Ga naar inhoud

Babien : 4 februari 2015 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vandaag mijn eerste consult gehad bij Dr.Karim in Kliniek Amstelveen. Ik werd daar goed ontvangen en op tijd geholpen. In het gesprek luistert hij goed naar je wensen en beantwoord eerlijk en oprecht je vragen. Te minste zo kwam hij op mij over. Ik krijg 300cc hp van mentor. Daarna nog een passessie ondergaan :3:. Ik vind dat dit er wel bij hoort zo krijg je een beetje een idee hoe het er straks uit komt te zien. Tijdens het passen vond ik 325 cc toch beter bij mijn lichaam passen en dit kon geregeld worden. Er worden 2 maten besteld!

Het liefst ga ik volgende week al maar dat kon niet geregeld worden met mijn werk. Nu staat de datum vast op 4 februari. Het duurt nog even maar dan heb ik iets om naar uit te kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

En dan is het aftellen begonnen...nog 3 dagen spannend...Ik begon nog erg te twijfelen over het aantal cc's. Gebeld met de kliniek en er word ook gewoon 350 cc besteld en tijdens de operatie gekeken of het past. Nou nog 2 dagen werken en dan 3 weken verlof. Zijn er nog meer meiden die 4 februari mogen in kliniek Amstelveen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ook bij karim

Wat fijn.

Ik was in oktober 2014 bij karim voor een intake maar mocht toen voorlopig niet geopereerd worden ivm net bevallen van ons 2e meisje.

Dus kan pas eind vd maand terug voor een 2e intake. Maar ergens heel blij want een paar maanden geleden hoorde ik niets over dr karim en nu staat het vol met verhalen van vrouwen die bij hem geweest zijn of nog gaan.

Ik ben benieuwd hoe het jou bevalt ;-) Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@snoepje Ja ik zag dat je goed ingepakt was na de bv. ben benieuwd hoe het geworden is,,,

@gabsje, via de site Diane Gabriels kwam ik bij kliniek Amstelveen terrecht. Tevens las ik goede verhalen over Karim. Uiteindelijk heb ik zelf een afspraak gemaakt met hem. Hij is erg vriendelijk en luistert naar je wensen. Ik hou je op de hoogte..

@shorty, spannend eerste consult...zorg dat je goed ingelezen bent en weet wat je wilt/vragen. Hij gaat eerst luisteren naar jou verhaal en dan vertelt hij zijn verhaal over de ins en outs van een bv en wat er bij komt kijken. Daarna foto's maken en opmeten daarna bekijkt hij wat er past bij jou maten. Leuk hoor alvast veel plezier :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Livje, Ja nog 2 nachtjes slapen en weetje ik heb gewoon geen tijd om zenuwachtig te zijn. Nog 1 middag dienstje draaien vanmiddag, net even de traktaties van voor mijn dochter in orde gemaakt die wordt morgen 6 jaar. Pfff ik moet ook nog mijn huis opruimen whaaaaa waar haal ik de tijd vandaaan. De tijd vliegt echt om voor je het weet word ik wakker en heb ik eindelijk mooie grote borsten...en lekker 3 weken verlof!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Babien,

Spannend hoor. Mijn maat is ontzettend veranderd. Ik ben van een 70/75 b nu naar een (afhankelijk van het merk) 65ff/g gegaan (zelf een h met freya). Zo zien ze er absoluut niet uit hoor. ik ben er nog steeds heel blij mee.

Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Livje, Ja nog 2 nachtjes slapen en weetje ik heb gewoon geen tijd om zenuwachtig te zijn. Nog 1 middag dienstje draaien vanmiddag, net even de traktaties van voor mijn dochter in orde gemaakt die wordt morgen 6 jaar. Pfff ik moet ook nog mijn huis opruimen whaaaaa waar haal ik de tijd vandaaan. De tijd vliegt echt om voor je het weet word ik wakker en heb ik eindelijk mooie grote borsten...en lekker 3 weken verlof!!!!

Nou alleen maar fijn!

Heb je ook geen tijd om zenuwachtig te zijn haha

Ik heb ook nog mega drukke dagen zo voor de ingreep maar weet dat ik daarna heerlijk bijna 3 weken niets hoef te doen.. Oohh ook daar kijk ik naar uit Hihi

Succes nog eventjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen de grote dag!

Meid het is juist heerlijk dat je nu druk bezig bent en de tijd voorbij vliegt, want voor je het weet lig je dan op die operatietafel ;)

Heel veel succes morgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kw, al even niet meer gesproken...fijn dat je teveden bent, gote maat, kan je wel mooie bh's vinden, heb je al weer nieuwe foto's ben wel benieuwd.? Ik krijg langzaam gezonde spanning haha morgen rond deze tijd heb ik ze al. Ik moet mij om 7:30 melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Babien,

Ja mooie bh's vinden is wel een dingetje. Een luxe probleem :). het ligt voornamelijk aan mijn smalle omvang. Ik heb nu op de asos site een aantal besteld en het merk freya heeft wel mooie. Ik heb nog geen nieuwe foto. zal ik snel even maken!

Ik moest mij ook om 07.30 uur melden. Heel veel succes meid. Je zult er uiteindelijk ontzettend blij mee zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo meiden hier is dan mijn ok verslagje,

We waren al vroeg van huis gegaan en bij aankomst gingen de lampen van de kliniek net aan. Even moeten wachten daar en toen naar boven. Omkleden in een blauw pakkie en hoppa het infuus erin. Dat is nooit een prettig gevoel maar ja. Daarna lopen naar de ok en mocht ik gaan liggen onder een heerlijke voorverwarmde deken. Toen kwam Dr.Karim even wat vragen doornemen..en toen vroeg ik, welke maat gaat het worden, al op de hoogte van de 325 en 350 cc...Eh nee dat weet ik niet. Ik gaf aan dat ik dat besproken had met Gerie van beneden. Hij ging meteen bellen en de andere CC werden gehaald PFFF dat was wel even schrikken. Hij ging kijken wat er past. Voor ik het wist lag ik heerlijk te slapen en werd ik ook weer wakker gemaakt.

Meteen gekeken naar mijn mooie borsten natuurlijk, wat is het geworden, was het eerste wat ik vroeg. Hahah 350 cc. Helemaal blij meteen.

Het viel mij reuze mee, klein beetje misselijk maar niet erg. Kopje thee en een beschuitje even kletsen. Toen werd de volgende vrouw alweer binnen gebracht. Ik merkte dat ik alweer teveel gepraat had en werd wat draaierig. Nog even mijn ogen gesloten en een half uurtje later geplast en mocht ik naar beneden. Lekker naar huis.

Net even geslapen en nu op de bank dit verslag maken. Ik voel me nu redelijk goed maar dat zal wel komen door de medicijnen..Kijken of ik mij morgen ook zo voel. Mijn borsten voelen als stuwing net als bij borstvoeding.

Dit was het even voor nu tot later.

gr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel voor de felicitaties!!!!

De eerste nacht was niet zo'n pretje veel wakker en de boel is allemaal behoorlijk gezwollen. Vooral de zijkanten doen zeer. Maar ja dat hoort erbij. Net even een paar uurtjes ingehaald samen met mijn jongste dochter die vannacht ziek werd :102:.

Ik zal proberen om vanavond wat foto's van de voor- en na situatie plaatsen.. :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe voel je je? Beetje kunnen slapen?

Ook nog een ziek meisje erbij.. En je jan/ mag niks. Pffft

Hopelijk valt de pijn mee.

Je hebt echt mooie meiden gekregen hoor!

Ff door bijten en later genieten ;-)

Liefs groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, zo ondertussen alweer 5 dagen po, en ik moet zeggen de eerste 3 dagen waren het zwaarts. Vooral het omhoog komen en dan die druk op mijn borsten. Mij zelf aan en uitkleden is ook nog een dingetje haha. Vandaag voor het eerst weer normale kleding gedragen en make-upje op, nageltjes laten doen.... Zo dat toont alweer anders en ja dan die mooie borsten in een blouse wow ik ben erg blij. Het gaat dus steeds beter en je merkt echt dat de pijn afneemt.

Tot gauw weer en dan poost ik ff nieuwe foto's oja ik ben trouwens wel beurs en blauw en heb nu veel jeuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.