Ga naar inhoud

borstverkleining of niet


Aanbevolen berichten

Mega spannend morgen is het zo ver

Men papa wist me te zeggen dat ik als laatste op de lijst sta dus dat ik pas rond een uur of 2-3 aan de beurt zal zijn.

Kmoet wel al vanaf 8u er zijn. Kheb 2 boeken mee dus zal me wel "amuseren"

Kmoet tot pasen ( zondag dus) blijven

Kga zo rap mogelijk laten weten hoe het geweest is

Bedankt allemaal voor alle steun trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal ben net terug thuis

De operatie is vlot verlopen

Ze hadden het schema van de operaties veranderd dus ik was de eerste die geopereerd werd. Toen ging het inneens heel rap

Kon zelfs niemand meer smse om ze te zeggen dat ik geopereerd ging worden

Vond het wel eng het wachten voor ik de operatie zaal binnen mocht maar iedereen was heel vriendelijk

Men papa was in de ontwaak ruimte toen ik wakker werd en heeft wat met me gebabbeld

Later op de kamer heeft hij wel met me gelachen omdat ik probeerde aan men neus te krabben maar hartslag meter zat nog op men vinger dus het lukte me niet en was nog te suf om te begrijpen waarom het niet lukte

Ik ben wel 2 dagen misselijk geweest van de verdoving en omdat ze me een zwaardere soort pijnstiller gaven maar de pijn die ik had werd verzacht doordat men vriend men 2 beste vriendinnen had laten komen als verassing ( hij had het zelfs geregeld met de verpleging )

Vandaag heb ik voor het eerst het resultaat gezien en ben er zo blij mee. Heb wel steeds het gevoel als of ik scheef zit maar dat is omdat men ene borst groter was als de andere en nu niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Alles gaat nog steeds goed

Heb bijna geen last ik neem enkel een lichte dafalgan nog gwn omdat ik totaal niet kan stil zitten

Thuisverpleger zei dat alles zeer mooi gedaan was en dat het enkel een beetje rood ziet omdat ik slecht reageer op de plakkers ( lichte huid irritatie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

Vandaag naar pc geweest hij zegt dat alles in orde is

Men linker borst zit wel een beetje vocht in dus die staat nog wat gezwollen

Men pc heeft het vocht er met een spuit willen uithalen maar daarvoor zat er blijkbaqr niet genoeg in want dat werkte niet

Men rechter geneest zonder probleem

De draadjes zijn er uit gehaald en mag terug douchen het gaat me zoveel deugd doen om terug te kunnen douche

Zaterdag ga ik waarschijnlijk wel om nieuwe bh moeten want ik vermoed dat het een 75d zal zijn ipv een 75 c maar dat vind ik niet erg

Ze zijn goed van grote :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag om bh geweest een maatje groter d75 en het zit al veel beter

Er komt wel wat vocht uit de wonde en geeft vlekken op men bh ( was even schrikken ) dus heb men compres wat versneden en heb het daar waar nodig was maar geplakt. Anders plakte men bh in de wonde en dat deed geen deugd

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal

alles is mooi aant genezen op 1 plekje na

vind het best beangstigend want het lijkt steeds groter te worden

de mama van men vriend heeft er nu terug strips op gelegd zodat de wonde niet verder open gaat ( ze is verpleegster )

de pijn is bijna volledig weg moet alleen opletten dat ik niet te wilt doe en niet te lomp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel neen 3landspuntwas ok twas gwn midden op men borst iets da niet goed sloot

Ma me alles wa ik doe trek ik et terug open

Nu is het al 2 dagen dicht dus dat is wel goed nieuws

De zwelling op men linker borst neemt wel precies niet af en ziet helemaal blauw nu

Is dit normaal ? Men andere borst heeft dit niet ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow is een week niet lang ?

Bij mij was het 2 dagen

Nu die blauwe plekken zijn zacht en doen geen pijn het heeft gwn een interessante kleur :)

Heb wel een stomp gehad op men borst en heb nu een harde plek er op (stomme mensen op de bus) die redelijk pijnlijk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep ..een week is idd lang .

Maar zo werkt die chirurg ...regel is dat je minder dan 20 CC uitvloeisel moet hebben over 24 uur .

Dan mogen de drains eruit ...

Ik heb dus dan ook geen gezwollen of beurse /blauwe borsten gehad .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is gezegd gehad dat de drains er niet te lang mogen inzitten omdat ik allergisch zou kunnen reageren en dat extra onstekingen geeft als de drains langer blijven zitten

( ik ben wel gevoelig aan allergienen famillietrekje heb er zelf ni zo veel ma ik maak er tegenwoordig steeds meer nieuwe aan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.