Ga naar inhoud

Voorbeelden van Anatomische protheses 300/350 cc, welke kliniek en Arts?


Livje

Aanbevolen berichten

Hai Dames,

Ik lees al even mee op dit forum en zie toch maar weinig Anatomische protheses voorbij komen.

Ik heb nu zo goed als niets en wil graag een mooie natuurlijke borstvergroting gaan doen, en het liefst niet Te groot zodat iedereen aan de buitenkant kan zien dat je ineens enorme jetsers hebt gekocht.

Ik zelf en ook mijn man denken aan ongeveer 300cc.

Maarja, wat doet zo'n 300cc nou bij een smal bovenlichaam, 173cm lengte en 58 kg gewicht.

Iemand met een soortgelijk figuur en deze cc's die me tips kan geven qua artsen (Anatomisch lijkt nog wat lastiger te zijn voor sommige Pc's)

Misschien ook foto's??

Over 3 weken ga ik op gesprek bij Diana Gabriels en mijn operatie zal in febr plaats vinden.

Ik zit er alleen zo vol van dat ik de laatste tijd nergens anders meer aan kan denken en ook de twijfel slaat enorm toe, doe ik er sowieso wel goed aan, gezond lijf je kent t wel, en krijg je straks geen spijt van de vorm, grootte.

Ik lees hier ook zo vaak dat de dames ze achteraf toch graag groter hadden gewild, omdat ze toch iets inkrimpen? Klopt dat? Of is t gewoon dat je eraan went?

Het word altijd meer dan wat je had uiteraard, en t moet ook nog wel praktisch zijn, het slapen, je kleding enz.

Zitten die grote dingen soms niet in de weg? Haha

Tja ik weet t allemaal niet.

Misschien hebben jullie tips voor me en kunnen jullie mijn onzekerheid een beetje wegnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste Reactie

Als ik me niet vergis heeft PinkBoobie anatomische protheses en haar boobs zijn echt prachtig! Als het goed is heeft ze die door dr Straten laten plaatsen :) hij werkt ook met Diana :)

Valt inderdaad tegen wat hier qua anatomisch voorbij komt! (De hoeveelheid dan he haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil zelf niet van die ronde 'ballen' aangezien ik ook weinig borstweefsel van mezelf heb lijkt dit mij erg nep lijken.

Miss heb ik t mis hoor, ik ben ook nog maar een leek wat dat betreft;)

Ik vind t iig fijn mezelf even goed in te lezen voordat ik op gesprek ga.

Ik weet iig wat ik wil maar vind t fijn om te weten welke arts mijn wens mooi kan na bootsen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat raar Livje, als ik op die link klik, kom ik meteen op de pagina met de voor- en na-foto's en daar staat bij iedere vrouw hoeveel ze hebben gekregen. Misschien even naar de hoofdpagina gaan en dan zelf doorklikken naar de voor- en nafoto's. Daar staan echt wel hele mooie voorbeelden tussen. Ik vond het alleen te ver rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier zie je ook veel voorbeelden van anatomische protheses (en dan voornamelijk op de spier):

http://drleopetervanderweij.nl/fotogalerij/borstvergroting_portfolio/

Ik vind het resultaat met anatomisch ook echt super mooi, maar heb zelf dus toch voor ronde gekozen. De Hydrogels zijn er niet in anatomisch en ze zijn wat stugger ook. En ze kunnen draaien. Maar het resultaat is wel super natuurlijk idd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja nu zie ik ze wel!

Ja erg mooi, dat is wat ik wil:)

Ja de anatomische hebben de kans op draaien, en dan tja dan heb je een probleem;(

Maar zou dat niet heel sporadisch gebeuren??

Als je een goede arts hebt is de kans ook erg klein lijkt me.

Naja wel allemaal iets om het over te hebben in het gesprek iig.

Jij hebt de zoutwater protheses toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt suus, Dr. van der Weij, in Boerhaave plaatst ook veel anatomisch.

Deze zou ik zelf verkiezen boven Moojen-Zaal van de Velthuiskliniek. Zij plaatst ook veel anatomisch, maar hoor je de laatste tijd toch wel meer fouten van... Te hoog geplaatst, draaiend..

Bij van der Weij heb ik dat nog niet gelezen :)

Succes Livje!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ligt er al eens aan... Over het algemeen is dat zo, als de pocket goed op maat gemaakt is.

Echter, bij het uitrekken van de huid, en daarna weer inkrimpen, het zogenaamde jojo-effect, (of als je zwanger wordt en zo, kan de pocket weer groter worden, als borsten wat meer gaan hangen... Probleem is dan, dat zelfs na een paar jaar ze nog kunnen gaan draaien..

Heb je wel eens gedacht over de 85% gevulde prothesen. Die zijn rond, maar ze 'vallen' als anatmische, omdat als je rechtop staat, doordat ze maar 85% gevuld zijn, de vloeistof naar beneden zakt. Zeker als ze dan ook nog achter de spier geplaatst worden, als je te weinig eigen weefsel hebt, vallen die heel natuurlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

best

Dat ligt er al eens aan... Over het algemeen is dat zo, als de pocket goed op maat gemaakt is.

Echter, bij het uitrekken van de huid, en daarna weer inkrimpen, het zogenaamde jojo-effect, (of als je zwanger wordt en zo, kan de pocket weer groter worden, als borsten wat meer gaan hangen... Probleem is dan, dat zelfs na een paar jaar ze nog kunnen gaan draaien..

Heb je wel eens gedacht over de 85% gevulde prothesen. Die zijn rond, maar ze 'vallen' als anatmische, omdat als je rechtop staat, doordat ze maar 85% gevuld zijn, de vloeistof naar beneden zakt. Zeker als ze dan ook nog achter de spier geplaatst worden, als je te weinig eigen weefsel hebt, vallen die heel natuurlijk :)

Bb....

vraagjr aan jou!

Jij hebt er in mijn ogen het meeste verstand van haha!

Ik heb volgende maand een afspraak voor een bv bij Frans straten.. krijg anatomisch 390 cc high profile.

Dit omdat ik dat per se wilde (anatomisch), pas na mn consult 2 maanden geleden kwam ik pas op dit forum terecht en krijgt dus met de dag meer twijfels om niet gewoon ronde te nemen.. (ook dual plane)

Dit ivm angst draaien..

wat raad jij me aan?

Volgens frans zou rond me ook mooi staan, maar ik was toen koppig ;-)

En als ik dan voor ronde zou gaan, ook hp.. welke zou ik dan moeten nemen? 375 of 400?

help help help..

dan kan ik misschien nog een extra afspraak maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ongeveer even groot en zwaar als jij Boobiemex, had 75A en heb ook ronde genomen uiteindelijk. 320 en 305 CC. Je zou eens bij mijn foto's kunnen kijken. Met deze maat zou ik op een cup C uit moeten komen, als je D wil zit je met 375/400 beter denk ik. Vond ik voor mijn postuur wat aan de grote kant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb exact hetzelfde figuur als jij en had ook niks :(

Ik HEB 330 anatomisch dual plane laten plaatsen en heb nu een 70d

Ziet er trouwens uit als c hoor!

Ok heb echt precies wat ik wilde dus super tevreden!!!

Ik ben in het diak in Utrecht geweest bij lu ijendijk

En echt heel erg blij. Ziet er heel natuurlijk uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

390 high profile anatomisch: 12 cm breed, 11,3 cm hoog en 6 cm projectie

Om met een ronde prothese van mentor, die ongeveer gelijke breedte heeft (omdat je dat blijkbaar nodig hebt, anders zou je pc hier niet voor kiezen) op ook ongeveer 6 cm projectie uit te komen, zou je de:

480 Extra high profile rond moeten nemen: 11,6 cm breed met 6 cm projectie OF

535 Extra high profile rond : 12,1 cm breed met 6,3 cm projectie

De vraag is of dit past, omdat er natuurlijk meer volume in je borst moet dan.

400 cc rond gaat niks bij je doen, die heeft minder projectie en is minder breed, kijk maar:

400 high profile rond: 12,3 cm breed met 5,1 cm projectie

Je ziet dus dat een anatomische prothese veel meer projectie geeft, met minder cc.

Echter, het moet me wel van het hart, dat ik zelf nooit zou kiezen voor een anatomische prothese bij een pc die dit niet vaak doet. Het zijn twee totaal verschillende technieken. Bij rond komt het minder nauw met het maken van de pocket, dan bij een anatomische...

Als je anatomisch wilt, zou ik dat altijd laten plaatsen door een pc die daar heel veel ervaring mee heeft. Des te minder kans heb je op draaien van de prothese :)

Hopelijk heb je hier iets aan :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

Ik ben ook klein van.stuk.167 cm en 55 kilo.

Heb mentor rond high profile 350cc laten plaatsen in amstelveen kliniek.

Zelf had ik A en nu C/D. Sport bh Fila is maat C.

Zelf wou ik ook zo natuurlijk mogelijk, maar daar zorgen.ze in de kliniek wel voor. Ze meten je borsten en kijken.wat bij je past

Ik kon kiezen tussen.de boven genoemde of 275/300 Cc platter en breder. Maar omdat ik boven meer vulling wilde was high profile.dus.beter.voor mij.

Succes.ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar ik meen dat Frans hier juist wel ervaring mee heeft of is dat dan niet zo?! :)

Hoor graag alles ;-)

Hm.. Is dat zo? Ik weet natuurlijk niet alles van alle artsen, maar lees meestal bij Straten ronde prothesen, vandaar dat ik dat denk...

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik niet alles kan lezen haha. Een jaar geleden had ik een dagtaak aan het forum :P maar dat wil ik niet meer hihi... Alleen voor de fun :) Dus vandaar dat ik niet alles meer kan lezen.. Dus ook niet alles weet, en wat je op het forum leest, is natuurlijk ook alleen maar wat er met ons gedeeld wordt...

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!!

Ik wil toch heel even reageren op dit onderwerp. Ik ben door dokter Moojen geopereerd. Ik ben bij haar terecht gekomen omdat zij gaat voor natuurlijk resultaat en veel anatomische plaatst.

Nu ben ik een van die pechvogels waarbij ze de prothese per ongeluk te hoog geplaatst heeft. Ik heb met 9 weken een foto gemaild aan haar omdat ik me zorgen maakte. Ook al was het zaterdag, ik kreeg direct een mail terug of ik maandag gelijk langs kon komen.

Ik moest tot een half jaar wachten omdat hij nig zelf kon zakken ( ik had ook echt heel veel vocht in deze borst).

Na een half jaar terug, en ze gaat me opnieuw opereren. Ik vroeg of ik dan ook kan wisselen naar een klein maatje groter en hardere ivm plooivorming. Dit kon en ze wilde me tegemoet komen in de prijs omdat ze het zo enorm vervelend voor me vond.

Betaal dus alleen de protheses en niks voor de wissel.

Ze vroeg nog of ik nig wel vertrouwen in haar had en kwam zelfs terug uit de ok tijdens mijn consult omdat ze me zo graag wilde zien.

Het te hoog plaatsen komt bij haar 1 op de 600 keer voor.

Ik heb dus echt gewoon pech gehad, maar ze lossen het wel echt heel netjes op!! Dat vind ik zelf wel heel belangrijk. Daarnaast kan je ze altijd bereiken en je vragen stellen. Los van de ellende die ik heb meegemaakt ben ik dus wel heel tevreden over haar en de kliniek!:)

Tenminste, als ze ze komende donderdag tijdens mijn her wel mooi gelijk zet!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.