Ga naar inhoud

Augusta : 8 december 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek


Gast Augusta

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Hi Allemaal,

Heb toevallig ook net mijn klacht gemaild naar DG. Ben op 21 oktober geopereerd, ook door Schiettecatte. Tijdens de consulten 350cc mentor DP besproken, maar via de mail nog voor de operatie aangegeven dat ik toch liever 400cc wilde. De medewerkster heeft toegezegd 400cc te bestellen zodat deze klaar lag op de dag van de ok. Schiettecatte leek hier niet van op de hoogte op de dag zelf. Ik heb het wel gezegd vlak voor we de ok in gingen. Nadien bleek toch de 350 geplaats. Op dat moment ben je blij dat het achter de rug is en oogt het meer doordat het gespannen en gezwollen staat. Ook las ik dat het met de maanden allemaal mooier zou worden en de spier nog een hoop plat drukt. Nu ben ik 2,5 maand verder en pas zowaar nog een bh van voor de operatie (b-cup). De mensen die weten dat ik de operatie heb laten uitvoeren zien ook geen verschil en het resultaat komt ook niet overeen met de foto's die zijn gemaakt tijdens het consult.

Voor de operatie droeg ik voornamelijk maximizers, het resultaat nu komt daarmee overeen. Ik wilde een vergroting, welke goed ik verhouding staat met mijn lichaam, maar vind ze nu toch nog wel een tikkie te klein helaas. Heb dus maar weer een maximizer, waarmee ik nu wel het resultaat krijg dat ik mooi vind, al was dat natuurlijk niet de bedoeling! Heb DG gevraagd naar een passende oplossing, maar vrees dat ik weinig kans maak. Iemand tips??

Groet en dank!

Poobies

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ariël,

Ben een positief persoon hoor, glas is altijd half vol en dus ook goed van vertrouwen hierin gestapt en na de operatie de goede hoop dat het wel goed zou komen..... Maar naarmate de dagen verstrijken moet ik toch bekennen dat ik er meer van verwacht had. Ze zijn heel mooi hoor en ik heb geen pijn gehad oid, maar qua verhouding zou een slag groter zeker mooier zijn. Heb het idee dat alleen m'n leegte is opgevuld, maar er niks vergroot is...... Had zeker meerdere consulten moeten doen bij diverse artsen, hier veel te snel ingedoken en op de goede referentie van een kennis afgegaan.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.