Ga naar inhoud

De ENIGE goede po bh's volgens DR. Nio


Aanbevolen berichten

Beste meiden,
ik wilde jullie wat ondersteunende info geven m.b.t. een goede po bh.

Ikzelf had me hier geinformeerd en kwam tot de conclusie dat de lipoelastic Pi en Care anna het beste waren, alvolgends de gebruikers ervan. Dus heb ik netjes beide besteld voor na mijn operatie.

Vandaag ben ik 8dgn po en ging ik op consult bij dr. Nio.

Hieronder volgt een stukje wat ik met hem besproken had m.b.t. de manier van hoe je een bh het beste kunt dragen voor een mooi resultaat, volgends Nio. En ook welke bh hiervoor geschikt is en welke niet.

(dit is stukje wat hierop betrekking heeft) Ook zei hij en nu komt ie...

Ik weet niet wat het is de laatste tijd, maar al die vrouwen komen met de verkeerde bh's. het lijkt wel een rage!

His words.. doelende op de bh's van Care-Online die hier goed geliefd zijn.

Hij vind ze slecht omdat je ze niet apart kunt stellen, qua hoogtemogelijkheden. Hij adviseert de TRI-ACTION van Triumph.
Hij zei mij dan ook dat ik mijn bh lager en losser moet dragen, om het onder voller te krijgen. En om de kans te verkleinen dat je anders naar beneden wijzende tepels kunt krijgen. Toen ik vroeg of de bolling van boven blijft, zei hij nee dat wordt dan minder. Maar dat vind ik nu juist zo mooi. Hij zei, dan moet je het zo laten en niet losser en lager gaan dragen. (Dat laatste is dus wanneer je BOL van boven wilt houden)

Ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid mee heb kunnen verschaffen. Verdwaal niet in de hype, maar vertrouw op het oordeel van een GOEDE chirurg. en maak niet de 'fout' die ik maakte, door zulke bh's te kopen. om er later achter te komen.. had ik maar.. en nu moet ik alsnog...

V&D zijn overal.. dat scheelt. En er zijn vast ook veel andere winkels. daarnaast OOK goed nieuws, ze zijn er OOK in GROTE maten :-)


Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Toen ik vroeg of de bolling van boven blijft, zei hij nee dat wordt dan minder. Maar dat vind ik nu juist zo mooi. Hij zei, dan moet je het zo laten en niet losser en lager gaan dragen. (Dat laatste is dus wanneer je BOL van boven wilt houden)

Thanks voor deze goede info SvP

Waar we het net in de shoutbox over hadden, en wat bij dit stukje tekst eigenlijk wel erbij moet, is dat als je de bh zo hoog blijft dragen, om de bolling aan de bovenkant te houden, dat je tepels dan naar beneden zouden kunnen gaan wijzen bij het uiteindelijke resultaat. Dit is niet iets wat IK erbij verzin, maar dat is wat dr. Nio tegen jou zei, toch? :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor deze goede info SvP

Waar we het net in de shoutbox over hadden, en wat bij dit stukje tekst eigenlijk wel erbij moet, is dat als je de bh zo hoog blijft dragen, om de bolling aan de bovenkant te houden, dat je tepels dan naar beneden zouden kunnen gaan wijzen bij het uiteindelijke resultaat. Dit is niet iets wat IK erbij verzin, maar dat is wat dr. Nio tegen jou zei, toch? :)

xxx BB

Hij zei mij dan ook dat ik mijn bh lager en losser moet dragen, om het onder voller te krijgen. En om de kans te verkleinen dat je anders naar beneden wijzende tepels kunt krijgen.

Stond er al in ;-)

Klopt dat geeft NIO aan inderdaad

GOED nieuws, nu on SALE http://www.bestelhethier.nl/index.php/triumph-tri-action-workout-n.html?gclid=CLuRh7OCsMICFcrLtAodwB4Ajg

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de goede info!!

Ik had inderdaad ook beide bh's besteld op advies van forum leden ☺️ Maar bij het dragen was ik direct al niet tevreden. Gelukkig had ik nog een shock absorber in de kast die perfect past.

Ik ga nu zeker even de "nio-bra" checken haha. Vooral ook omdat ik juist liever wat minder bolling boven heb.

Liefs Hert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit niet weer zo een dingetje dat per PC verschilt? De een vindt dat de ander vindt dat en aan het einde van de rit weet niemand meer wat ie moet bestellen of doen hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken bij die bh, maar die van mij kan ik beter stellen en heeft hele zachte en gladde binnenzijdes van de cups die goed ademen. en zachte bandjes. Dus ik blijf m'n shock absorber ultimate run Ik denk dat hij verder niet zo veel verschilt qua pasvorm.

Het verschilt inderdaad per pc RZ1989,

Mijn pc zei alleen: regel een sportbh, en hij vond mijn bh prima toen hij hem zag tijdens de controle. Hij heeft er niet specifiek een aangeraden.

Toch blijft het lastig, "de perfecte bh" vinden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken bij die bh, maar die van mij kan ik beter stellen en heeft hele zachte en gladde binnenzijdes van de cups die goed ademen. en zachte bandjes. Dus ik blijf m'n shock absorber ultimate run Ik denk dat hij verder niet zo veel verschilt qua pasvorm.

Het verschilt inderdaad per pc RZ1989,

Mijn pc zei alleen: regel een sportbh, en hij vond mijn bh prima toen hij hem zag tijdens de controle. Hij heeft er niet specifiek een aangeraden.

Toch blijft het lastig, "de perfecte bh" vinden..

Ja precies. Ik heb het ook gevraagd aan mijn PC en hij raadde bijvoorbeeld de shockabsorber weer af omdat hij het idee heeft dat die de wonden "open haalt" of te veel druk uitoefent. Ik denk dat het gewoon belangrijk is dat het lekker en goed zit en dat ze inderdaad niet in je nek worden geduwd.

Ik heb de lipoelastic new ofzo en kijk gewoon hoe dat zit en anders ren ik een keer naar de VD of bestel wat anders. Komt wel goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic ging dus ook over welke BH dr. Nio aanraadt ;)

Dit is dus geen algemene richtlijn voor iedereen :)

Nu ja;

Ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid mee heb kunnen verschaffen. Verdwaal niet in de hype, maar vertrouw op het oordeel van een GOEDE chirurg. en maak niet de 'fout' die ik maakte, door zulke bh's te kopen. om er later achter te komen.. had ik maar.. en nu moet ik alsnog...

---

Dat klinkt toch best als een "de lipoelastic bh's of andere zijn slecht dus koop ze niet" ;)

denk gewoon dat iedere pc zijn eigen mening heeft that's all :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja;

Ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid mee heb kunnen verschaffen. Verdwaal niet in de hype, maar vertrouw op het oordeel van een GOEDE chirurg. en maak niet de 'fout' die ik maakte, door zulke bh's te kopen. om er later achter te komen.. had ik maar.. en nu moet ik alsnog...

---

Dat klinkt toch best als een "de lipoelastic bh's of andere zijn slecht dus koop ze niet" ;)

denk gewoon dat iedere pc zijn eigen mening heeft that's all :)

Dat was ook wat ik bedoelde :)

En het was ook geen aanval op jou!

Nio raad de Triumph aan, een ander de lipo. De een werkt alleen achter de spier, de ander beide. Dus ven het volledig met je eens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal svp.

De Anita kon ook heeft hij mij verteld.

DIE had ik gisteren aan toen ik bij hem was. Die was NIET goed zei hij. Ik vroeg hem of hij hem wilde stellen en toen kwam dus dat verhaal bij hem eruit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja;

Ik hoop dat ik hier wat duidelijkheid mee heb kunnen verschaffen. Verdwaal niet in de hype, maar vertrouw op het oordeel van een GOEDE chirurg. en maak niet de 'fout' die ik maakte, door zulke bh's te kopen. om er later achter te komen.. had ik maar.. en nu moet ik alsnog...

---

Dat klinkt toch best als een "de lipoelastic bh's of andere zijn slecht dus koop ze niet" ;)

denk gewoon dat iedere pc zijn eigen mening heeft that's all :)

Ik zelf heb in 2007 een bh van de kliniek gekocht (moest grr) 75euro!

Was zwart, katoen hoog achter en met een rits aan de voorkant.

het was gemaakt uit 1 stuk en nergens verstelbaar. Alles zat dus keistrak.

Dus dat is mijn referentiekader.. en dan ontmoet je Nio.. en krijg je het tegenovergestelde te horen.. Ook ik dacht .. huh?!

Maaaar, mijn laatste zinnen, zijn omdat IK persoonlijk vertrouwen heb in deze man. En dan wil ik dus zeggen.. WAAROM moeilijk doen, bestellen via Luxemburg e.d. als het misschien nog beter kan en dat gewoon 'om de hoek'

*note.. IK heb nog steeds ALLEEN de Lipo en de Anna

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb had die Lipoelastic mee en daar heeft 'ie niets over gezegd. Ook niet tijdens de eerste controle! Ik blijf erbij dat die dingen super lekker zitten. Ik heb nu verschillende sport BH's waaronder de Unique, maar af en toe doe ik toch gewoon die Lipo Extra New weer even aan, omdat die echt het allerlekkerste zit. Bovendien kunnen de schouderbandjes in 5 standen gezet worden (dus hoezo niet verstelbaar) en de voorkant op 2 standen. Die Unique knelt toch een beetje bij de cups (75D was misschien beter geweest...).

Maar door jouw eerdere post en het feit dat ik zelf ook een borst heb die hoger blijft zitten, heb ik nu ook die Tri Action van Triumph besteld. Bij www.puursport.nl kun je hem voor 29,95 kopen zonder verzendkosten. Ik zit er alleen al 5 dagen op te wachten nu, grrr. Hopelijk zit die goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat ingewikkeld zeg!! Haha heb net dat stukje in je topic ook gelezen SvP over het losser doen van ne bandjes voor het wel of niet indalen.

Kan je dit echt (onbewust) beïnvloeden door je bh?? :o dan hadden ze me wel een lesje bh stellen mogen geven zeg!!! :o

Ik dacht dat je juist een hele goede sportbeha moet hebben om ervoor te zorgen dat de prothese goed op zijn plek blijft om goed in te kunnen kapselen?! De pocket bepaald toch of en hoe ver de prothese kan dalen???

Dat ik straks niet ineens omlaag wijzende tepels krijg omdat ik de anita actieve extreme controle aangeraden heb gekregen van de kliniek! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dames,
Allereerst. . Dit topic ter informatie is mij gevraagd te posten door Best Boobie.
Met de intentie informatie te verstrekken. Niet om te oordelen o.i.d. over andere bh's.

Voordat jullie mij alle willen lynchen :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.