Ga naar inhoud

Booby-trip ( nee geen trap)


Aanbevolen berichten

Een hele goedenavond dames,

Ik zat zo eens na te denken over ons als dames op dit forum. Wat zouden jullie er bv van vinden om eens een uitje te plannen naar een pretpark, dierentuin noem het maar op. Echt een boobs meeting. Lekker kunnen kletsen over tieten, tieten en nog een tieten :P. Het gewoon vrij zijn geen gene geen achterdocht geen scheve gezichten maar een leuke dag en lekker ervaringen uitdelen. Hoe vond jij dit hoe ging het bij jou hoe was het zo. En geen mensen die het toch niet begrijpen.

Hoe zouden dit jullie vinden mij lijkt het wel erg leuk!

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken.

Groetjes Bloodelf xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hier nog een Arnhemmer! Misschien kennen we elkaar wel! Enige verschil is dat jullie, je boobs al hebben en ik niet! Nog eventjes wachten. Zo'n dagje lijkt me wel leuk! Maar de korenmarkt of het sonsbeek valt dan natuurlijk af:P Excella, las net ook ergens dat jij fitnessed?! Ergens in de stad toevallig, richting spijkerkwartier? Ik vind het zo'n gek idee dat ik jullie misschien allang ben tegengekomen, zag laatst namelijk wel iemand in de sportschool dat ik dacht: zijn die echt? Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hier nog een Arnhemmer! Misschien kennen we elkaar wel! Enige verschil is dat jullie, je boobs al hebben en ik niet! Nog eventjes wachten. Zo'n dagje lijkt me wel leuk! Maar de korenmarkt of het sonsbeek valt dan natuurlijk af:P Excella, las net ook ergens dat jij fitnessed?! Ergens in de stad toevallig, richting spijkerkwartier? Ik vind het zo'n gek idee dat ik jullie misschien allang ben tegengekomen, zag laatst namelijk wel iemand in de sportschool dat ik dacht: zijn die echt? Ben benieuwd!

Uhm nee, ik sport echt in de binnenstad, achter de V&D, bij dat plein waar Expo zit enzo. Zit jij zeker bij de sportschool bij de Steenstraat of niet?

Ja het is wel gek dat we elkaar misschien kennen... stiekem hoop ik van niet ghhehe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm nee, ik sport echt in de binnenstad, achter de V&D, bij dat plein waar Expo zit enzo. Zit jij zeker bij de sportschool bij de Steenstraat of niet?

Ja het is wel gek dat we elkaar misschien kennen... stiekem hoop ik van niet ghhehe

Haha nee ik ook niet! Dan sport jij dus bij health city. Ik bij de steenstraat inderdaad, daar woon ik ook heel dichtbij. Ken wel een hoop mensen die bij jou sporten. Is misschien maar beter dat we elkaar niet kennen..niet persoonlijk bedoelt natuurlijk;)

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.