Ga naar inhoud

gratis borstvergroting word een succes!!


miss_boobie

Aanbevolen berichten

Meid je moet doen waar jij je goed bij voelt.

Ik vind niet dat dit prostitutie is en als zou je dat wel doen, dan is het nog steeds jou keuze. Hoop dat wel dat mensen zoiets veilig doen, maar dat is een andere discussie ;)

Hoop echt voor jou dat je snel het geld bij elkaar heb en je je boobies zal krijgen van Plovier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi, nog maar net lid van dit BV forum en dit is het eerste topic wat ik hier lees.

Over die site waarover gesproken wordt dat je je geld bijeen kan sparen voor een borstvergroting had ik nog nooit van vernomen. Sommigen vergelijken die site als aan prostitutie doen, volgens mij is dat niet helemaal waar. Een prostituee heeft seks met 'n man en daar betaald die man haar voor, ja toch? Op die site waar hier over gesproken wordt komt toch geen seks in voor? Enkel dat je gaat cammen voor mannelijk publiek die dan betalen? Het is toch geen sekscam-site?

miss_boobie kan daar ongetwijfeld meer over vertellen.

Groetjes Dolly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Miss_Boobie, ik ben heel benieuwd wat jij zoal doet om je centen binnen te krijgen.

Je kan een soort van duidelijk maken denk ik, hoe belangrijk die droom voor jou is. Dus misschien een filmpje opnemen waarin je laat zien wat je allemaal zou willen dragen als dat kon?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...

Hey allemaall..

ik heb een nieuwe topic geplaatst.. maar zal het hier ook eens zeggen. Ik heb men geld bijeen!!

ik voel me zo opgelucht.. ik heb echt zoveel hulp gehad op die site. En ik voel me niet vies na wat ik heb gedaan ofzo..

lees m'n topic als je meer wilt weten.. En je mag me altijd mailen!!

groetjes!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
4 uur geleden zei LaylaLou:

@miss_boobie gefeliciteerd dat je het geld bij elkaar hebt! Hoe lang heb je erover gedaan en wat zijn de dingen die je ervoor hebt moeten doen? Ben wel benieuwd.

 

En heb je al een datum voor je operatie? Wat gaat het ongeveer worden qua maat etc? Ik gun het je van harte!

Dit bericht is van mei 2015 :)
Als je naar het profiel van miss_boobie gaat, zie je wanneer ze geopereerd is :) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-4-2017 om 18:54 zei LaylaLou:

@miss_boobie gefeliciteerd dat je het geld bij elkaar hebt! Hoe lang heb je erover gedaan en wat zijn de dingen die je ervoor hebt moeten doen? Ben wel benieuwd.

 

En heb je al een datum voor je operatie? Wat gaat het ongeveer worden qua maat etc? Ik gun het je van harte!

Hey, men nieuwe borsten steken er ondertussen ander half jaar erin. Heb een D-cup en ben er super blij mee. Heb nog altijd geen spijt van men beslissing, ik had ze zelf nooit kunnen betalen. En voel me nu beter in men vel. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.