Ga naar inhoud

(merk) implantaten boven 1050 cc ?


Liekje

Aanbevolen berichten

Hoi hoi

Het zal waarschijnlijk bij jou niet echt gaan om meer dan 1050 cc maar om meer projectie neem ik aan?

Ik weet dat Sebbin dit heeft, en dat Plovier dit in het verleden wel vaker geplaatst heeft.

De grotere maten staan niet in de catalogus, maar heb ze wel van iemand gekregen, die ze van Plovier gehad heeft.

High profile en extra high profile staat er niet bij, maar dat zie je vanzelf aan de breedte in verhouding met de projectie :)

Dit zijn de maten:

800cc - base 16cm- projection 6.5cm
800cc - base 13.2cm-projection 8.6cm
850cc - base 18cm - projection 6cm

900cc - base 16cm - projection 7.5cm

1138cc - base 14cm - projection 10cm
1193cc - base 16.6 - projection 7.9cm
1300cc - base 16cm - projection 10.1cm
1500cc - base 16cm - projection 11cm
1500cc - base 14.2 - projection 12.3cm

Groter heb ik ze nog niet gezien..
Eurosilicone is gestopt met het maken van de 1000 cc, dat was de grootst leverbare van hun

Bij Mentor en Natrelle heb ik nog nooit grotere maten gezien, zeker in verhouding met deze niet (want zijn allebei meestal breder in verhouding met de projectie)

MOtiva heeft idd de 1050, maar deze is in verhouding ook breder, als je hem vergelijkt met de 800 van eurosilicone

Wie er nog verder met Sebbin werkt, weet ik zo niet.. Beaucare in Machelen geloof ik, maar daar plaatsen ze volgens mij geen grotere implantaten.. Denk dat je hiervoor echt naar Plovier zult moeten :)

Oh heel misschien Nio, maar dit wordt nog nagevraagd door een ander lid hier, dus dat weet ik nog niet :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BB,

Thanks voor je info ;)

Nou op zich is niks mis met 925 cc wat ik nu heb, is niet echt heel groot ( haha jaja ik weet het, wanneer zijn we tevreden he )maar het probleem is dat rechts alweer kantelt dus ik kom er niet onderuit denk ik om verder te gaan zoeken naar grotere

prothese.. Heb nu 14.5 cm breedte en 7.5 cm projectie maar heb naar mijn mening nog echt wel genoeg ruimte over om groter te gaan.. Wat ik hier dan al zie kan ik wel naar 16 cm gaan en extra projectie erbij..

Mijn pc deed al moeilijk om 925 cc te plaatsen dus daar hoef ik niets meer te verwachten.. Wellicht dan maar eens een consult plannen bij Plovier, misschien dat hij iets kan betekenen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dindsdag een afspraak met Nio staan, ik zal het eens hebben over de Motiva

1193cc - base 16.6 - projection 7.9cm

Misschien inderdaad wel iets voor mij???

En hoorde net dat de prijs bij Nio ook boven 1000 3000 is, dus ben benieuwd???

Zou goedkoper uitkomen als een her bij mijn huidige arts.

Dat is niet motiva, maar sebbin!! Niet dat je het verkeerd zegt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet motiva, maar sebbin!! Niet dat je het verkeerd zegt ;)

Ja klopt had er 2 op mijn lijstje staan de Motiva

925cc 16cm 11 projectie. Maar las net over een nieuw implantaat de B-Lite, zeer geschikt voor grote maten, 30% minder gewicht, uitgevonden in Israel, wordt nu in Duitsland gemaakt. www.b-lite-implants.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motiva gaat maar tot 1050 cc ( projectie 7.8 en doorsnee 15 cm )

Ik heb nog een mail gestuurd naar Plovier waarop ik netjes dit antwoord kreeg:

Wij werken ook met grotere prothesen zoals 1050cc, 1200c, 1500cc maar dat zijn geen standaardprijzen meer, vermits deze op maat gemaakt worden. Aan welke grootte had u gedacht? Misschien toch best op consultatie komen en dit met de chirurg zelf bekijken en bespreken.

Wij gebruiken verschillende merken van implantaten nl: Allergan-Natrelle en Mentor

Consult bij plovier is mogelijk vanaf13 januari...das lang he pffff

Ben ook eens benieuwd welke prijs daar dan aan vast zit...

@ DD+ : ja ik heb jouw verhaal/boobies ook zeker nog in mijn achterhoofd!

Denk dat ik dan toch maar eens naar Plovier ga, kijken wat ie kan betekenen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motiva gaat maar tot 1050 cc ( projectie 7.8 en doorsnee 15 cm )

Ik heb nog een mail gestuurd naar Plovier waarop ik netjes dit antwoord kreeg:

Wij werken ook met grotere prothesen zoals 1050cc, 1200c, 1500cc maar dat zijn geen standaardprijzen meer, vermits deze op maat gemaakt worden. Aan welke grootte had u gedacht? Misschien toch best op consultatie komen en dit met de chirurg zelf bekijken en bespreken.

Wij gebruiken verschillende merken van implantaten nl: Allergan-Natrelle en Mentor

Consult bij plovier is mogelijk vanaf13 januari...das lang he pffff

Ben ook eens benieuwd welke prijs daar dan aan vast zit...

@ DD+ : ja ik heb jouw verhaal/boobies ook zeker nog in mijn achterhoofd!

Denk dat ik dan toch maar eens naar Plovier ga, kijken wat ie kan betekenen...

Doen!!!

Daar ga je geen spijt van krijgen... :1:

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha ja Barb, ga ik ook doen...wil gewoon weten wat zijn visie is van kantelende prothese en of hij een blijvende oplossing heeft...dat ik groter kan gaan is dan wel weer heel erg aantrekkelijk...maar soms denk ik: wanneer ben ik tevreden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm.... € 8500.....dit is een beetje te gek voor woorden toch???

Beste Angelique,

De prijs voor prothesen groter dan 1100cc ligt rond de 8500€.

Het is inderdaad het beste om te kijken met Dr. Plovier wat mogelijk is vermits hier verschillende afmetingen in mogelijk zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hangt er ook erg vanaf om welke prothesen het hier gaat.

Zoals je misschien wel weet heb ik zelf de 1500cc Sebbin en de prothesen, exclusief operatie waren €2500 (6% BTW). De prothesen zullen nu dus €2900 kosten (21% BTW).

Polytech prothesen beginnen bij €4000, voor alleen de prothesen (1010cc +).

Het uiteindelijke verschil in prijs tussen verschillende klinieken, komt voort uit het bedrag wat de chirurg rekent voor de operatie exclusief de prothesen, de prothesen kosten immers overal hetzelfde.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mail naar Nio gestuurd of hij met implantaten groter dan 1050 cc werkt.. waarop hij meteen antwoorde en mijn telnr vroeg zodat hij me even kon bellen..

Hele vriendelijke man hoor, en ja ik kan zelfs tot 2000 cc gaan..echter watergevulde implantaten..deze zijn wel behoorlijk harder volgens hem , en de kans op scheuren is bij deze hoeveelheid ook wat groter..dus dat moet ik dan wel goed realiseren..al kan water geen kwaad..

Over het feit wel of niet voor de spier en het draaien/kantelen van de implantaten:

Ook al ga ik groter nu, de kans blijft dat ze gaan draaien door de rekbaarheid van de huid..

Dan zou ik deze 925cc dual plane moeten laten plaatsen, dan was de kans vrij klein..maarrrr zei hij, je wil groter dus kom maar op consult met een verwijsbriefje van de huisarts en dan kijken we wat mogelijk is..de vraag is helaas wel of dit aantal cc nog dual plane geplaatst kan worden.. De implantaten moeten speciaal besteld/gemaakt worden en de wissel zou € 3100 kosten + kosten implantaten..

Tja...nu ben ik toch wel geneigd om eerst naar Nio te gaan en dan pas naar Plovier..

Iemand ervaring met watergevulde prothesen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik de enige ben voorlopig hier op het forum. Ik heb ze nu 8 maanden en geen problemen.

Ik dacht het al ja ;)

Ik heb meerdere pc's gemaild maar de meesten beginnen er niet aan, maar jij bent toch ook bij verschillende pc's geweest die er niet aan wilde beginnen,toch? Jouw prijskaartje valt dan nog redelijk mee tegenover Plovier..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht het al ja ;)

Ik heb meerdere pc's gemaild maar de meesten beginnen er niet aan, maar jij bent toch ook bij verschillende pc's geweest die er niet aan wilde beginnen,toch? Jouw prijskaartje valt dan nog redelijk mee tegenover Plovier..

Mijn operatie kost 4200 euro bij Vandevoort. Plovier is veel duurder, voor hetzelfde implantaat was het daar 6500 euro. Enkel Demeyere wilde uiteindelijk geen saline plaatsen omdat hij er geen ervaring mee heeft en achteraf gezien was dat ook de juiste keuze van hem. Colpaert in Antwerpen had ook geen probleem voor saline. Dus 3 van de 4 hebben geen probleem met saline. Dokters die het niet willen doen, hebben er meestal geen ervaring mee. En het is dan eigenlijk ook beter dat ze het niet doen.

Maar met wat jij beschrijft van problemen, zou ik gewoon een consultatie inplannen bij Vandervoort en alles goed met hem bespreken. Doordat hij veel reconstructie van borsten doet, denk ik dat hij veel beter begrijpt wat er mogelijk is voor jou. En een consultatie is nog altijd vrijblijvend hé.

De mijne zijn dualplane geplaatst en gaan dat nog altijd zijn bij het bijvullen, dus het is mogelijk met veel cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Voor de 1138 vroeg Plovier mij ( jaar terug ) 4500€ maar in deed t in me broek jammergenoeg :)

Op maat gemaakte pur kan ook bij hem, momenteel €6800...

De standaardmaten tot 1500 cc heeft ie gewoon liggen trouwens.

Een consult kan nooit kwaad he :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar met wat jij beschrijft van problemen, zou ik gewoon een consultatie inplannen bij Vandervoort en alles goed met hem bespreken. Doordat hij veel reconstructie van borsten doet, denk ik dat hij veel beter begrijpt wat er mogelijk is voor jou. En een consultatie is nog altijd vrijblijvend hé.

Nou het is zeer zeker de moeite waard om ook eens bij Vandervoort te gaan.. ;)

Hello,

Voor de 1138 vroeg Plovier mij ( jaar terug ) 4500€ maar in deed t in me broek jammergenoeg :)

Op maat gemaakte pur kan ook bij hem, momenteel €6800...

De standaardmaten tot 1500 cc heeft ie gewoon liggen trouwens.

Een consult kan nooit kwaad he :)

Nee klopt Bboob, denk zeker dat het verstandig is een aantal consulten te plannen!

Alleen vind ik dan raar dat ze mij in een mail de prijs van € 8500 doorgeven :( wat een verschil van prijzen...

Bij plovier kan ik pas 3e week van jan terecht maar ga toch een afspraak maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow? Ga ik eens een keer naar kijken. Apart!

Maar Motiva met 16 cm breed en 11 cm projectie bestaat ook niet, voor zover ik weet... Waar heb je die gevonden dan??????

2 berichten hierboven

Die 925 is van Motiva waarschijnlijk?

ja.. 16 breedte met 10,1 of zelfs 11 cm projectie, niet gek, toch? ;)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.