Ga naar inhoud

voel me verminkt...


nathalie1980

Aanbevolen berichten

Jeetje meid! Ik snap niet dat hij zegt dat je blij moet zijn met dit resultaat. Iedereen kan toch zien dat het fout is gegaan? Fouten maken doen we helaas allemaal dat is menselijk, maar het zou fijn zijn als hij dat ook eerlijk zou erkennen en het voor je zou willen oplossen. Hoop dat er snel wat aan gedaan kan worden. Heel veel succes bij de Meyere!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nathalie ik raad je mij. Plastisch Chirurg aan; Dokter Vangenechten, in Antwerpen en Hasselt; Overal wordt zijn werk herkend van Ibiza tot Amerika, deze patiënten komen dan ook speciaal naar hem in Belgieë. Ik heb gisteren een borstverkleining En Lift laten uitvoeren achter de spier. Ik had toen al amper pijn, En vdaag nog minder. Ga zeker maar eens langs. Ik heb wel een prothese gebruikt, daar kan je niet onderuit. Van zodra men verband eraf is maak ik wel een foto'tje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Caramel,

heb van die arts ook nog nooit gehoord, net zoals ik nog niets had gehoord van dr. Demeyere... Ik zit nu vol wantrouwen tegenover eendert welke arts... Ik ga hem zeker eens googlen, kan uiteraard ook eens bij hem ten rade gaan... Alvast bedankt, grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.