Ga naar inhoud

Gio : 19 januari 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Veel succes!!!! Is pak stress dat van je schouders valt achteraf. Bij mij dag 4 en niet meer zo veel pijn. Wel suuuuper nieuwschierig :) ben benieuwd hoe jij het zal stellen morgen:) iedereen daar is super vriendelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Juist even een berichtje om jullie te bedanken voor jullie wensen.

Alles gaat tot nu toe goed. Het is 425cc geworden. Nu enkele dagen rusten en hopen dat ik hier vlug door ben ... ;-)

Groetjes,

Gio

Komt allemaal in orde Gio :-) rust maar goed uit!

Groetjs,

Steffie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ben nu drie dagen PO en moet eerlijk toegeven dat alles beter verloopt dan ik had verwacht.

Wel soms een beetje pijn in de linker borst maar dat valt heus wel mee.

Het ergste is denk ik de martelband ... maar die moet ik er bij nemen ... ;-)

's avonds na hun werk komen de dochters langs om te kijken of alles ok is en of er boodschappen moeten worden gedaan etc ...

maar voor de rest lukt alles me eigenlijk aléén.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi snoepje, ik heb het een beetje gevolgd.

Ik heb het geluk gehad het verband te kunnen verdragen.

Was in het begin best lastig, maar later minderde de druk en ging het veel beter ... ;-)

Ben wel blij dat hij er morgen af mag.

Jij kan ze straks al bewonderen ;-)

Veel plezier ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii gio ik zag dat jij ook bij dr Verdonck in de wellnesskliniekmgeweest ,ik heb 9 maart consult bij hem en word 10 maart geopereerd ,ik ben ook 44 jaar en heb ook grote kinderen ,hoe is jou ervaring geweest vd de operatie en alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jenette,

Heb tot nu toe alles goed ervaren.

Eerste consult met Verdonck ging prima.

Heb hem nadien nog aan de telefoon gehad, dat was ook geen probleem voor hem.

De dag van de operatie ging alles ook prima.

Enkel was ik nog niet 100 % op het moment om de kliniek te verlaten.

Maar ik wist dat mijn vriend er op dat moment voor me was, dus dat was ook wel ok.

Ze hebben me nog verteld wat mocht of niet de eerste dagen en voor alle zekerheid aan mijn vriend ook nog eens ;-)

Dr. Verdonck is nog langs gekomen en dan naar huis.

Ik heb eigenlijk niet veel pijn gehad tot nu toe en kon ook dadelijk best veel zelf. Heb wel een week lang mijn medikatie schema goed gevolgd.

Morgen ben ik 15 dagen PO en mag mijn verband er af ... ;-)

Dus morgen weet ik weer wat meer te vertellen. Maar tot nu toe kan ik Dr. Verdonck enkel aanraden ... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig maar.zie er als een berg tegenop.wat heb jij genomen hoeveel cc en voor of achter de spier sorry ik weet het stel een hoop vragen hahaha en zijn ze bij jou mooi geworden????

Link naar reactie
Delen op andere sites

EllieD. Als dat jou borsten op je pf zijn vind ik ze echt heel mooi geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Jenette,

Ben er reuze blij mee ... je kan even gaan kijken bij mijn fotos ... ;-)

Jou borsten zijn echt heel erg mooi geworden,heb een foto opgeslagen als je het niet erg vind ,die neem ik mee als voorbeeld naar d'r Verdonck van hoe ik ze zou willen

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn echt heel erg mooi mag ik vragen hoeveel CC je heb en of het ook dual plane is en xhp of hp en natuurlijk wat voor maat je voor de bv had

XXX jenette

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.