Ga naar inhoud

Marielle2601 : 20 februari 2015 : Dr. Kroese : Rijnstate Ziekenhuis : Arnhem


Aanbevolen berichten

dank je voor je reactie!

wow de eerste 5 dagen... hmm ik heb gelukkig genoeg hulp. eerste 4 dagen is mijn vriend er constant en daarna als ie weer gaat werken komt mijn moeder overdag en savonds mijn vriend weer. maar ik was me liever zelf:p haha

na hoeveel dagen mag je eigenlijk weer douchen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi

ik ben woensdag geopereerd en donderdag ochtend ben ik gewoon onder de douche gaan staan met de douchekop vanaf me middel. De rest een beetje met een washandje gedaan.

Gister avond ben ik op een krukje gaan zitten in de douche en heeft me moeder me haren gewassen.

Met een beetje creativiteit kom je er wel;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

ik heb de eerste week in bad gezeten, water tot mn middel en de rest met washandje.

hulp met haren wassen want dat lukte echt niet alleen.

nu zijn de pleisters eraf en mocht ik lekker douchen, heerlijk!

eerste week lekker rustig aangedaan, manlief was thuis voor de kids en natuurlijk om mij te helpen.

weinig last gehad alleen paracetamol genomen.

Had wel hulp nodig om uit bed te komen.

Ik ben 3 feb geholpen en kan vrijwel alles (wat mag dan)

suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de dag erna al gedoucht wel maar heel even , en gister langer manlief heeft geholpen met de haren wassen !!

Mijn pleisters mogen nat worden zei Tanne dus gewoon lekker douchen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 weken geen deftige douche genomen :P ik ging eerst in de douche staan en waste alles met de sproeier onder mijn borsten. Ging uit de douche en begon me bovenste te wassen aan de lavabo en dan samen met vriendje in de wasbak mijn haar. Echt komisch achteraf :D

Achter week 2 douchen onder borst zoals begin maar bukte me en waste zo men haar met mijn sportbh nog aan enn achteraf mijn bovenste in lavabo:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

vrijdag ben ik eindelijk geopereerd. ik had veel kapselvorming aan 1 kant en daarom prothesewissel.

ik heb uiteindelijk natrelle ronde prothesen, 375 cc extra full profile gekregen. ik ben er nu al super blij mee, ze zijn behoorlijk groot :)

wel veel pijn en heb nog drains. ben blij als ik daar vanaf ben!

verder is alles goed gegaan.

ik begreep dat het nog erg kan veranderen? dat ze nog groter kunnen worden?

nou ik ben heel benieuwd!! :)

groetjes marielle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, je verslag gevonden!!

Fijn dat alles goed gegaan is en je boobies zien er echt al heel goed uit! Jeetje.. met 1 dag po zagen de mijne er wel anders uit :P

Mag ik nog even vragen door wie je geopereerd bent en waar? Dan pas ik je topictitel aan en valt het wat meer op dat je geopereerd bent ;)

Gefeliciteerd he!! En een goed herstel!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zien er al super mooi uit !!

Fijn herstel meid

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

hoii allemaal!!

ik ben nu 4 weken po maar mijn borsten zijn nogsteeds erg verschillend.

links is mooi gezakt maar rechts blijft hoger zitten en is ook wat kleiner dan mijn linker borst (misschien omdat ie nog niet is gezakt??) en voelt ook nog wat minder zacht aan.

is dit normaal en hoelang kan het nog duren voor rechts ook gaat zakken?

bedankt alvast!! :)

groetjessss

(ik zal zo ook even een foto uploaden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik bekeek net jouw foto... vind het best meevallen dus dat gaat wel goedkomen lijkt me. Als je er teveel op gaat letten dan kijk je er niet objectief naar. Bij mij is qua grootte ook nog heel iets verschil (nu 3,5 weken p.o)

En mocht je teveel ongerust zijn dan kan je de kliniek toch mailen met evt jouw foto? heb je geen borstband gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het verschil erg klein hoor (bijna niet te zien op de foto). Maar ik snap je gevoel, ik heb zelf ook een verschil en daar stoor ik me (bij tijd en wijlen) ook flink aan. Bij mij is het na 8 weken PO niet meer veranderd helaas; ben nu 4 maanden PO en het blijft denk ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.