Ga naar inhoud

Fem86 : 16 december 2014 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

Ik ben heel erg benieuwd naar ervaringen van complicaties en vervanging van implantaten omdat er iets mis mee was. Waarom was dit en na welke periode?

Veel dames kiezen voor een groter implantaat na verloop van tijd maar dat vind ik minder interssant..

Ik zie jullie reacties graag tegemoet!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Fem.

Mijn eerste bv was in 1989 ik ben toen voor de zekerheid in 2003 op controle gegaan,de PC vond het er ook niet meer zo mooi uitzien.

Mijn eigen borst was iets gaan hangen over de protheses.

In 2004 voor mijn wissel gegaan(er waren toen lange wachtlijsten) bleek dat ik een lekkende prothese had.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi hoi!

Ik heb afgelopen donderdag een hersteloperatie gehad en heb toen ook gewisseld voor een klein maatje groter rn cohesievere protheses. Mijn ene borst stond te hoog en moest gecorrigeerd worden. Ik heb er toen voor gekozen om te wisselen voor cohesievere omdat ik plooivorming had en een heel klein maatje groter. Net iets meer projectie en MX ipv LF.

Dit is trouwens precies 7 maanden na mijn eerste operatie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Dinsdag om 11:00 uur is het dan eindelijk zo ver. Na jaren rondgelopen te hebben met vulling is dat na dan niet meer nodig!

Via Diana Gabriels ben ik bij Frans Straten terecht gekomen. Na het eerste consult werd me 375cc geadviseerd maar uiteindelijk ga ik voor 325cc. Ik ben 1.68, weeg 55kg en heb nu cupmaat 70A. Ik hoop met 325cc uit te komen op een C, zoiets als Sylvie Meis vind ik mooi.

Dinsdag gaan mijn man en een vriendin die verpleegkundige is met me mee. Dat stelt me al wat gerust. Ik doe dinsdag een huispakje aan en neem in ieder geval mee: coca cola, een dekentje, een emmer, chips en een banaan.

Woensdag is mijn man nog thuis om voor me te zorgen, donderdag komt een vriendin en vrijdag een tante. In de badkamer heb ik alles op een makkelijke hoogte gezet zodat ik overal bij kan. Elektrische tandenborstel is ook aangeschaft maar ik vraag me wel af hoe ik mijn haren ga kammen..

Gisteren had ik nog een feestje. Ik had een strapless jurk aan en een bh met veel vulling maar moest toch steeds opletten dat hij niet afzakte, wat ben ik blij dat dat straks niet meer hoeft!

Ik ben er klaar voor!! 😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend!! Ik wordt dinsdag ook door Dr Straten geopereerd! Ik moet al om 7.00 in de ochtend. De zenuwen waren er helemaal niet tot vannacht! Wordt het wel zoals ik in mijn hoofd heb, hoe gaat de pijn zijn etc... je kent het vast ;-)

Ik ga hopelijk van 75AA naar een volle C of kleine D met 440cc.

Net mijn hele huis schoongemaakt en morgen nog 1 dagje in de zenuwen en dan is het eindelijk zover!

Succes voor dinsdag alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oehh spannend! :D echt al bijna!

Alvast heel veel succes en een goed herstel :) ik ga je volgen!

Ennehhh.. Ik denk gewoon lang leve de cremespoeling? Anders komt het - bij mij in ieder geval - nooit goed hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

Heel vee succes.

Ik ben zelf dinsdag ook aan de beurt.

Moet om 7:15 aanwezig zijn in het ziekenhuis.

Krijg 350cc anatomisch achter de spier. Mentor high profile.

Laat maar een berichtje achter als het achter de rug is!

Ben benieuwd naar de ervaring van anderen

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo :)

Ik ben daar ook benieuwd naar.
Ik weet in ieder geval dat ik de eerste ben van die dag, dus dat ik nergens op hoef
te wachten.
Moet me om 7:15u melden en dan omkleden en aftekenen etc etc misschien nog wat dingen

doorspreken, infuus aanbrengen en dan snel K-O :)
Vermoed dat het niet zolang zal duren als de operatie(s) van te voren niet uitlopen (in jouw geval)
Welke dag moet jij Bosbes? morgen al, of ook dinsdag 16 december?
Succes in ieder geval!

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik gok zelf op een uurtje: omkleden (lees: uitkleden), aftekenen, anesthesist en dan gaan liggen... De zenuwen gieren nu al door m'n lijf!!

Wow nog maar 1 dagje voor jullie! Ben jaloers :D hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa pff ik kreeg vanochtend al bijna geen hap door mijn keel zo'n nare buikpijn:(, lekker gelucht met vriendlief net(lees: broodje hete kip, taartje en vietnamese loempia hihi). Ik heb net 'voorfotos' gemaakt. En manmanman laat het maar snel morgen zijn. Hoe erg ik ook opzit tegen het hele narcosegebeuren, controle uit handen geven vooral mag het snel zo ver zijn. Kan niet wachten om een mooi gevulde boezem te hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa pff ik kreeg vanochtend al bijna geen hap door mijn keel zo'n nare buikpijn:(, lekker gelucht met vriendlief net(lees: broodje hete kip, taartje en vietnamese loempia hihi). Ik heb net 'voorfotos' gemaakt. En manmanman laat het maar snel morgen zijn. Hoe erg ik ook opzit tegen het hele narcosegebeuren, controle uit handen geven vooral mag het snel zo ver zijn. Kan niet wachten om een mooi gevulde boezem te hebben

Geloof ik ja dat de zenuwen nu toenemen.. Nog heel even en dan heb je het gehad! :) je bent in goede handen.

Ik heb daar nooit zo een last van tot het laatste moment. Laatste keer trilde ik bijna van die tafel hahah bah!

Nog even een keer goed naar die foto kijken morgenochtend en dan weet je precies waar je het voor doet :)

Als ik je niet meer spreek; heeeeel veel succes morgen en ik kijk uit naar je verslagje !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.