Ga naar inhoud

Gigi21 : 10 februari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Ja mis wel zou wel leuk zijn :) ik heb zou het zelf zijn fijn vinden als ik ergens rond de canavals vakantie zit !!

Beetje te snel getypt straks haha staat er heel raar !!!'

Maar ik zou het wel heel erg fijn vinden als ik of in de vakantie of ervoor dat ik um wel meepak met herstellen !! Dan is mijn man ook thuis !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

Beetje te snel getypt straks haha staat er heel raar !!!'

Maar ik zou het wel heel erg fijn vinden als ik of in de vakantie of ervoor dat ik um wel meepak met herstellen !! Dan is mijn man ook thuis !!

Haha geeft niet hoor. Maar dat is idd wel erg fijn als je man je eerst ookkan helpen Hoe lang is hij dan vrij? Mijn vriend is bijna twee week thuis alleen daarna sta ik er echt alleen voor met twee kinderen. Kan geen hulp vragen aan ouders helaas.

Maar ben nu druk aan het oefenen met onze jongste zorgen dat hij zelf in en uit de auto kan komen.

Zou zelf wel graag deze zomer een passende bikini aan willen hebben :D

liefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha geeft niet hoor. Maar dat is idd wel erg fijn als je man je eerst ookkan helpen Hoe lang is hij dan vrij? Mijn vriend is bijna twee week thuis alleen daarna sta ik er echt alleen voor met twee kinderen. Kan geen hulp vragen aan ouders helaas.

Maar ben nu druk aan het oefenen met onze jongste zorgen dat hij zelf in en uit de auto kan komen.

Zou zelf wel graag deze zomer een passende bikini aan willen hebben :D

liefs san

Ja dat heb ik dus ook vorig jaar zomer kon het niet ,dus deze zomer wil ik het echt !!!

Mijn man is ook 2 weken vrij en ik heb die carnavals vakantie week zelf ook altijd vrij dus dan heeft mijn werkgever voor die week geen problemen kwa vervanging :) !! Mijn kids zijn gelukkig al groter 10 en bijna 8 maar hebben wel veel aansturing nodig oudste heeft pdd-nos en add en jongste adhd !!Kwa hulp erna zien we wel heb lieve vriendin en buren die evt wel kunnen bijspringen als het nodig is !!

Weet jij al wat je zou willen ??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe oud zijn jou kids ??

Liefs Daisy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat heb ik dus ook vorig jaar zomer kon het niet ,dus deze zomer wil ik het echt !!!

Mijn man is ook 2 weken vrij en ik heb die carnavals vakantie week zelf ook altijd vrij dus dan heeft mijn werkgever voor die week geen problemen kwa vervanging :) !! Mijn kids zijn gelukkig al groter 10 en bijna 8 maar hebben wel veel aansturing nodig oudste heeft pdd-nos en add en jongste adhd !!Kwa hulp erna zien we wel heb lieve vriendin en buren die evt wel kunnen bijspringen als het nodig is !!

Weet jij al wat je zou willen ??Liefs

Sorry voor de late reactie was zelf ziek :(

Ooh das wel fijn idd is wel makkelijker dat je kinderen wat ouder zijn. Aansturing zou je ze wel kunnen geven toch?. Onze oudste is vier jaar en heel erg zelfstandig en de jongste wordt in maart twee en is precies het tegenover van onze oudste.

Ik heb net als jou wel een lieve buurvrouw die savonds wel eventjes wil helpen en overdag kan ook als ze vrij is. Wil het nu toch wel erg graag laten doen. Zat zelf te denken aan een D als t mogelijk is. Ik ben niet de dunste en dacht dat dat wel mooi zou staan. Heb jij ook al wat in gedachten dan?

Liefs San

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eindelijk passende bikini..... wat zou dat een verademing zijn he? Daar kan ik ook zo ontzettend naar uitkijken :-)

Na het consult, mits je er een goed gevoel bij hebt natuurlijk, kan Tanne ( consulent) meteen kijken of er op de gewenste datum ruimte is....

Vond ik zelf erg handig, dan weet je ook waar je aan toe bent, en of de planning die je in je hoofd hebt ook gerealiseerd kan worden.

Alvast veel plezier gewenst, de 29e, jullie allebei!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie was zelf ziek :(

Ooh das wel fijn idd is wel makkelijker dat je kinderen wat ouder zijn. Aansturing zou je ze wel kunnen geven toch?. Onze oudste is vier jaar en heel erg zelfstandig en de jongste wordt in maart twee en is precies het tegenover van onze oudste.

Ik heb net als jou wel een lieve buurvrouw die savonds wel eventjes wil helpen en overdag kan ook als ze vrij is. Wil het nu toch wel erg graag laten doen. Zat zelf te denken aan een D als t mogelijk is. Ik ben niet de dunste en dacht dat dat wel mooi zou staan. Heb jij ook al wat in gedachten dan?

Liefs San

Oh vervelend voel je al wat beter ??

Ik wil toch ook wel een mooie volle D ik weeg nu tussen de 55 en 56 kilo schommelt een beetje !!

Pff kan niet wachten hihi !! En idd aansturen kan zeker wel de andere dingen regelt mijn man !

Net ook bevestiging van mijn werkgever kwa verlof is ook geen probleem !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eindelijk passende bikini..... wat zou dat een verademing zijn he? Daar kan ik ook zo ontzettend naar uitkijken :-)

Na het consult, mits je er een goed gevoel bij hebt natuurlijk, kan Tanne ( consulent) meteen kijken of er op de gewenste datum ruimte is....

Vond ik zelf erg handig, dan weet je ook waar je aan toe bent, en of de planning die je in je hoofd hebt ook gerealiseerd kan worden.

Alvast veel plezier gewenst, de 29e, jullie allebei!!!!

Ja zeker het idee dat ik zomer eindelijk mooie bikini,s enz aan zou kunnen heerlijk !!

Tanne vroeg aan de telefoon al wat ik zelf een beetje in gedachten had kwa datum en planning !! Dus ik hoop nu ik ook met mijn werkgever alles geregeld heb en idd mijn gevoel goed is dan die planning aan kan houden :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat fijn dat je ook al de bevestiging hebt van je werkgever. Komt wel steeds dichter bij nu he tenminste het consult ;)

Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter griep gaat ook wel behoorlijk rond bij ons hier.

Ik ben zelf 173 en weeg nu nog 71 kilo hoop er nog vijf af te krijgen Voordat er geopereerd gaat worden. Maar dat moet wel haalbaar zijn dacht ik.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eindelijk passende bikini..... wat zou dat een verademing zijn he? Daar kan ik ook zo ontzettend naar uitkijken :-)

Na het consult, mits je er een goed gevoel bij hebt natuurlijk, kan Tanne ( consulent) meteen kijken of er op de gewenste datum ruimte is....

Vond ik zelf erg handig, dan weet je ook waar je aan toe bent, en of de planning die je in je hoofd hebt ook gerealiseerd kan worden.

Alvast veel plezier gewenst, de 29e, jullie allebei!!!!

Dankjewel :) denk dat dat wel goed gaat komen de 29ste

Jaa kijk er ook erg naar uit en eindelijk ook eens nornaal op de foto kunnen met de kinderen zonder grote inkijk bij bikini.

Jij wordt de 26ste geholpen door frans?

Liefs san

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh wat fijn dat je ook al de bevestiging hebt van je werkgever. Komt wel steeds dichter bij nu he tenminste het consult ;)

Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter griep gaat ook wel behoorlijk rond bij ons hier.

Ik ben zelf 173 en weeg nu nog 71 kilo hoop er nog vijf af te krijgen Voordat er geopereerd gaat worden. Maar dat moet wel haalbaar zijn dacht ik.

Liefs

Ja hier is de griep ook al op visite geweest al1 mijn jongste is nog niet aan de beurt geweest !!

Ja super fijn dat mijn werkgever zo begripvol en meedenkend is en dat het geregeld is een zorg minder, echt top !!

Dat consult kan me niet snel genoeg zijn ,,ben er constant mee bezig hihihi !!!

Ahh die 5 kilo gaat je wel lukken komt goed :)

Ik ben 172 kwa lengte zijn we beetje even groot !!

Woon jij een beetje dichtbij de kliniek ?? Of moet je een stukje rijden !!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die vreselijke inkijk.... en wanneer je het water uitgaat, dat je er eerst 3 liter water uit moet knijpen! ;-)

Yes, de 26e is mijn dag, eindelijk! Door Frans, echt alle vertrouwen in! Ik hoop dat hij jou net zo'n prettig en vertrouwd gevoel geeft, als dat hij bij mij heeft gedaan!

Ik ben momenteel ook echt nergens anders meer mee bezig hoor.... alles staat in het teken van de BV nu....gelukkig bij mijn man ook wel. die vind het ook super spannend. De kinderen en m'n werk, zorgen nog voor net dat beetje afleiding, haha...

Het is toch wat.... die borsten!!! ;-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die vreselijke inkijk.... en wanneer je het water uitgaat, dat je er eerst 3 liter water uit moet knijpen! ;-)

Yes, de 26e is mijn dag, eindelijk! Door Frans, echt alle vertrouwen in! Ik hoop dat hij jou net zo'n prettig en vertrouwd gevoel geeft, als dat hij bij mij heeft gedaan!

Ik ben momenteel ook echt nergens anders meer mee bezig hoor.... alles staat in het teken van de BV nu....gelukkig bij mijn man ook wel. die vind het ook super spannend. De kinderen en m'n werk, zorgen nog voor net dat beetje afleiding, haha...

Het is toch wat.... die borsten!!! ;-P

Ja hahahahaha echt he ,,,constant topje in de gaten houden goed in model duwen/ trekken pff drama!!

Mijn man is er ook zo mee bezig hihi ben jarig vandaag kreeg vannacht een envelop met een waardebon die hij zelf gemaakt had op de printer zal um zo es ff uploaden !!

zo lief !! Wel fijn dat ze achter ons staan he !!

Hoe oud zijn jou kids ??

En ben idd blij dat ze voor afleiding zorgen hihi boobs boobs boobs on my mind hahaha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteeeeeeerrrrrrd!!!! Ben benieuwd wat je man gemaakt heeft voor je...!!!

En inderdaad zonder de support van mijn man, had ik het nooit gedaan. Gelukkig weet hij precies wat dit met mij persoonlijk gaat doen, en daarom staat hij er 100% achter...

Mijn kinderen zijn 8 en 4 jaar, de jongste is net 4 geworden en gaat 2 feb voor het eerst naar school, helemaal leuk...!

Weet jij al zo'n beetje wat je wilt qua borsten? Al voorbeeld foto's klaar liggen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteeeeeeerrrrrrd!!!! Ben benieuwd wat je man gemaakt heeft voor je...!!!

En inderdaad zonder de support van mijn man, had ik het nooit gedaan. Gelukkig weet hij precies wat dit met mij persoonlijk gaat doen, en daarom staat hij er 100% achter...

Mijn kinderen zijn 8 en 4 jaar, de jongste is net 4 geworden en gaat 2 feb voor het eerst naar school, helemaal leuk...!

Weet jij al zo'n beetje wat je wilt qua borsten? Al voorbeeld foto's klaar liggen??

Dank je wel !!

Spannend naar school word ook al zo groot dan he !!

Ik ben ook super blij met mijn man en hij vind het ook helemaal geweldig dus dat gevoel maakt het voor mij al veel fijner !!

Ik wil zeker rond en kwa cc hoop ik dat ik rond de 400/50 uit zou kunnen komen !!

Ik heb idd wel wat fotos ,Maar ik moet zeggen dat ik de boobs van een dame hier op het forum al vanaf dag 1 helemaal geweldig mooi vind zij heeft inmiddels al een wissel gehad maar haar eerste keer was bij straaten !!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niceee! Succes alvast!!

Ik ga 30 januari onder het mes bij Frans Straten in Heyendael Kliniek.

Ik heb nu cup B70, en ik laat 375 cc plaatsen, dual plane met hoog profiel.

Het was mij alleen even onduidelijke welke cupmaat van sport bh ik moet kopen. D of E? Weet iemand dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een foto van de site van Heyendael gehaald.... de 2e voor-en na foto....

Frans liet tijdens het consult ook meerdere foto's van z'n eigen werk zien!

Ja het is wel handig om fotos mee te nemen ga es nog es op de site spieken !!

Ben wel echt heel benieuwd !!

Had jij al in je hoofd wat je wou toen op consult ging ??

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel !!

Jij mag aftellen hihi !!

Idd normaal opereren ze toch al1 maar op Ma en Di ??

Kwa bhs kan ik je nog niet helpen kan ik zelf nog wel advies gebruiken :)

Niceee! Succes alvast!!

Ik ga 30 januari onder het mes bij Frans Straten in Heyendael Kliniek.

Ik heb nu cup B70, en ik laat 375 cc plaatsen, dual plane met hoog profiel.

Het was mij alleen even onduidelijke welke cupmaat van sport bh ik moet kopen. D of E? Weet iemand dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is wel handig om fotos mee te nemen ga es nog es op de site spieken !!

Ben wel echt heel benieuwd !!

Had jij al in je hoofd wat je wou toen op consult ging ??

Liefs

Jaaaaa, ik wist eigenlijk wel precies wat ik mooi vond en wat niet hoor... en dat het een goede D mocht worden ook...

Het aantal CC's was gokken, en maakt mij in die zin geen reet uit.... was ook niet geschrokken wanneer hij had gezegd 600 CC ... haha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niceee! Succes alvast!!

Ik ga 30 januari onder het mes bij Frans Straten in Heyendael Kliniek.

Ik heb nu cup B70, en ik laat 375 cc plaatsen, dual plane met hoog profiel.

Het was mij alleen even onduidelijke welke cupmaat van sport bh ik moet kopen. D of E? Weet iemand dat?

ik had 75B ( wel een hele lege :P ) en heb 495 CC, dual plane, hoog profiel.

en ben uitgekomen op een 75E...het ligt echt aan je bouw hoe het bij jou uit gaat vallen..

Ik zou bij jou vanuit gaand van mijn eigen voor/na situatie een D-cup zeggen,

maar als je even je PC belt, die kunnen het vaak wel vertellen waar je uit gaat komen ( die van mij had het in ieder geval goed )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaaa, ik wist eigenlijk wel precies wat ik mooi vond en wat niet hoor... en dat het een goede D mocht worden ook...

Het aantal CC's was gokken, en maakt mij in die zin geen reet uit.... was ook niet geschrokken wanneer hij had gezegd 600 CC ... haha....

Hahaha nee zal ik ook niet van schrikken ,hoewel ik wel weer heel erg bang ben dat ie gaat zeggen oh nee er past maar 200 cc in ofzo haha stom he !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nee zal ik ook niet van schrikken ,hoewel ik wel weer heel erg bang ben dat ie gaat zeggen oh nee er past maar 200 cc in ofzo haha stom he !!

Hahaha, ja dat ik weer de andere kant van het verhaal.... en nee ik snap het helemaal, nu kun je eindelijk een soort van kiezen, dan is 200 CC minimaal natuurlijk... ;-P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, ja dat ik weer de andere kant van het verhaal.... en nee ik snap het helemaal, nu kun je eindelijk een soort van kiezen, dan is 200 CC minimaal natuurlijk... ;-P

Ja dat is het zeker ,,hoop toch zeker wel dat er veel meer in kan !!

En weet niet eens wat nu mijn bh maat is had vroeger B 75 maar volges mij zit ik nu op een ini mini a tje !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.