Ga naar inhoud

Verdrietig, teleurgesteld en second opinion


mamaboobs

Aanbevolen berichten

Mijn ene borst zat van nature wat lager dan de andere. Qua vorm en grootte waren ze hetzelfde. Ik heb twee dezelfde protheses. Dr. Karim heeft er met het plaatsen rekening mee gehouden. Ik weet niet precies hoe. Ik denk dat hij 1 prothese iets lager ingezet het ofzo... Hoe dan ook, het is prachtig geworden.

Een goede pc moet dat kunnen (en ook kunnen zien) lijkt mij en ik vind het echt heel erg dat ze het bij jou dus niet goed hebben gedaan en het dan ook niet eens willen herstellen. Ik zou ook voor een SO gaan. Ik weet niet of je een rechtsbijstand verzekering hebt anders zou je die ook in kunnen schakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel flowergirl en andere meiden..

Hoe gaat het Marieke en janeDo.. Zijn de hersteloperaties/wissels goed gegaan? Hoe ver zijn jullie nu..

Een brief om mijn medische dossiers en aankondigen van SO is afgelopen weeken aangetekend verstuurd naar de pc van velthuiskliniek. Nu maar afwachten. In de brief gezet dat ik in januari verder ga met de so, met of zonder dossier.

Gekozen voor dr Nio. Alleen nog kiezen voor Rotterdam of Amsterdam.. Zijn het beide klinieken, of welk ziekenhuis is het anders in Amsterdam. Moesten jullie lang wachten voor je terecht kon. Wil graag wissel en of herstel eind juni laten plaatsvinden. Hoop dat dat gaat lukken. Heb nu 330cc maar ga straks ook voor meer. Dat lees ik trouwens hier ook veel.

Lieve grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!!!

Met mij gaat het goed! Over twee dagen alweer 3weken PO tijd vliegt!!!

Pijn is al een tijdje weg en ben sinds vorige week weer aan het werk dus het leven gaat gewoon weer zijn gangetje. Ben wel erg voorzichtig met mijn armen met tillen en omhoog ivm die inwendige hechtingen.

Ik heb nieuwe foto's geplaatst vandaag. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik ze zelf nog ongelijk vind, maar ben er wel heel eerlijk in dat dit ook een gedachtenkronkel kan zijn van mij, na al die maanden en dan ook nog twee weken na de ok in onduidelijkheid en onzekerheid te hebben gezeten.

Wie weet moet dat gewoon nog "slijten".

Ik heb ook mijn operatieverslagen en foto's van velthuis meegekregen. Foto's heeft mijn consulente gewoon gemaild en de operatieverslagen uitgeprint en meegegeven op de dag dat ik mijn controle had. Denk dat je dat dus ook super snel moet hebben hoor!! Moet echt geen probleem zijn!!!

Nio zit ook in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis toch?? (SLAZ) dan moet je zo wie zo wel een verwijzing hebben van je HA. En wordt het consult met je wettelijk eigen risico verrekend.

Heb je al een afspraak gepland staan?? Misschien kan het voordeliger zijn voor je wettelijk eigen risico als je dit jaar nig kan? Als je er voor dit jaar al (bijna) door heen bent???

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels afgelopen donderdag geopereerd door Nio bij mij ging het erg snel.

De week ervoor op maandag het consult gehad 25-11 en op 4-12 geopereerd.

Ik ben in het Sint Lucas Andreas ziekenhuis door hem geopereerd, omdat en dichterbij is en €800 minder dan in de Parkkliniek.

Ik lees steeds dat je een doorverwijzing MOET hebben om geopereerd te worden bij hem in het SLAz, dat is dus niet zo, je hebt 2 opties voor het consult:

1: Met verwijzing, dan stuurt het Slaz de rekening voor je consult naar je verzekering en betaal je je eigen bijdrage.

2: Zonder verwijzing, je betaald zelf de consult kosten (€60) of het consult zit bij de prijs van de operatie in.

Ik ben zonder verwijzing geweest.

Bv in Slaz door Nio is €3100 incl wissel en ook boven de 500cc, Parkkliniek is €3880 en wil je boven de 500cc betaal je extra toeslag van €750.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe het zit bij een wissel, maar de prijzen voor een eerste OK, zijn alsvolgt bij nio:

Slaz: 3100,-

Parkkliniek: 3800,-

Bij beide locaties kun je volgens mij snel geholpen worden na je consult.

Maar de prijs kan dus anders zijn bij een wissel.

En ik vraag me trouwens af of het consult van mijn eigen risico afgaat, ik heb gewoon 2 rekeningen gehad die bij elkaar 3100,- zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wouwie mariek, wat mooi geworden.

Super hoor... Wat zal jij opgelucht zijn.

En super bedankt spekkie, Jane do en best boobie. Amsterdam is voor mij verder en toch kies ik daar voor.. Wil graag ik januari voor s.o en in juni mezelf laten opereren. Zodat ik in alle rust in de zomer kan herstellen zonder druk van werk etc. Heb niet het idee dat ik het vertrouwen in Velthuis nog kan vinden, maar misschien verbazen ze me. Laat wat van me horen als ik positief bericht krijg van Velthuis.

Dank je wel allemaal

Fijn forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Zo blij en gelukkig....

Afgelopen maandag prothesewissel gekregen van Nio en natuurlijk even gespiekt. Bij het aftekenen gaf hij al aan dat een prothese van van Tits echt te hoog zat.. En ze zijn nu mooi gelijk.

Mijn geschil met Velthuis en v Tits loopt nog.mmomenteel is er overleg met de directie. Zodra ik weer achter de pc kan, zal ik ze weer een brf sturen.

V Tits zit er naast en is niet eerlijk. Vooral het denergerende je moet er maar blij mee zijn stoort me enorm. Ik hoop dat ze het netjes afsluiten met me..

Hou jullie op de hoogte.

Voor nu, lekker aan het relaxen en genieten van mijn mooie, nieuwe en vooral gelijke boobs van Nio.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn zeg!! Lekker genieten meid!!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Eindverslag van dr H. van Tits van velthuiskliniek .

Na het doorgeven dat mijn Nio boobs zo mooi en vooral ook gelijk zijn blijft verltuiskliniek bij zijn onredelijke standpunt.

Ik stop met de strijd en ga genieten van mijn Nio boobs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je nog steeds zo blij bent met je nieuwe boobs, en dat ze zo mooi en gelijk zijn! Wel onwijs jammer van dr. van Tits en velthuiskliniek dat ze bij hun standpunt blijven. Heb je uiteindelijk iets van ze terug gekregen?

Ga je nog foto's posten van je nieuwe boobs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mamaboobs,

Ik heb alleen het eerste verhaal van je topic gelezen maar ik ben bij velthuis Rotterdam geweest. Ook verschil in borsten in vorm grootte en hoogte en niet de maat gekregen die ik zou krijgen. Ik ben net op 3 maanden controle geweest en moet over een maand terug ik wil 1 ding zeggen laat je niet zomaar afschepen want je hebt er veel geld voor betaald.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.