Gigi21 Posted December 8, 2014 Posted December 8, 2014 Hoi hoi Ik kijk al een tijdje mee hier op het forum ,dacht laat ik me nu eens aanmelden Ik ben een mama van 32 heb 2 zoons de oudste word bijna 10 en de jongste is 7 . Ik heb altijd een kleine b /70/75 cup gehad ,tijdens de zwangerschap van mijn oudste ben ik 25 kilo bijgekomen en kreeg dat er moeilijk af daarmee waren mijn borsten ook wat voller geen hele cup maat maar wel wat meer !! Na een paar jaar ongelukkig zijn met mezelf had ik genoeg van mijn zware gewicht (woog nog steeds 90 kilo ) en ben ik een jaar streng gaan lijnen en sporten en viel 20 klio af !!En op mijn slinkende borsten na was ik best tevreden ! Sinds vorig jaar okt ben ik door 2 soorten medicijnen nog eens 15 kilo afgevallen en weeg nu 55 kilo en tja van mijn borsten is echt niks meer over voel me af en toe net een jongetje truitjes staan gewoon niet leuk omdat het zo plat als een plank is ! Nu heb ik de knoop doorgehakt en wil in Januari consulten gaan inplannen . Ik woon zelf in Nijmegen dus mijn voorkeur gaat uit naar Frans Straten !!
Guest Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 Welkom op het forum! Jeetje meid dat zijn heel wat kilootjes en kan me voorstellen dat er dan niks overblijft van je borsten. Je bent hier niet de enigste met dit probleem en gelukkig kunnen we er wat aan doen tegenwoordig De naam Straten zal je hier wel vaker tegen gaan komen. Als je zijn naam even in de zoekbalk plaatst dan kom je genoeg info tegen. Het is altijd verstandig om meerdere pc te spreken omdat je zal merken dat iedere pc toch zijn eigen voorkeur en ideeën heeft. Heb je vragen dan horen we het graag natuurlijk. Heel veel leesplezier!
Boobs2015 Posted December 9, 2014 Posted December 9, 2014 hoi hoi... heel hartelijk welkom op dit super te gekke forum... werkt wel verslavend kan ik je vertellen. hihihi... Ben er zelf ok nog niet zo lang op, hoor... maar heb er heel veel nuttige tips gelezen. Ook ervaringen van zij die ons zijn voorgegaan... zoekbalk werkt ook fijn. Krijg je in 1 keer alles van betreffende pc te zien.Groetjes,Boobs2015
Gigi21 Posted December 15, 2014 Author Posted December 15, 2014 Welkom op het forum! Jeetje meid dat zijn heel wat kilootjes en kan me voorstellen dat er dan niks overblijft van je borsten. Je bent hier niet de enigste met dit probleem en gelukkig kunnen we er wat aan doen tegenwoordig De naam Straten zal je hier wel vaker tegen gaan komen. Als je zijn naam even in de zoekbalk plaatst dan kom je genoeg info tegen. Het is altijd verstandig om meerdere pc te spreken omdat je zal merken dat iedere pc toch zijn eigen voorkeur en ideeën heeft. Heb je vragen dan horen we het graag natuurlijk. Heel veel leesplezier! Ja idd heel wat kilo,s Ben er super blij mee nu nog borsten en idd niet de enigste !! Heb idd al flink wat info opgezocht ,moet zeggen dat Nio mij ook wel erg aanspreekt ,het enige nadeel vind ik dat het zo,n eind rijden is !! Ben 2 keer geopereerd ,laatste keer was in maart en ook hier was ik weer erg ziek van lage bloeddruk misselijk ,overgeven en heel erg suf !! Dus manlief heeft er wat trauma,s aan overgehouden !! Maar daarom ben ik zo blij met dit forum en alle info !!
Gigi21 Posted December 15, 2014 Author Posted December 15, 2014 hoi hoi... heel hartelijk welkom op dit super te gekke forum... werkt wel verslavend kan ik je vertellen. hihihi... Ben er zelf ok nog niet zo lang op, hoor... maar heb er heel veel nuttige tips gelezen. Ook ervaringen van zij die ons zijn voorgegaan... zoekbalk werkt ook fijn. Krijg je in 1 keer alles van betreffende pc te zien.Groetjes,Boobs2015Dank je ,vind het idd super hier haal er al flink wat info van af ,en het kunnen delen van je verhaal met andere lotgenoten ,of ff lekker kletsen zoiezo heel fijn !!
Gigi21 Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Heb mijn eerste consult ingepland 29 januari mag ik eindelijk !!!!!!! Zon zin in yoehoe haha ..Hopen dat deze 2 weken voorbij vliegen !!
Gigi21 Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Misschien een domme vraag , maar mag je geopereerd worden als je een ab kuur hebt ?? Ik heb sinds Nov eentje voor mijn gezicht (rosacea) ben sinds begin Jan aan het afbouwen om de dag maar moet nog nog eind Feb slikken !!
Larissa1984 Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Leuk he, om daar naar toe te leven!!!Ik word de 26e door hem geopereerd, kan niet wachten!!
Sophie22 Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Gigi21 wat fijn dat je nu een datum hebt voor je consult!Voor je het weet is het zo ver:)
Gigi21 Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Leuk he, om daar naar toe te leven!!!Ik word de 26e door hem geopereerd, kan niet wachten!!Ja echt leuk ben zo benieuwd ,ben er al een jaar mee bezig en nu eindelijk is het zover hihi !! Voor jou ook spannend !! Hoe vond jij jou consult ??Gigi21 wat fijn dat je nu een datum hebt voor je consult!Voor je het weet is het zo ver:)Jaaaaa Hoop echt dat het voorbij vliegt !!
Larissa1984 Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Ik vond het consult ook super leuk, was als laatste laat aan de beurt 2045 uur, maar hij haastte niet,heel relaxt, vertelde alles op z'n gemak. Toen passen, mijn man vond alles al gauw groot, dus ik riep enigszins geërgerd waaaat?? Dr. Straten lachen, ging hij met mijn man praten, dat het met de pasprotheses groter lijkt etc etc.... Ik had meteen een prettig gevoel bij hem, en van te voren al veel gezocht over hem, en niks negatiefs kunnen vinden.Ook de consulente Tanne, super aardige vrouw, voelde mij meteen op mijn gemak!Daarna alles gepland en vastgezet.Toen sloeg ineens mijn twijfel toe, of het niet groter kon en moest....Daarover gebeld met Tanne, die heeft het voor gelegd aan Frans, en die belde mij persoonlijk later op die dag terug om uit te leggen dat 425 CC niet ging lukken en dat hij 400 CC mee zou nemen naar de OK, mocht het ter plaatse een probleem zijn, wordt het gewoon de afgesproken 375 CC, of ik daar mee kan leven? Ja, absoluut! Heel fijn om hem daar zelf over gesproken te hebben....Zo een impressie zoals ik mijn consult en tot nu toe heb ervaren...Nu de operatie nog!!! ;-))))
Gigi21 Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Oke super !! Tanne vanmorgen aan de tel was super aardig al wat uitgelegt en gevraagt!Ze hebben het supper druk zei ze !!
R1989 Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Komt vast goed dat consult! zowel Frans als Tanne zijn superaardig. Dat is echt de reden dat ik direct via Heyendael ben gegaan. Ik ben maandag geopereerd en ze belde net nog hoe het nu gaat en of ik nog vragen had. Bos bloem gehad. Voel me echt supergoed bij die kliniek geen slecht woord er over. Veel succes alvast met je consult! Heb je al een beetje een idee wat je graag wilt?
Gigi21 Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Komt vast goed dat consult! zowel Frans als Tanne zijn superaardig. Dat is echt de reden dat ik direct via Heyendael ben gegaan. Ik ben maandag geopereerd en ze belde net nog hoe het nu gaat en of ik nog vragen had. Bos bloem gehad. Voel me echt supergoed bij die kliniek geen slecht woord er over. Veel succes alvast met je consult! Heb je al een beetje een idee wat je graag wilt? Heb daar ook wel vertrouwen in hoor Ik wil zoiezo ronde prothese het liefst 400/50 cc al1 kwa profile ben ik er nog niet uit ,wil gewoon een goed mooi gevulde bh Maar kwa cc maar eerst afwachten of het mogenlijk is
best_boobie Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Je moet het wel aangeven aan je anesthesist, omdat je waarschijnlijk tijdens je operatie ook ab krijgt.. Niet dat hij iets geeft dat niet samen gegeven kan worden met jouw ab... Dus geef het even door... Hoogstwaarschijnlijk is het geen probleem, maar ze moeten dus wel op de hoogte zijn xx BB
Gigi21 Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Je moet het wel aangeven aan je anesthesist, omdat je waarschijnlijk tijdens je operatie ook ab krijgt.. Niet dat hij iets geeft dat niet samen gegeven kan worden met jouw ab... Dus geef het even door... Hoogstwaarschijnlijk is het geen probleem, maar ze moeten dus wel op de hoogte zijn xx BB Geef het zoiezo door ,is het wel een probleem dan ga ik ff overleggen met mijn dermo ofdat ik eerder kan stoppen of nog meer kan af bouwen !! Dank je wel voor je antwoord !!
san1013 Posted January 14, 2015 Posted January 14, 2015 Hee hoi super ja. Ik heb mijn eerste consult ook de 29ste bij frans. Mocht van mij ook alweer zover zijn.
Gigi21 Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Spannend!!!Fijn dat je redelijk snel kan ook.Ja vind dat zelf ook erg fijn hoef niet zo heel erg lang te wachten !!
Gigi21 Posted January 14, 2015 Author Posted January 14, 2015 Hee hoi super ja. Ik heb mijn eerste consult ook de 29ste bij frans. Mocht van mij ook alweer zover zijn. Oh wat leuk !! Hoe laat mag jij ??
Gigi21 Posted January 16, 2015 Author Posted January 16, 2015 @San1013 Heb jij al een datum voor jezelf in gedachten wan je evt geholpen wilt worden ?? of nog helaal niet !!
san1013 Posted January 16, 2015 Posted January 16, 2015 Haihai, ik heb zelf maart in gedachten maar alles moet wel haalbaar zijn En jij dan? Miss is er een kans dat we elkaar treffen de 29ste
Gigi21 Posted January 16, 2015 Author Posted January 16, 2015 Ja mis wel zou wel leuk zijn ik heb zou het zelf zijn fijn vinden als ik ergens rond de canavals vakantie zit !!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.