn er al een tijdje af , maar wou zekere voor onzekere nemen!

Vind dat de littekens nu al mini zijn en niet opvallen, maar toen maar even investeren in die olie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al aan het smeren met olie. Gisteren viel m'n laatste korstje eraf waarna de lichte paniek uitbrak: een ontsteking!???

Vanmorgen meteen de huisarts gebeld, omdat ik die eerder kon bellen dan de kliniek en daar naartoe gegaan.. Volgens huisarts een lichte ontsteking maar hij wilde niks voorschrijven zonder overleg met Frans. Dus ik bij de huisarts naar Heyendael gebeld. De telefoniste zei dat ik een foto moest mailen en Frans die zou beoordelen. Eind van de middag telefoon van Frans. Kreeg natuurlijk eerst op m'n donder dat ik naar de huisarts gegaan was want er staat goed in m'n ontslagbrief dat ik eerst contact met de kliniek moest opnemen. Ik dacht er goed aan te doen omdat ik, als ik pas om 9 uur contact kreeg met de kliniek en ze dan zouden zeggen dat ik naar de huisarts zou moeten nooit meer bij de huisarts terecht zou kunnen. Maar ik dacht: wees verstandig en luister alleen maar naar Frans en ga vooral niet zeggen "ja maar.." Dus dat heb ik dan ook niet gedaan :-)

In ieder geval, Frans zei: wat ik zie is het knoopje van de hechting die aan het oplossen is, eventueel een pleistertje opdoen en verder gewoon de littekencreme blijven smeren. Niks aan de hand dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het inderdaad erg goed in de gaten houden Femke! Frans heeft het natuurlijk niet in levende lijve gezien... Bah!

Merken jullie ook dat je borsten ineens enorm zacht aan het worden zijn? En zijn jullie al vrij van pijntjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eng hoor Fem86!! Maar fijn dat je verdere herstel goed gaat. Ik kan eigenlijk alles weer. Totaal geen pijn meer en ik ben ook weer aan het werk, autorijden etc. Ik heb alleen rechts nog een heel klein korstje maar ik smeer mijn littekens al wel in met Bio Oil. Omdat het zo goed gaat heb ik ook al geprobeerd een bh te gaan dragen (75D, jippie!) Maar dit zit echt nog niet lekker.. hoe zit dit bij jullie? Ik heb nog 1 hechtingsdraadje zitten dat uitsteekt, heb dat net geprobeerd eruit te trekken maar dit was een naar en pijnlijk gevoel dus laat m lekker zitten. Hechtingen zijn oplosbaar dus zou geen probleem moeten zijn. Zijn jullie verder tevreden? Van mij had het (iedereen verklaart me voor gek) wel iets groter gemogen... heb in een 75B cup 300 cc laten zetten bij Frans.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook zo goed als pijnvrij, heb alleen als ik smorgens wakker wordt beetje last als ik dan beweeg in bed. Heb idee dat ik enorm herstel snachts en nog niet draai ed wat ook meewerkt(stijfheid). De littekens zien er nu al geweldig uit, bijna niet opvallend. Ook zien mn borsten ineens erg zacht aan t worden, echt een enorm verschil ineens met een paar dagen terug.

Ik had gisteren BH's gehaald bij de hunkemoller! Heb 2 foto's geupload ervan... Ik had ook een bestelling gedaan bij de H&M en 1 BH zit zoooo mooi en lekker(75D). Helaas die van de Hunkemoller terugbrengen, moet toch echt 75E zijn of andere modellen proberen:) De beugels bij de hunkemoller vind ik altijd zo vervelend. Had ik eerder ook al last van.

Ik ben er echt heeel erg tevreden mee. Is nog mooier dan ik had durven dromen en voor mijn postuur had het ook niet groter gemoeten. Anders was het echt nep geweest. Vind nu al erg groot, vooral vanaf de zijkant. Heb heel veel projectie. Ben van plat naar een volle 75D/75E gegaan met 425cc. Ben er enorm blij mee, vooral omdat ik best een brede borstkas heb. Ook ben ik blij dat ik niet een abnormaal grote maat heb. Scheelt weer met shoppen! M'n moeder is wel helemaal in shock die heeft helemaal stress 'hoe ik me wel niet ga kleden als ik een BH aan mag'. Mijn zus was mee Bh's shoppen en die schrok hoe erg zo'n sportbh ze klein laat lijken. They are hugeee!:D Al met al heeft Frans topwerk geleverd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.