Ga naar inhoud

gratis borstvergroting word een succes!!


miss_boobie

Aanbevolen berichten

heey allemaal..

een tijdje geleden heb ik hier een topic geplaatst over gratis borstvergroting laten doen.

ik heb men eigen aangemeld op de site.. het is een succes. Maar gaat niet zo vlot :-)

je moet je eigen een beetje verkopen op de site aan mannen die doneren aan de vrouwen.

je kan daar niet alleen borstvergrotingen laten doen.. maar ook andere cosmetische operaties.

ik zit nu net over de $900.. ik hoopte dat iemand mij hier tips kon geven.. hoe ik het nog vlotter kan

laten gaan. 6 februari ga ik op eerste consultatie.. en dan weet ik precies hoeveel ik nodig ga hebben.

deze site staat momenteel verbonden met 1 chirurg hier in België. Ik ben niet de eerste die dit gedaan

heeft.. maar is wel leuk als je niet gemakkelijk aan centjes kunt geraken.

Als er iemand tips heeft.. altijd welkom. De site is in het Engels, en niet zo simpel voor mij.

ik kan foto's plaatsen/ cammen/ video's plaatsen/ blogs plaatsen.. enzovoort.

groetjes Sofie x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Sorry hoor...maar je maakt een topic "gratis borstvergtoting "?

Zoals ik het zie verkoop je jezelf op die site. Ik zou zoiets nooit kunnen doen. Ik zou me vies voelen. Weten dat die mannen daar zitten te gapen pff. Sorry voor mijn woorden meid wil je niet beledigen maar zo zie ik het.

Ik hoop dat het je lukt. Tips......gewoon zelf sparen. Ik heb ook jaren alles opzij moeten zetten om mijn droom in vervulling te kunnen laten gaan.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een donateur!! Mijn eigen man :125:

Geen idee welke site je bedoelt, maar het komt op mij over dat je jezelf dus lichamelijk moet verkopen om geld toe geschoven te krijgen? Tsja het is een manier, maar niet diegene waar ik persoonlijk voor zou kiezen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

miss-boogie ,

je bent nog zeer jong , maar voel je je allang ellendig door je borsten ?

Neem me niet kwalijk maar ik voel nog veel naïviteit en onzekerheid bij jou, wat absoluut normaal is ! De media maakt ons gek, en soms is het moeilijk om de kerk nog door het bos te zien. Zo'n sites zoals je bedoelt lijken zeer aantrekkelijk , ik beaam het volledig !

Eerste stap waar je echt moet bij stilstaan : is die pc aangesloten bij de ROYAL BELGIAN SOCIETY FOR PLASTIC SURGERY of BSPC ???? ZONIET BLIJF ERVAN WEG !!!!

Wat het vervolg betreft weet je zelf, ben je bereid dat je dikwijls voor geile mannen moet staan met je webcam ? Denk erover na , indien geen probleem doe je ermee wat je wil hé :-) 't is tenslotte jouw lichaam ; succès maar lees toch alles tussen de puntjes !! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om het sneller te laten gaan? Haha eehhh door je tieten of je doos te laten zien of er wat mee te doen waarschijnlijk.. Lijkt me niet zo een succesvol gevoel? Maargoed ieder zijn ding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd my free implants, wel eens vaker voorbij zie komen hier..

Wat heb je nu zoal gedaan dan voor die 900dollar? Ben erg benieuwd.

Succes ermee iig, ieder zijn ding ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan toch zelf bepalen wat je doet? Je lijkt me niet genoodzaakt om naakt achter de cam te zitten? Natuurlijk zal je zo sneller geld verdienen maar niemand verplicht je om zoiets te doen. Als je het graag op die manier wil doen, prima toch? Zag al vaker topics van myfreeimplants voorbij komen en ben door mijn nieuwsgierigheid ook even rond gaan kijken op die site.

Het leek mij enorm tijd innemend. Aangezien ik niet zo snel iets achter de cam zou doen en het waarschijnlijk met alleen berichten etc heel lang zou duren, vond ik het een beetje sonde van mijn tijd om zoiets te gaan doen. Ik had tenslotte ook gelukkig het bedrag al bij elkaar en ben blij dat ik dit voor mezelf verdiend heb.

Toch vind ik dit wel een goede uitkomst voor vrouwen die niet zon groot bedrag even kunnen sparen en die hier veel tijd aan willen besteden.

Iedereen zo z'n ding he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, ok, ik ga hier gewoon ook even op reageren, er zijn idd een aantal dames hier op het forum die gebruik hebben gemaakt van MFI..ik heb daar eens contact mee gezocht en me via pb uit laten leggen wat het inhield.. Ook ik ben me gaan aanmelden op die siteom eens te gaan spieken of het daadwerkelijk mogelijk is om gratis boobies te krijgen.. Ja hoor, dat kan inderdaad...maar.....als je ziet wat je er voor moet doen????

Hmmmm precies, je moet jezelf gewoon verkopen, hoe "spannender" zal ik het maar even netjes noemen hoe meer geld... Hou je je kleren aan dan gaat het langzaam maar ga je andere dingen laten zien dan gaat het wat sneller... Ik heb een aantal keren contact gehad net nederlandse mannen die ook op die site ronddwalen maar die zeggen ook, je moet er heel wat voor over hebben om minimaal € 5000 bij elkaar te krijgen.. Mijn ding is het in ieder geval niet, ik ben dan ook blijven steken op een bedragje van 80 dollar haha en laat die site fijn voor wat het is..

Dus tip voor de topicstartster: hoe " extremer" hoe sneller..succes in ieder geval, hopelijk krijg je er hele mooie boobies voor terug x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou idd ieder zijn ding maar ik ben nu al zo onzeker over mn boobs, laat staan dat ik ze ga tonen voor geld...
Zou me een beetje goedkoop voelen.

Zelf sparen vind ik ook "leuker"
Een meer bevredigend gevoel. Ik betaal ze volledig zelf en voel me daar het beste bij.
Zo zijn het ook echt mijn borsten, met mijn spaargeld waar ik fier op mag zijn.
Tegenover centen van geile oude venten die me aangeilen... Bewaak nee mag er niet aan denken dat ik daarvan dan nog eens mn boobs zou betalen.

Maar ochja, ieder zijn ding hé ;) als je er zelf geen last van hebt, waarom ook niet.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, nu een vraagje aan al de meisjes hier die gek zijn van Plovier :97: - brengt dit iets teweeg over het feit hij hieraan meewerkt ?

Ik vind het toch wat raar want hij verdient toch al meer dan genoeg ? Of is het daadwerkelijk om meisjes in nood te helpen ??

Graag jullie mening ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, nu een vraagje aan al de meisjes hier die gek zijn van Plovier :97: - brengt dit iets teweeg over het feit hij hieraan meewerkt ?

Ik vind het toch wat raar want hij verdient toch al meer dan genoeg ? Of is het daadwerkelijk om meisjes in nood te helpen ??

Graag jullie mening ...

Ik heb geen idee..

Vindt het alleen een soort van, ja hoe moet je zoiets nou netjes zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plovier krijgt gewoon zijn centjes waar hij recht op heeft, het geld wat je bij elkaar hebt gespaard word overgemaakt naar de betreffende chirurg waar je je laat opereren.. Dus Plovier verdiend er ruim genoeg mee hahaha ik heb nog geen chirurg gevonden die iets zomaar gratis doet om meisjes te helpen... Dan zul je waarschijnlijk toch in een heel ander circuit uitkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

HIHi dacht ik dus ook al ... niemand die zich hier durft te uiten blijkbaar ... :-) want hij is toch DE man die de mooiste boobies maakt en hij heeft zoveel charme , en pas op , ik geeft dat ook toe, ben ook bij hem op consult geweest :133: chance dat mn ventje erbij was want anders zou ik gesmolten zijn (ooh , eigenlijk geen slechtgedacht .;; ZOU NOG ZOVEEL MOETEN AFVALLEN !! :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik durf het wel hoor...

Als je snel geld wilt krijgen om een bv te doen en je daar bloot voor wilt geven en weet ik wat allemaal nog meer voor vreemde mannen en centjes bietsen kan je beter op de hoek van de straat gaan staan, dan heb je sneller de centjes.

Ik vind het een goedkope versie van prostitutie.

Zo das eruit :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo... Hahaha dat lucht zeker op Jane? ;) haha :)

Het is niet mijn ding, sterker nog, het zou nooit in me op komen! Ik zou het nooit willen op die manier, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen geduld heeft om het bij elkaar te sparen.

Los van het feit dat je nooit weet wie aan de andere kant van het scherm zit en waarde beelden van jouw uiteindelijk via het internet terecht komen, vond ik het gewoon belangrijk om het zelf te betalen van mijn eigen geld!!

Daar ben ik eigenlijk ook gewoon trots op. :) Ook al ben ik relatief jong (25) en dus een starter op de arbeidsmarkt, het is me gewoon gelukt het zelf bij elkaar te sparen. ( en ook daarna nog de nieuwe protheses bij de herstel ok )

Ik wilde al jaren een borstvergroting en heb op een dag de knoop doorgehakt en ben gaan sparen. Binnen een paar maanden heb ik het zelf bij elkaar gespaard. Dat vond ik belangrijk. Het zijn mijn borsten, mijn lichaam en dat verbouw ik met mijn geld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja ik zie hier niet echt veel kwaad in. Als zij het op deze manier wil doen, waarom niet? Meiden die hun geld verdienen met strippen of achter de webcam zitten zijn ook niet ineens hoeren..

Een dame hier op het forum heeft het ook via die website gedaan en heeft voor zover ik weet niet naakt geposeerd of iets dergelijks. Ja het duurt even maar 4000 euro bij elkaar sparen doe je toch ook niet in een week?

Vind sommige reacties hier wat zwart-wit, als je bedenkt dat er hier ook zat dames hun borsten openbaar showen. Dat is voor medische doeleinden, natuurlijk, maar dat betekend niet dat er geen vieze mannetjes mee kijken..

Ik wens je veel succes miss_boobie, doe je ding dan krijg je het geld vanzelf bij elkaar :) X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.