Ga naar inhoud

Voorbeelden van Anatomische protheses 300/350 cc, welke kliniek en Arts?


Livje

Aanbevolen berichten

Hoi Livje,

Met ronde prothesen krijg je echt niet 'ronde ballen'. Zeker niet als je het dual plane laat plaatsen (achter de borstspier).

Zelf ben ik 1.71 lang en weeg ik rond de 60-62 kg (al tijdje niet meer gewogen haha), en heb 385 cc rond high profile gekregen (dus die meer naar voren steken)

Met anatomische prothesen heb je wel veel volume aan de onderkant, maar niet aan de bovenkant. Terwijl je dit wel hebt met ronde prothesen.

Laat je goed informeren en leg goed uit wat je wensen zijn, dan komt vast alles goed :)

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Hai Boobie!

Ik heb natuurlijk ook even bij jouw foto's gespiekt, idd ook erg mooi hoor!

Ik persoonlijk vind die bolling aan de bovenkant weer niet zo mooi, iig niet voor mij zelf.

Ik kan de ronde protheses bij andere soms ook echt wel heel erg mooi vinden hoor, vooral als je juist die ronde vorm niet zo overduidelijk ziet, ik denk dat dat ook te maken heeft met eigen borstweefsel ofzo.

Ik heb van mezelf zo weinig dat ik zeker weet dat ze bij mij echt mega rond worden, en dat wil ik niet.

Ik vraag me sowieso af wat er bij mij in gaat passen, miss redden we 300cc niet eens

Naja we wachten gewoon af, sowieso gaat het meer worden dan nu, en daar ben ik al heel erg blij mee:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Liveje,

Ik kan mij heeeel erg in jouw voorbeeld vinden. Ik ben zelf 1,70 en weeg 60 kg dus een klein beetje te vergelijken. Ik wil ok absoluuuuut geen neppe borsten, het liefste anatomisch en niet mega mega groot maar wel gewoon 'stevig'. Ik heb geen idee naar welke chirug of kliniek ik moet en wil heeel graag voorbeelden zien zodat ik dit mee kan nemen..

Liefs


Hebben jullie foto's van anatomisch en de dokter-kliniek waar je bent geweest?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ame,

Ooh ook spannend voor jou!

Ik moet 5 dec voor adviesgesprek naar Diana Gabriels.

Vito Koeiers heeft mijn voorkeur, hij maakt erg mooie borsten en oogt als een erg vriendelijke man, ook wel belangrijk;)

Lena, mooie borsten heb je ook zeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo livjr

Ik ben gisteren in Hasselt in het Salvatore ziekenhuis met nadja sinsel op consult geweest zei plaats ook alleen ronde prothesen alleen anatomische als het niet anders kan zoals bij mij omdat OK te wijnig borstweefselheb en mijn tepels staan te hoog zei ze dan gaan die ronde prothese niet mooi zijn vertelde ze me, dus we gaan voor anatomiche die wou ik ook dus daar ben ik al blij om.

Ze heeft me een 255 of 250cc late passe dan kwam ik op een 75b van BH maat uit heb nu een 70a va' BH maat ik zou ook graag op een c wille uitkomen heb ook foto's van die maat vaan 290cc en 300cc van die pagina die hierboven vermeld staat afgeprint om te laten zien als ik 5januari terug moet gaan om nog eens te passen en de juiste maat te nemen de maat die ik dan neem word het dan uiteindelijk een 2weekjes later bij de operatie. Wou dat het al zo ver was.ik heb 2kids geen borstvoeding gegeven en bij beide zwangerschappen ware MN botste totaal niet gegroeid en ik schaam me er echt voor al ik ga zwemmen bij de kies of in de zomer een Mook topje of jurkje wil aandoen. Dus ga blij zijn als de dag van de operatie daar is. Gr. En succes met je nieuwe borsten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo livje,

Ik ben gisteren in Hasselt in het Salvatore ziekenhuis met nadja sinsel op consult geweest zei plaats ook alleen ronde prothesen alleen anatomische als het niet anders kan zoals bij mij omdat OK te wijnig borstweefselheb en mijn tepels staan te hoog zei ze dan gaan die ronde prothese niet mooi zijn vertelde ze me, dus we gaan voor anatomiche die wou ik ook dus daar ben ik al blij om.

Ze heeft me een 255 of 250cc late passe dan kwam ik op een 75b van BH maat uit heb nu een 70a va' BH maat ik zou ook graag op een c wille uitkomen heb ook foto's van die maat vaan 290cc en 300cc van die pagina die hierboven vermeld staat afgeprint om te laten zien als ik 5januari terug moet gaan om nog eens te passen en de juiste maat te nemen de maat die ik dan neem word het dan uiteindelijk een 2weekjes later bij de operatie. Wou dat het al zo ver was.ik heb 2kids geen borstvoeding gegeven en bij beide zwangerschappen ware MN botste totaal niet gegroeid en ik schaam me er echt voor al ik ga zwemmen bij de kies of in de zomer een Mook topje of jurkje wil aandoen. Dus ga blij zijn als de dag van de operatie daar is. Gr. En succes met je nieuwe borsten. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.