lemme1994 Posted November 20, 2014 Posted November 20, 2014 hey allemaalik ben 19 jaar en ik twijfel om een borstverkleining te laten doen of niet. Ik ben 1m75 groot en weeg ongeveer 75 kg, en heb al sinds het middelbaar een G cup.'kzou graag een borstverkleining doen want de dokter denkt dat ik pijn in men rug en nek heb door men borsten maar ik ben er ongelofelijk bang van. ( slechte ervaring met vorige operatie)Op de moment weet ik echt niet wat ik moet doen. Daarnaast ben ik ook bang dat mocht ik ooit nog kinderen willen later het effect van de operatie te niet gedaan wordt.Kan iemand me vertellen wat het effect van zo een borstverkleining heeft? gaan de klachten van men rug en nek echt weg ?Bedankt trouwens al voor de mensen die het al op het forum gezet hebben. Het geeft me al een beetje moed
Guest Posted November 29, 2014 Posted November 29, 2014 Welkom op het forum Lemme ...Ik heb ik Maart een Bvk gehad ..en merkte al heel snel een klachtenvermindering .Ben zo blij dat ik een verkleining heb laten doen ...Cup G is ook niet niks ....die heb ik in mijn zware tijd ook gehad ...
lemme1994 Posted January 5, 2015 Author Posted January 5, 2015 Heb ook nog een heleboel vragenIk studeer nog en dat maakt een timing van elke operatie al ongemakkelijkMaar hoe lang duurt het voor je terug iets kunt ? Ik kan niet stil zittenIk studeer dan nog eens voor architect betekend dat we veel mat zware maquettes bezig zijnBen bang dat het in de weg van men studie komt te staan maar het idee dat ik eens kan gaan winkelen voor een nieuwe bh en me niet moeten slecht voelen omdat ik nooit eens iets vind dat ik mooi vind in men maat ( men zus gaat meestal mee en ze heeft een model figuurtje) en geen last hebben van men nek en rug zou fantastisch zijn
Guest Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Ik ben twee weken na de operatie weer gaan werken .Maar ik heb dan ook een leidingevende functie .Na 2 weken mag je iig licht administratief werk doen , maar je moet er rekening mee houden dat je 6 wekenlang niet mag tillen , strekken , of herhaal bewegingen mag doen .Dit is namelijk belang ´rijk voor het herstel onder de huid ...
lemme1994 Posted January 6, 2015 Author Posted January 6, 2015 Studeren zou dus na 2 weken mogen En voor men praktijk zal het met school onderhandelen worden dus Heb je veel pijn gehad ?
Guest Posted January 6, 2015 Posted January 6, 2015 Mij is de hele operatie heel erg meegevallen .Pijn heb ik niet gehad , heb mijn pijnstillers die ik voor 5 dagen had dan ook niet genomen .Wel 2 dagen paracetemol ....toen vroeg ik me af waarvoor ?? ha haDus daar ook mee gestopt .Tuurlijk ...studeren kun je makkelijk na twee weken ..alleen oppassen met te zware boekentassen tillen .
Maximeamanda Posted January 19, 2015 Posted January 19, 2015 Ik heb in September 2014 bvk gehad.Ik had wel veel pijn. Ik ben 22 jaar en wil ook kinderen mij is verteld de eerste 4 jaar na bvk niet aan kinderen beginnen en de operatie is niet meteen teniet gedaan als je kinderen krijgt.Liefs
lemme1994 Posted January 21, 2015 Author Posted January 21, 2015 hey maximeamanda dat is een geruststelling, ben niet echt van plan om voor men 24 aan kinderen te beginnen dus dat moet wel lukken kheb maandag eerste afspraak bij pc vind het best spannend, tis eindelijk 'echt' aan het worden liefs
Maximeamanda Posted January 21, 2015 Posted January 21, 2015 Hee Lemme,je mag me pb-en als je wilt onze leeftijd ligt behoorlijk dicht bij elkaar dus ik wil je wel steunen:)Liefs
lemme1994 Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 hey allemaal net terug van pc dokter was heel vriendelijk en heeft alles nog eens uitgelegd en het wordt dus een 75C de datum staat vast op 3 april maximeamanda hartelijk dank ik kan alle steun gebruiken vind het nog steeds een griezelig idee. Heb vandaag mijn bh op die van men zus gelegd ( ze heeft een 70C) verschoot zelf van het verschil
Maximeamanda Posted January 26, 2015 Posted January 26, 2015 hey allemaal net terug van pc dokter was heel vriendelijk en heeft alles nog eens uitgelegd en het wordt dus een 75C de datum staat vast op 3 april maximeamanda hartelijk dank ik kan alle steun gebruiken vind het nog steeds een griezelig idee. Heb vandaag mijn bh op die van men zus gelegd ( ze heeft een 70C) verschoot zelf van het verschil hey allemaal net terug van pc dokter was heel vriendelijk en heeft alles nog eens uitgelegd en het wordt dus een 75C de datum staat vast op 3 april maximeamanda hartelijk dank ik kan alle steun gebruiken vind het nog steeds een griezelig idee. Heb vandaag mijn bh op die van men zus gelegd ( ze heeft een 70C) verschoot zelf van het verschil Ja dat had ik dus ook mijn moeder heeft ook 75C en dat kreeg ik nou volgens mij staat die foto zelf in mijn album. En heb nu dus 75C je kan kijken wat een verschil het zou zijn in mijn album
lemme1994 Posted January 26, 2015 Author Posted January 26, 2015 Maximeamanda nooit gedacht dat ze te klein zouden zijn dan ? Dat is eigenlijk men voornaamste zorg nu. Heb gekozen voor een 75C omdat de uitbaatster van de lingerie winkel dat de beste maat vond maar als ik het zo vergelijk ben ik bang dat ik mss niet beter voor een D kies.
Maximeamanda Posted January 29, 2015 Posted January 29, 2015 Hee lieve meis,Je moet onthouden dat bij iedereen een C er anders uit ziet je moet ook kijken hoe jou borsten nu zijn. En welke methode je gaat krijgen want met de methode die ik had werden ze ook smaller.Liefs
Guest Orchidee__ Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Hey Lemme, Ik zie mezelf een beetje terug in jouw verhaal. Ik ben ook student, 21 jaar, en had ook een G-cup. Je zal versteld staan hoe blij je zal zijn nadien! Ik ben van een 80G naar een 80C gegaan. "Te klein" bestaat niet, denk ik, aangezien je plastisch chirurg je nooit een stel borsten zal aanmeten die niet bij je figuur passen. Wat betreft je kinderwens, die heb ik ook, en als je dit laat weten aan je plastisch chirurg houdt deze hier rekening mee. Dan wordt er wat minder melkklierweefsel weggesneden was het, geloof ik. Dus geen nood, met al je wensen wordt rekening gehouden! Wat betreft je studies, daar hoef je je geen zorgen over maken! Ik zit namelijk op kot, liet de thuisverpleging langskomen op mijn kot en ging nadien gewoon naar de universiteit.. De opmerkingen van klasgenoten met de vragen "ben je vermagert?" moet je er dan wel bijnemen, hihi maar: ze merken niet wàt er gebeurt is, dat is wel héél grappig. Optisch gezien lijkt het voor buitenstaanders gewoon dat je een paar kilootjes kwijt bent, dus schrik voor "vervelende" vragen, dat komt dus ook niet Handig is als je iemand van je klas in vertrouwen kan nemen, zoals ik deed, zodat die persoon de zware dingen voor je tilt en heft. Natuurlijk ook wel opletten als je in grote groepen zit dat je geen duw krijgt want ik zou me kunnen voorstellen dat je dan eventjes zou pijn hebben. Maar voor de rest: allemaal geen probleem! Je studies hoeven dus zeker niet te lijden onder jouw keuze van operatie, want ook ik dacht dat zo'n operatie in de tijden van student zijn niet gelegen komt.. Maar dat valt goed mee hoor, nadien bekeken! Ik wens je heel veel succes, zit er maar niet teveel mee, nadien zal je zéér gelukkig zijn van je keuze! Liefs, Orchidee
lemme1994 Posted March 19, 2015 Author Posted March 19, 2015 Nog 2 weken en tis zo ver tbegint spannend te worden nu
Guest Posted March 21, 2015 Posted March 21, 2015 Dat kan ik me voorstellen ..bij mij is het vandaag precies 1 jaar geleden .
melkos Posted March 21, 2015 Posted March 21, 2015 Ik heb 17 maart een bvk laten doen. Ben van een G naar 75C gegaan. Ik merk direct al verschil in mijn rug en nek! Ben er super blij mee!! En de pijn? Welke pijn? Liever dit dan bevallen!! Tegen de pijn hoef je echt niet op te zien hoor. Succes over 2 weken
lemme1994 Posted March 26, 2015 Author Posted March 26, 2015 Mag operatie mss niet doenZit met een telaag aantal witte bloedcellenMet als gevolg dat ik een zware keelonsteking ooronsteking en luchtwegonsteking hebAls het niet rap geneest gaan ze de operatie uitstellen
melkos Posted March 26, 2015 Posted March 26, 2015 Jeetje wat balen zeg! Antibiotica mag je zeker niet slikken?
lemme1994 Posted March 27, 2015 Author Posted March 27, 2015 Jawel mag antibiotica slikken zit er al een wwek aan ma tis vandaag pas de eerste dag dat ik wat beter ben tis wachten op bloeduitslagen nuTga nog spannend worden ...
Guest Asfaloth Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Hey, Super dat het doorgaat Het is deze vrijdag al zeker? Spannend he? Alvast succes !!
melkos Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Spannend!je zal er echt geen spijt van krijgen! Ik sta elke dag voor de spiegel mijn nieuwe borsten te bekijken. Ben er zo trots op! Mijn zoontje(2,5) had op de peuterzaal heel hard geroepen; mijn mama heeft nieuwe tieten!! Oeps hihi.Hou je ons op de hoogte
Guest maanelfje Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Oe spannend maar heel fijn dat je nog maar 2 nachtjes hoeft te slapen.Sterkte vrijdag en op naar een mooi resultaat....
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.