Ga naar inhoud

wanneer terug op zij slapen?


Gast littleboobs

Aanbevolen berichten

Gast littleboobs

hallo,

wanneer sliepen jullie terug op jullie zij?

Ben het zo beu om op mijn rug te slapen, durf nog niet goed op mijn zij ( 8dagen po)

zou het kwaad kunnen om het al te proberen?

en dan nog een vraagje: Mijn rechterborst voelt soms hard aan, net als bij het zwanger zijn die harde buik,maar dan harde borst!

is dit normaal? mijn linkerborst heeft die niet.

danku, groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sliep met een week ook op mijn zij. Ik had het nagevraagd of het mocht en bij mijn kliniek zeiden ze dat mijn lijf zelf aangeeft wat het kon hebben en wat niet.

Ze zeggen liever niet, maar als je onbewust snachts omdraait, dan doe je er zo weinig aan hé ;)

Ik denk, dat als je je sportbh aan hebt en je draait onbewust op je zij, dat 't wel kan, als het pijn doet draai je je automatisch in je slaap weer om naar je rug

Dat van hoe je borstn aanvoelen weet ik niet.. denk dat het geen kwaad kan. Je borsten herstellen apart van elkaar, 1tje kan harder zijn. Maar je bent ook pas 8 dagen PO! Zou me er nog niet druk om maken, en ik denk dat je binnenkort nog een controle hebt? Anders vraag je het daar even voor de zekerheid na

:116:

Liefs

Excella

Link naar reactie
Delen op andere sites

toen de hechtingen eruit gehaald zijn heb ik dat gevraagd.ik mocht dus na 14 dagen op mijn zij gaan proberen te gaan slapen en idd,je lichaam geeft het wel aan. is het niet fijn of doet het zeer gewoon terug op je rug gaan slapen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja filmpje werd steeds uitgestelt,hahahah dus alsnog geen film gekeken,morgen weer een dag,mannen!altijd vroeg moe,hahahahahaha LOL

ja nee maar goed,ik vind echt dat het verschilt per arts,straks zeggen wij je mag het als het kan,terwijl haar arts adviseerd pas na 2of 3 weken te doen,dus ze kan het beter even navragen,dan heb je gelijk duidelijk antwoord,en geen zorgen of je het fout doet

grrrrr hoop dat het gauw opgelost is want mis de smileys erbij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

bedankt dames voor jullie antwoorden

Heb toch nog op mijn rug geslapen, voelt zo raar op mij zijde....

Ik ga maandag even bellen naar de kliniek, dan weet ik het zeker, ook wat betreft die ene dikkere, hardere borst....

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had pas na 4 weeken op mijn zij weer kunnen slapen,had wel nog tussen door (na 2 weeken) even geprobeerd,maar dat voelde nog niet zo goed. :( Maar nu kan ik makkelijk op mijn zij liggen,zonder dat ik ergens last van heb en het voelt nu wel heel aangenaam aan :) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast littleboobs

Ik had pas na 4 weeken op mijn zij weer kunnen slapen,had wel nog tussen door (na 2 weeken) even geprobeerd,maar dat voelde nog niet zo goed. :( Maar nu kan ik makkelijk op mijn zij liggen,zonder dat ik ergens last van heb en het voelt nu wel heel aangenaam aan :) Liefs.Romashka

Hey,

Ik heb een trukje gevonden :106: ik leg me op mijn zij, maar zo dat mijn borsten net het bed niet raken, weet je wel zo half rug half zij, en dat lukt heel goed, beter dan volledig op mijn rug.

Het zal wel allemaal goed komen, we moeten geduld hebben he! :)

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi. Wel slim van je ;) . Ik had dat toen ook zo geprobeerd half-half,maar kon zo niet slapen.Wel zo zelf op de rug liggen en benen opgetrokken op een zij. Weet je wel als je bij sporten cooling down doet om rug te strekken haha :) Zo ging het wel ,had zo ook vanaf mijn 2 week kunnen slapen dat is idd altijd beter dan palplaat op je rug... Dan voel je je s´morgens tenminste niet zo stijf meer als voorheen. En idd even geduld nog ;) Liefs.Romashka

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.