Ga naar inhoud

Augusta : 8 december 2014 : Dr. Schiettecatte : Atlas Kliniek


Gast Augusta

Aanbevolen berichten

Beste meiden, 12 jaar geleden heb ik een borstvergroting gedaan bij dr. De Hondt in Belgie.

Heb 330cc maar was nooit blij met de grote. Ze zien er wel heel natuurlijk uit. Ik wil nu voor een wissel

Voor grotere borsten. Ben nu wel 49 jaar oud maar zie uit als iemand van iemand van 35 jr oud.

Ik kan nergens lezen hoeveel een borst vergroting bij dr. Plovier kost. Weet iemand dat?

Alvast bedankt Gr augusta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat je bij een andere pc wel voor 2800 een wissel jan krijgen maar niet bij Plovier in elk geval. Sowieso klinkt 2800 voor een wissel wel vrij weinig, het is natuurlijk ook erg belangrijk dat het goed gaat en het gewenste resultaat krijgt.

Kun je je nog even voorstellen in het "voorstel hoekje" ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames,

Op 8 dec geopereerd door dr schiettecatte voor een prothese wissel. Zoals ik al eerder zei toen ik wakker werd zei ik meteen wat zijn ze klein. Hij gaf aan dat ze wel degelijk groot zijn. Intussen met ik 4 dgn PO. Ziet dat ze alleen kleiner worden. Had daarvoor anatomisch achter de spier Mcghan 410 MM 320cc en nu Mentor rond Siltex Hp1 450cc.

Heb uitgezocht dat mijn protectie bij mcghan 4,6 was en nu met rond 5,2cm

Dat verschil is zo minimaal dat je het niet ziet. Zoveel geld voor gespaard en nu weer kleine borsten. Ik baal ontzettend van. Heb Diana Gabriels erover gebeld en hun begrijpen mij frustratie heel goed. Hebben echt alles op genoteerd en over 2 wkn heb ik een consult en zal dit besproken worden.

Heb zelf uitgezocht dat ik beter ultra high profile 590cc met hetzelfde diameter moest krijgen voor een projectie van 6,5 cm

Baal dat ik zelf achter alles aan moet. Je vertrouw je arts dat hij het beter weet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooo wat erg voor je meid. Je verheug je erop je spaart heel lang en dan wil je ook zien dat je borsten groter zijn.

Je gaat uit dat een arts er verstand van heeft en dat ie je ook goed voorlichting over de verschillende protheses. Ik hoop voor je dat er nog wat aan gedaan gaat worden.

Veel succes

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelang moet ik wachten voordat er een nieuw operatie gepland kan worden.

Vind dat ik niet nog een keer ervoor moet betalen. Maar ja de klant is altijd de dupe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelang moet ik wachten voordat er een nieuw operatie gepland kan worden.

Vind dat ik niet nog een keer ervoor moet betalen. Maar ja de klant is altijd de dupe.

Minstens een half jaar tot een jaar geloof ik ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat ontzettend raar dat er dan voor zo weinig verschil in projectie gekozen wordt door een arts!!

Je komt voor grotere borsten en gaat naar buiten met een half cupmaatje meer?? Of zelfs dát niet eens...

Ik hoop echt dat ze je gewoon gaan heropereren zonder extra kosten, want zoiets kunnen ze gewoon niet maken he!!

Die pc weet ook dat een anatomische prothese meer projectie geeft dan een ronde, dan kan hij het niet maken om je met zo weinig verschil in projectie te opereren....

Heel veel succes meid, maar zeker is het ontzettend balen dat je overal zelf achteraan moet..

Maar kom maar voor jezelf op!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht toen na 4 maanden al voor een her.. Ook bij schiettecatte in amstelveen..

Hmm oke, dan heb ik niks gezegd :P stond me alleen iets van bij dat er een hoop pcs zijn die graag wachten :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nies,

Moest jij weer voor de wissel volle pond betalen na 4 maanden bij Schiettecatte?

En Mariette heb jij ook volle pond moeten betalen. Heb spijt nu dat ik nu voor deze pc heb gekozen. Maar is nu achteraf praten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi augusta wat ontzettend vervelend! Ik heb ongeveer t zelfde meegemaakt als jij. Ook te weinig cc verschil om t te kunnen zien na de wissel.

Mijn arts zei dat er niet meer in zou passen bla bla bla. Maar na een second opinion van nio bleek dat niet waar te zijn. Bij nio kon ik eindelijk ook passen, waardoor je tenminste zag wat je zou willen! Ik heb n klacht opgesteld en uiteindelijk ben ik tegen betaling van 700,- voor de protheses opnieuw geopreerd. Succes meid, hoop voor jou dat t ook zo mag uitpakken. Ik herken heel je gevoel :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cherryboob,

Oh wat fijn dat te horen. heb je dan een klacht opgesteld tegen de arts die jou eerst had geopereerd? En ben je weer door hem geopereerd voor €700?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nies,

Moest jij weer voor de wissel volle pond betalen na 4 maanden bij Schiettecatte?

En Mariette heb jij ook volle pond moeten betalen. Heb spijt nu dat ik nu voor deze pc heb gekozen. Maar is nu achteraf praten

Bij mij was het een ander verhaal.. ik zou een her krijgen omdat ik rimpelvorming had.. moest dan wel de protheses betalen omdat ik gelijk groter wou gaan.. voor als je wil weten hoeveel dat zou kosten: voor cohesief 1: 600 euro en voor cohesief 2: 900 euro

ik heb het uiteindelijk niet door laten gaan maar das een heel verhaal.. kort maar krachtig: ik ga voor de volle pond naar een andere chirurg bij een andere kliniek (duurt nog wel ff voordat ik dat bij elkaar gespaard heb)

Ik begrijp ook werkelijk niet waarom hij een prothese kiest waar je maar 0,4 cm op vooruit gaat want daar zie je natuurlijk haast niks van.. Je hebt je gesprek bij Diana toch zelf over 2 weken? Ik denk persoonlijk dat ze het wel voor je op gaat lossen, maar zorg er wel gelijk voor dat er direct wat op papier komt zwart op wit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarom gaan er dus vele naar Nio, omdat daar wel opeens meer kan....hij durft én kan meer dan sommige pc's..

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daarom gaan er dus vele naar Nio, omdat daar wel opeens meer kan....hij durft én kan meer dan sommige pc's..

helaas te lomp geweest om daar een second opinion te doen NA me operatie inplaats van een consult DERVOOR!! nou ja goed van fouten leer je toch :blink::blink::62:

Denk alleen dat zij er al helemaal niet op zit te wachten om nog een keer te sparen aangezien dit al om een wissel ging..

hopelijk word het netjes opgelost voor je :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee idd lies, daarom ben ik zo blij ,dat ik dat Wél gedaan heb...ondanks alles toch naar Nio!

Jouw tijd komt wel meid!! Mooie grote nio boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.