Ga naar inhoud

voel me verminkt...


nathalie1980

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

14 dagen geleden heb ik een borstlift laten uitvoeren door een erkende plastisch chirurg die me al eerder heeft geopereerd met steeds prachtige resultaten tot nu... Al onmiddelijk had ik door dat de ene borst enorm verschillend was in vergelijking met de andere... incisie onder borst veel hoger dan de andere borst, stand van tepel lager en gewoon de hele vorm is enorm lelijk... lijkt alsof deze is samengenepen. Als ik op mijn rug lig zijn ze beide gelijk, van zodra ik recht kom neemt de "lelijke" borst een rare vorm aan. Na controle 14 dagen post op kreeg ik als antwoord dat ik blij mocht zijn met dit resultaat, ik geduld moest hebben en zo nodig er een nieuwe borstplooi moest gemaakt worden. Na gewichtsverlies van meer dan 40kg wist mijn chirurg als geen ander hoe belangrijk deze ingreep was voor mij. Wat de kers op de taart moest worden, eindelijk gedaan met de theezakjes, maakt me nog ongelukkiger als ervoor. Buiten het feit dat ik nog steeds met lelijke borsten zit voel ik me daarboven nog is verminkt... ik ga zo snel mogelijk proberen een foto te posten en hoop op wat advies van jullie. Ik moet in 6 weken terug op controle om dan na te kijken of de stand van de lelijke borst oke is. Ben nu alleen aan het twijfelen om nu al contact op te nemen met een andere chirurg, gewoon wat advies inwinnen...heeft iemand ook dit probleem gehad? En moet ik het idd de tijd geven? Ik kan nu mezelf niet bekijken in spiegel, gruwel van dit beeld... alvast bedankt voor jullie raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie,

Welkom hier!

Wat erg dat je je zo voelt na de operatie, zeker als je er zo naar toegeleefd hebt.

Ik kan je niet adviseren omdat ik geen verstand heb van de genezing van een borstlift.

Er zijn hier wel meiden die je vast wel kunnen helpen, veel sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie

Ten eerste welkom op het forum.

Wat een heftig verhaal, je knokt zo hard om weer in een gezond en mooi lichaam te komen en dan dit.

Je zit nog kort na je operatie, het kan nog bijtrekken, alhoewel ik natuurlijk niet kan zien hoe het is.

Ik vermoed dat het op dit moment nog niet heel veel zin heeft om naar een andere chirurg te gaan, juist omdat je zo kort op je operatie zit.

Waarschijnlijk zal je het advies krijgen om 6 maanden af te wachten.

Houd contact met je huidige chirurg en blijf je klacht aangeven.

Ik wil je heel veel succes en sterkte wensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Ik ben het volledig met JaneDo eens..

Allereerst vind ik het heel knap dat je zoveel afgevallen bent, en dat je met deze operatie eigenlijk de laatste puntjes op de i wilde zetten... Wat vreselijk rot dat dat op dit moment niet gelukt lijkt.. :(

Op dit moment is een second opinion nog weinig zinvol, idd omdat je het advies zult krijgen om te wachten tot een maand of 3-6 na de operatie. Dat is tenminste het advies van de meeste pc's. Het zou fijn zijn als je een foto zou willen plaatsen, dat geeft toch net wat meer een beeld erbij, en misschien dat we je dan juist kunnen geruststellen, omdat we dit al eerder gezien hebben.. Ik kan je die garantie natuurlijk niet geven, maar soms lijken dingen erger dan ze uiteindelijk zijn.

Een herstel na een operatie gaat vaak heel gek in zn werk.. Sommige dingen genezen ontzettend mooi, terwijl je van te voren denkt: oh jee, als dat maar goed komt :)

Hopelijk gaat dat in jouw geval ook zo zijn :)

Ik begrijp uit je verhaal dat je liever de naam van je pc niet noemt? Dat is natuurlijk begrijpelijk op dit moment. Het maakt me echter wel nieuwsgierig :P Maar dat is meer mijn probleem dan het jouwe uiteraard ;)

Misschien is het voor jou wel goed om eens te kijken of je foto's kunt bekijken van borstverkleiningen hier op het forum en van andere lifts. Niet veel meiden hebben hun foto's openbaar staan, maar misschien zitten er tussen die hun foto's met jou willen delen. Je zult zien, dat bij een lift vaak een heleboel nog goed komt, en dat het echt gaat vormen in de maanden na de operatie..

Laten we hopen dat het bij jou ook helemaal goed komt!!

Heel veel succes in deze periode, en doe rustig aan. Zorg goed voor jezelf, zodat je zo goed mogelijk herstelt.

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Natalie, wat rot dat je je zo voelt. Ik ben het helemaal eens met de adviezen die hierboven gegeven zijn. Ik heb 6 wkn geleden een borstlift gehad. De borsten genezen niet helemaal gelijk en zeker bij 14 dgn kun je nog rare vochtophopingen hebben die je borsten (of één daarvan) raar vervormen. Dat was tenminste bij mij het geval. Je kunt me toevoegen als vriend, dan kun je mijn foto's zien (al zit die lelijke van 2 wkn po er niet bij ) en mss wat vergelijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfoei jemig, wat een slager..

Oww wat vind ik dit erg voor je.

Bij wie heb je je laten opereren? Dit is een open forum en iedereen mag en kan hier vrijuit praten.

Ik moet wel bij mijn eerdere reactie blijven, nu heeft het nog geen nut om naar een andere pc te gaan omdat je nog zo kort po zit.

Maar ik vrees wel dat je nogmaals geopereerd moet worden in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dr Jacobs w., erkend plastisch chirurg in het ziekenhuis van lier... Al eerder verkleining en bwc laten uitvoeren bij hem met mooie resultaten en ook nog geen klachten van hem gehoord. Werk trouwens zelf in dat ziekenhuis als bediende en zie hem zeer regelmatig... Wat moet ik doen? Kleinste kind ziet zelfs dat dit niet goed komt terwijl hij zegt dat ik het de tijd moet geven... Voel me zo ongelukkig! :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het ook nog tijd geven, maar het is niet goed gedaan dat is helaas duidelijk te zien.

Ik zou duidelijk maken dat je een klacht hebt en verder kan je weinig doen op dit moment.

Ook al wil hij je heropereren, dan moet je minimaal 6 tot 12 maanden po zijn.

Eerder zal geen arts je opnieuw willen opereren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meis wat schrik ik hier van! Dit is inderdaad niet normaal en ik snap zeker dat je hier niet tevreden mee bent. Helaas kan je er, zoals JaneDo zegt, nu nog even niks mee maar laat het er zeker niet bij zitten!

Heel veel sterkte de komende tijd, laat je niet kennen X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje.. dit is idd wel een aardig verschil...

Je vraagt je af hoe een arts dit met goed fatsoen kan afleveren, toch?

Ik ken de arts verder niet, dus kan geen oordeel vellen over hoe hij andere operaties verricht heeft, maar het lijkt er hier wel op, dat hij echt iets verkeerd gedaan heeft..

Maar helaas zul je het wel nog even de tijd moeten geven idd... De eerste 6 weken kun je het beste nog geen second opinion doen, omdat de meeste artsen zullen zeggen dat het nog erg vroeg is.. Echter denk ik, dat je in deze situatie ook niet veel langer hoeft te wachten dan 6 weken.. Het lijkt me duidelijk, dat elke arts kan zien dat dit niet heel goed gedaan is...

Hoe snel je geholpen kunt worden, dat is afhankelijk van de pc.. Ik heb zelf een heroperatie gehad binnen 3 maanden (bij een andere arts dan de arts die me de eerste keer geopereerd had) De arts die mijn hersteloperatie gedaan heeft zei, dat er geen probleem zat aan het opereren binnen drie maanden na de vorige operatie. Ik vroeg hem nog naar het grotere risico op infecties, maar dit wees hij van de hand. Ik heb ook geen infecties gehad, dus ik ben heel blij dat ik zo snel geholpen kon worden.. Misschien dat het bij jou ook kan..

Maar ga zeker eerst op second opinion, zodat je jouw arts ook goed duidelijk kunt maken, wat er mis gegaan is.. Met kennis sta je sterker tegenover de man die je misschien zal zeggen dat het het best haalbare resultaat was...

Heel veel succes!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga en moet zoiezo wachten tot 30december, dan zijn de zes weken voorbij en kan ik horen wat mijn pc hiervan vind en voorstelt... 1 ding staat vast, dit moet zo snel mogelujk opgelapt worden want ik word hier echt diep ongelukkig van.. ik wil zeker ten rade gaan bij andere arts, weet alleen niet waar. Weet ook niet of ik het door mijn huidig pc wil laten uitvoeren...kan niet bevatten hoe hij aan dit resultaat komt en er dan nog zo licht overgaat. Hij was al blij dat het er zo goed uitzag! Ik ga hier aan ten onder, schaam me voor mijn man en kinderen terwijl ik eindelijk eens een sexy setje wou kunnen aantrekken voor mijn ventje. Nu kan ik mezelf niet eens bekijken in de spiegel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij Demeyere geweest, en heeft bij mij prima werk geleverd. Ben nog met iemand van het forum hier, mee geweest voor een hersteloperatie (lift en prothesen) bij demeyere en ook die heeft hij helemaal prachtig gemaakt!

Dus zeker en goede optie, als er voor de spier gewerkt kan worden bij jou :)

Plovier idd ook een goede optie :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat heftig dit! Zo hoort het er inderdaad onder geen enkele voorwaarde uit te zien... ik heb zelf op 26 september een borstlift gehad.. met prothese dat wel.. ik denk dat dat toch wel bepalend is voor de vorm ook. Maar dit kan echt niet! Ik weet niet waar je vandaan komt maar ik ben bij Vito Koeijers geweest in Kliniek Amstelveen..

Hopelijk komt er snel een oplossing!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meid, ik kan zo voelen wat er door je heen gaat nu.

Zelf ben ik nu ook net 14 dagen na de operatie, maar als ik je foto bekijk is het inderdaad niet goed gedaan.

Ook ik ben megaveel afgevallen en ze konden me ook niet garanderen hoe mijn borsten zouden worden na de borstlift zonder inpl.

Maar hij heeft gewoon niet aan beide kanten je overtollige huid gelijk gebruikt.

Ik weet niet of het mogelijk is om prive een foto door te sturen dan zou ik je graag willen laten zien hoe het bij mij nu uitziet, we zijn precies even ver na de operatie.

De tijd zal nog wel veel veranderen hoor, en ik kan me voorstellen dat dit niet het resultaat is wat je wou zien.

Meid ik vind het vreselijk voor je en ik hoop dat je hier op het forum toch een beetje steun kunt krijgen.

Dikke knuffel xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is echt heel erg. Natalie, wat rot voor je! UN-f***-ing believable!! Je mag hier echt heel boos en verdrietig van zijn! Liever boos dan verdrietig, dat geeft meer kracht en dat heb je nu nodig.

Ik zou sowieso een second opinion aanvragen, zo snel mogelijk. Al is het alleen maar dat je niet het gevoel hebt dat je zit te wachten en in een soort passieve rol gedrukt wordt. En je mag ook echt heel boos zijn op deze arts! Wat schofterig dat hij doet alsof dit een goed resultaat is! Lekker dan, voor veel geld je versnijden en dan zit je ook nog met de gebakken peren. Echt, dit rechtvaardigt het indienen van een klacht, al is het alleen maar om andere vrouwen eenzelfde uitkomst te besparen! Maar zoals iemand hier ook al zei: als je de kennis van een andere arts hebt om je te steunen sta je sterker.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu 3 weken post op zien mijn borsten er zo uit na een borstlift door een erkende chirurg te lier. Mocht al blij zijn met dit resultaat! Op 30 december moet ik terug op controle en gaan we het bekijken, volgens hem komt dit goed en moet ik geduld hebben terwijl zelfs het kleinste kind,kan zien dat dit niet oké is. Ik moet 7 januari voor second opinion naar dr deMeyere, wil zelfs niet meer geholpen worden door huidig chirurg. Zit zo diep in de put terwijl ik na gewichtsverlies alleen maar opnieuw mooie stevige borsten wou en dit is het resultaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nathalie, wat erg voor je! Het ziet er idd niet zo goed uit ben ik bang. Wat zou er nog moeten veranderen zei de chirurg? Ik ben zelf ook 3 weken PO en op dit moment ook een beetje onzeker over wat verschil, en weet dat ik geduld moet hebben. Maar ik kan me je gevoel voorstellen. Was het geen optie om implantaten te plaatsen bij de lift?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voeg even je beide topics samen, dat is overzichtelijker voor jezelf en voor ons :)

Goed dat je een second opinion gepland hebt bij dr. de Meyere.

Zo zonde dat een erkend pc zo een resultaat aflevert.. En dan ook nog met droge ogen zegt dat dit mooi kan worden.

Meid heb echt met je te doen!!

Heel veel sterkte en kracht gewenst! Begrijpelijk dat je niet meer door die pc geopereerd wilt worden, maar ik hoop dat je de kracht vindt om een dikke vette klacht in te dienen.. Bewaar daar deze foto's voor, want misschien heb je ze nog nodig!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klacht indienen is niet zo evident... Wer zelf in dat ziekenhuis en ik moet hem regelmatig onder ogen komen plus zijn ze verzekerd voor dit soort mislukkingen... Heb in 2001 mijn verkleining laten doen bij hem en in 2008 een bwc met mooie resultaten, weet niet waar het fout gegaan is :-( ik probeer me er bij neer te leggen dat alles wel in orde komt, gaat me alleen een pak geld kosten om dit in orde te krijgen vrees ik. Bedankt voor jullie warme woorden xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.