Ga naar inhoud

Gio : 19 januari 2015 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo :48: ,

Ik ben Gio (44 jaar), mama van drie grote kinderen van 22 en 21 jaar. Na zeer lang wachten heb ik nu toch beslist dat het tijd werd een beetje naar me zelf te kijken en de bv te laten doen waar ik al sinds mijn 25ste over denk ... :6:

Vandaag dus op afspraak geweest bij Mr. Verdonck bij Wellness kliniek en normaal gezien is het op 19 januari mijn beurt ...

Ik volg dit forem sinds korte tijd en vind het zeer fijn om al jullie tips te kunnen lezen.

Als er nog meiden zijn die ongeveer de zelfde datum hebben, hoor ik dit graag ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Gio!

Volens mij heb ik nog niemand voor de 19e Verdonck voorbij zien komen.. Wel Straten! Stond zelf ook op de 19e maar heb het een weekje naar voren verschoven :)

Vind je het al spannend? Wat krijg je?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo RZ1989,

Op consult is er afgesproken 380cc rond achter de spier. Maar zo als vele andere hier ben ik zeer in twijfel voor een maatje meer ... ;-)

Ik 1.64m en weeg 58 kg. Ik denk dat 425cc dan ook wel zal kunnen (hoop ik in ieder geval op).

Hallo Curly_87,

Wat is er bij jou voorgesteld ... ? ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Gio,spannend allemaal hè.Mij was 300cc aangeraden.(wij hebben ongeveer hetzelfde postuur zo te lezen).Maar ik heb voor 400cc gekozen.Hier ben ik heel blij mee,met 300cc was ik echt teleurgesteld geweest.Als ik foto's heb zal ik je die sturen!

Groetjes Jersey

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend! Ik heb de 15e een consult met dr verdonck, en ik was eerder al bij dr damen geweest en mij was daar ook 380 cc achter de spier aangeraden en heb hetzelfde probleem.

Wil in dit 2e consult alsware ook de 425 en 485 gaan passen, en even vragen wat daar de mogelijkheden van zijn :)

heel veel succes ik ben erg benieuwd naar hoe het gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes !!!

Net bericht ontvangen van de kliniek.

Aanmelden maandag om 8 uur ...

Nu word het toch echt spannend :44:

Geniet nog maar van het weekendje goed slapen en alles kunnen doen ;-) van mij zit het er bijna op voor 3 lange weken! Maar heb het er helemaal voor over :D mocht ik geen succes meer kunnen wensen voor maandag... Wens ik je nu al hele mooie boobies toe :-) hihi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniet nog maar van het weekendje goed slapen en alles kunnen doen ;-) van mij zit het er bijna op voor 3 lange weken! Maar heb het er helemaal voor over :D mocht ik geen succes meer kunnen wensen voor maandag... Wens ik je nu al hele mooie boobies toe :-) hihi

Van harte bedankt Jerko.

Ik wens je minstens evenveel toe ;-) Ik zal zeker aan je denken vrijdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.