Ga naar inhoud

De ENIGE goede po bh's volgens DR. Nio


Aanbevolen berichten

Hahah svp , de triaction vrouw van het borstenforum... Heb je er aandelen in ofzo?! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Nog even voor de andere die mijn operatie topic nog niet gelezen hebben, waaruit dit topic weer voortvloeit.

L-girl, on 06 Dec 2014 - 12:53, said:snapback.png

Svp waarom zou de lipo niet goed zijn volgens nio? De bandjes kun je ook in hoogte verstellen ja.. En twee standen strakker of losser... Of heeft het met de voorsluiting te maken?

Ik had de Anna aan en juist die gekozen om aan te doen, omdat ik niet wist hoe die hoe die stellen. De lipo wijst zichzelf. (De Anna eigenlijk ook maar ach.. ik d8 misschien weet hij iets wat ik niet weet)
En toen begon hij over die hype vd Lipo's en Anna's. Hij zei bloedhard ook gewoon. Ik zei je toch welke je moest kopen. Jij bent eigenwijs met als die anderen.
Hij gad aan het moet los en 2cm onder je borsten komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap ik! Is ook absoluut niet mijn bedoeling! Vind het gewoon juist heel interessant!! :)

Joh, was geintje van mijn kant hoor.

Haha ik ben een sterke vrouw en niet bang voor e mening van andere of om de mijne te geven. Maar was meer zo vandames.. niet IK bepaal wat jullie zouden moeten doen. Noch Nio.. maar dit was zijn advies. Die ik in ieder geval ga opvolgen omdat ik in hem geloof en vertrouw dat hij het wel zal weten met zoveel operaties en bijbehorende bh's op zijn werk.

Ja, ik heb wel mijn mening, tip erbij opgeschreven, dat ik dus adviseer om meteen zo'n bh te kopen i.p.v. de rest.

Hahah svp , de triaction vrouw van het borstenforum... Heb je er aandelen in ofzo?! ;)

:D en dat terwijl ik hem zelf niet eens heb hahah

Maar door jouw eerdere post en het feit dat ik zelf ook een borst heb die hoger blijft zitten, heb ik nu ook die Tri Action van Triumph besteld. Bij www.puursport.nl kun je hem voor 29,95 kopen zonder verzendkosten. Ik zit er alleen al 5 dagen op te wachten nu, grrr. Hopelijk zit die goed!

Ik ben heel benieuwd hoe hij zit en wat je ervan vind als je hem binnen hebt. en nette prijs ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat jullie mij alle willen lynchen :-D

:45:

Ik dacht dat het handig zou zijn idd, om dit als topic te hebben, zodat alle Nio-dames weten welke bh ze moeten hebben.. Maar was idd niet de bedoeling dat het een discussie werd over dé beste bh haha.

Al is het goed om dingen soms even naast elkaar te leggen, en te kijken waarom dingen aanbevolen worden :) Zo worden we ook allemaal weer wat wijzer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tweede vraag is de bh.

Zoals ik u al eerder gemaild had, is de Triumph bh nergens in de juiste maat te verkrijgen, nu heb ik de Anita Sport Bh http://www.livera.nl/bhs-sport-bh/sport-bh_107796 is deze ook goed?

Zijn reactie:

De andere BH is ook goed hoor.

MvG

Nio

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn reactie:

De andere BH is ook goed hoor.

MvG

Nio

SUPER. Dat maakt de keuze makkelijker voor iedereen.

Ik heb een vriendin die de 22e in het SLAZ geopereerd gaat worden, ze moet zelf ook nog een bh aanschaffen. Even kijken wat zij weer aan advies mee gaat krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gisteren binnen gekregen en dit is 'm dan!

Hij zit comfortabel. Heel de dag heb ik 'm al aan en hij irriteert nergens, dus da's erg positief. Hij zit eigenlijk net zo lekker als de PI Lipoelastic Unique BH. Alleen die is met racerback waardoor de bandjes erg dicht op mijn hals zitten (en dat zie je onder bepaalde kleding) en deze van Triumph lijkt meer op een normale BH, met gewone bandjes dus. De bandjes zijn met klittenband en kunnen in elke gewenste stand gezet worden. Ik heb 'm in 75C, net als die Unique, en dat is dus echt mijn maat want beide zitten goed. Ik wissel ze nu lekker af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam dit ook nog tegen.. wel van 2013,...Geplaatst 13 februari 2013 - 13:32

Hallo, spannend hoor... de laatste dagen aftellen. ik ben ook door dr. Nio geopereerd in het SLAZ. Ik heb hem bij mijn consult gevraagd welke sportbh hij adviseerde en hij zei dat de heavy sport van de Hema goed zijn


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gisteren binnen gekregen en dit is 'm dan!

Hij zit comfortabel. Heel de dag heb ik 'm al aan en hij irriteert nergens, dus da's erg positief. Hij zit eigenlijk net zo lekker als de PI Lipoelastic Unique BH. Alleen die is met racerback waardoor de bandjes erg dicht op mijn hals zitten (en dat zie je onder bepaalde kleding) en deze van Triumph lijkt meer op een normale BH, met gewone bandjes dus. De bandjes zijn met klittenband en kunnen in elke gewenste stand gezet worden. Ik heb 'm in 75C, net als die Unique, en dat is dus echt mijn maat want beide zitten goed. Ik wissel ze nu lekker af.

Goed nieuws!!!

Hij sluit mooi aan ook. Is wel wat hoger over de borst dan de lipo Pi, of lijkt dit zo?

Maat valt dus hetzelfde? Ik heb van de lipo een XL. Dan zou ik een...? moeten?

Hij zei, niet die dure nemen hoor, hoe duurder hoe slechter. Deze zijn prima. ;)

Don't you just LOVE this men!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Lipo PI Extra New zat bij mij ook zo hoog (ik heb gewoon minder vulling ;) ). Maar deze gaan gewoon op BH maat, ik zou even zoeken op een maattabel (op de site waar ik 'm heb besteld www.puursport.nl staat een hele pagina met info over maten) en dan dus je omvang + bovenwijdte opmeten en het verschil daartussen bepaalt je cupmaat. Ik kwam op 75 en 90 ongeveer en dus op een 75C. Dat klopt dus want het zit goed. De omvang is wel redelijk strak, vind ik, hij zit wel wat strakker dan de Lipo Extra New. Hij is gewoon van iets dikkere/stevigere stof. Maar daarom is het ook een sport BH en niet enkel een compressie BH denk ik. Maar hij zit dus niet te strak, gewoon stevig.


En ja, humor heeft 'ie wel, die Nio :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat, ik pas gewoon de titel ff aan :45:

Maak er bh's van in plaats van bh ;)

HURRAYYYY :3:

Oeps dan mag Nio wel op gaan passen met grote Boobs, want gaat maar tot G.

Dan wordt het toch leren haken of misschien iets van loombandjes :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.