Ga naar inhoud

KLACHTEN WELLNESSKLINIEK TE GENK !!!


mrs.right

Aanbevolen berichten

HOIHOI DAMES,

IK SCHRIJF HIER MIJN ERVARING EN KLACHTEN OP OVER DE WK, ZODAT NIEMAND DE ZELFDE FOUT MAAKT

EN OM IEDEREEN TE BEHOUDEN HOE HUN ANDERE NIET PROFESSIONELE GEDRAG IS NAAR EEN PATIËNT TOE !!


29-06-2014

Consult WK te genk , Dr damen

uitleg gegeven over hoe en wat, en mijn wens duidelijk gemaakt (hoog bol groot)

afspraak gemaakt over de aantal cc's, advies dr damen, 420 cc , zelf gekozen voor de 485 cc

afspraak gemaakt voor datum operatie en moest gelijk aanbetaling doen ( 500,-)

moest wel onder correctie borst, wegens de wet, van een bedenktijd


4-07-2014

operatie dr damen WK te genk, aankomst kliniek 07:30 uur

restant bedrag betaald, (2195.-) en gevraagt of ik dr damen nog kon spreken,

werd naar boven geroepen door een verpleegster, en werd voorbereid op de operatie,

papier tekenen, en wachtten, nogmaals gevraagt of ik dr damen kon spreken,


werd opgehaald door verpleging van de OK voor de operatie,

kreeg infuus en vroeg nogmaals of ik dr damen kon spreken,

hij zou voor de operatie nog een keer komen,

ik moest op de operatie tafel liggen, werd ingesmeerd met roze spul, kreeg infuus,

nogmaalS gezegd hoe en wat ik wou, werd duizelig, en in de verte kwam dr damen aan, maar toen was ik al weg, ZONDER hem nogmaals te spreken hebbe gehad,

ik werd wakker om kwart voor 11, werd naar boven gereden, moest zelf op me bed klimmen in me kamer, kreeg cola en mocht naar huis ! ik keek in die tussetijd naar me borsten, maar zag weinig door het blauwe tapeverband, ik vroeg waar ze waren en toen begon de zuster te lachen , nou met 485 cc kom je er niet onder uit zei ze, ik vertrouwde ze maar !

eenmaal in de auto ben ik flauwgevallen, alles ging ook zo snel !

eenmaal thuis de medicatie geslikt, en pijn ging vrijwel goed, alleen ging het tapeverband zo strak zitten, ook door de warmte zat het niet goed, daarvoor de kliniek gebeld 09-07-2014

het mocht eraf met goedkeuring van Stephanie (kwaliteitsverantwoordelijke)

eenmaal het tapeverband eraf, schrok ik me een ongeluk zo ontevreden ! geen bolling en hingen al ! en je zag zowat nauwelijks iets ! gelijk terug gebeld, en foto's gemaild omdat dit iets was wat ik niet wilde !, ze begreep me maar zei dat ik het de tijd moest geven omdat het pas 5 dagen po was, ze zou de foto's aan de art laten zien,


dagen daarop werd ik terug gebeld door stephanie, en met de mededeling dat HUN het mooi en natuurlijk vonden ! waarop ik zei dat is niet wat ik wilde, maar ik moest sowieso de 3 maanden afwachtten, wel met tussendoor gebeld en gemaild te hebben over mijn ontevredenheid, mocht ik terug op consult bij dr damen 13-08-2014

dr damen, vond ze totaal niet hangen, in de trend dat het storend was,en vond ze zelf heel mooi voor een 'grote' maat.... ook zei hij dat die heftige bolling ( wat ik wil )nooit zoooo mooi en hoog blijft dan net na de operatie en dan toch binnen maande/jaar gaat hangen !!!

HAD DAT VOOR ME OPERATIE GEZEGT !!

omdat het voor mij heel storend is, vroeg ik of hij ze dual plane kon zetten,

dit omdat ik op internet gelezen had dat ze hier minder van gingen hangen, zei hij

ga eens met je handen in je zij staan, en daarop kon hij zien hoe ze zaten, nou ACHTER de spier ! zei hij, oke dus dualplane was geen optie !

plus vroeg ik hoe het zat met grote implantaten, dat kon maar tegen 100% betaling ( 4200,- op die 2695,- euro die ik al betaald had) dus dat deed ik niet !


met een rot gevoel naar huis, maar in me achterhoofd houdend en denkend dat HIJ het wel wist moest ik het er maar mee doen, met hangende en geen bollende borsten, geld weggegooit in het putje en pijn en ellende gehad voor niets !

ik kon het geen plekje geven, en toch maar weer gebeld en gemaild, en mijn medisch dossier opgevraagd ! ze hadden een oplossing en wat voor 1 !!

mijn 485cc eruit laten halen bij de WK, en mijn geld terug, en dan ergens anders weer onder het mes, alsof ik paar schoenen kom ruilen !!

ik terug gemaild met een tegenbod ! ik laat me opereren bij iemand anders neem mijn oude 485cc mee terug stuur ze op en hun storten mijn geld terug, MInder risico's Minder kans op complicaties, en maar1 x herstellen, maar NOOOIT wat over terug gehoord !!


SO dr NIO !

ben op SO gegaan bij dr nio in parkkliniek te rotterdam,

hij vond ze ook niet storend maar snap mij heel goed, conclusie veelste weinig cc's

moet 800 cc in om mijn wens te krijgen !! plus hij vond hun aanbod ook te gek voor woorden, en vond mijn tegenbod een beter idee, ook voor de littekens !

hierover terug gebeld naar stephanie met de bevindingen van DR NIO,

en werd gelijk doorverbonden met dr Damen, nounou heel professioneel !

ik werd gelijk uitgemaakt van smeerlapperij !! en dat ik vies deed op hier op het forum

dat de fout bij hem lag ! nou uuuuh jij heb een fout of inschattingsfout gemaakt niet ik !!

jij vond 420 cc ook al goed ! hij zei maar je had geen geld om 800cc te zetten, huh hoe durft hij !! ik ga geen 4200.- euro BOVENOP 2695 euro betalen terwijl jij die fout gemaakt heb ! veel plezier met je opgenomen gesprek en een fijn weekeinde en gooide zo de haak erop !

erg onprofessioneel !! maar ook hoe stephanie de kwaliteitsverantwoordelijke die zomaar hier een NEPACCOUNT had aangemaakt stephanie_wk en zo al mijn gegevens openbaar maakte ! en dan word ik beticht van smeerlapperij !!


in die tussentijd ben ik er ook achter gekomen dat ik compleet ongelijke borsten heb van in de breedte het verschil van 2 cm !!


nu maande verder word ik voor 100% compleet genegeerd, na 7 x mijn medisch dossier aangevraagd te hebben schriftelijk en 2 x aangetekend nog niets ! geen mails worden beantwoord, ook niet de mails naar de directie! op fb word ik verwijderd !

en mijn pb daar worden gelezen maar niets terug gestuurd !!


LIEVE MEIDE, GA AUB NIET NAAR DE WK IN GENK !!!!

IN DE CONSULTEN ALLEMAAL HEEL LIEF EN LEUK EN KUNNEN ZE ALLES MAKEN

MAAR ACHTERAF ALS ER PROBLEMEN ZIJN, DOEN ZE NIETS, LATEN ZE JE IN DE KOU STAAN

EN IS ER NIETS WAAR VAN DIE 100% TEVREDENHEID GARANTIE !

GEEF WAT MEER GELD UIT, DAT JE ZEKER JE GEWENSTE RESULTAAT KRIJG

(VOORAL GROTERE BORSTEN) EN ALS JE DAN PROBLEMEN HEB HUN HET OOK OPLOSSEN,

DIT IS GEEN PROFESSIONEEL BEDRIJF MAAR EEN STEL BAKKEBRAAIERS DIE ALLEEN LOVENDE BERICHTEN WILLEN EN GEEN GEZEIK !!!


Link naar reactie
Delen op andere sites

@yess89 oei dat is niet leuk :( als ik het zo lees lijkt het mij dat je te weinig info op het eerste consult meekreeg, heb je de 485cc niet als pasprothese gepast? heb je jou gewenste cupmaat doorgegeven die je wilde na de operatie? en de meerder cc's boven de 500cc kosten indd meer in de WK maar is toch niet bovenop de 2695euro? ik ben zelf geopereerd in de WK door Dr Visser en zeer tevreden van haar en hen. Heb haar nog kunnen spreken voor de OP, al had ik dit niet gevraagd, ze is komen aftekenen op mijn borsten, is dit bij jou dan niet gebeurd??

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom stap je niet naar een jurist? Die kunnen je bast verder helpen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nb: ik zou je titel duidelijker maken , dus de hele naam van de kliniek incl behandelend arts, zou kan iedereen het snel vinden in de zoekbalk ;) no mercy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zo jammer dat je zo'n slechte ervaring achter de rug hebt!! Ik heb woensdag namelijk een consult bij Dr Damen in de WK te Genk. Ik zelf heb nu een kleine B maar wil naar een grote C gaan! Ben 2j geleden al in Kortrijk op consult gegaan maar vond €4500 nu toch wel iets té veel dus ben ik beginnen rondzoeken. Een vriendin van me is naar BCAS gegaan, maar heb ondertussen al afgebeld om daar op consult te gaan omdat ik daar ook al héél rare dingen over gehoord heb en de prijs is ook heel laag wat ik ook al raar vond. Dus had ik via via de WK gevonden en vond dit toch professioneler uitzien... Heb nu woensdag een consult bij Dr Damen en zou graag eens weten of je mij, als meisje die van B naar grote C wil het zou aanraden om toch nog naar Dr Damen te gaan? Ik heb zowizo al wat ervaring met zo'n consult en weet 200% wat ik wil, als Dr Damen mij iets anders zou voorstellen zal ik het zelf niet toestaan! Ik wil een grote C en heb ook al een foto gevonden van ongeveer mijn borsten en hoe ik ze wil dus ik hoop dat jij me mss wel een positieve reactie kunt geven dat ik toch langs ga bij hem?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zo jammer dat je zo'n slechte ervaring achter de rug hebt!! Ik heb woensdag namelijk een consult bij Dr Damen in de WK te Genk. Ik zelf heb nu een kleine B maar wil naar een grote C gaan! Ben 2j geleden al in Kortrijk op consult gegaan maar vond €4500 nu toch wel iets té veel dus ben ik beginnen rondzoeken. Een vriendin van me is naar BCAS gegaan, maar heb ondertussen al afgebeld om daar op consult te gaan omdat ik daar ook al héél rare dingen over gehoord heb en de prijs is ook heel laag wat ik ook al raar vond. Dus had ik via via de WK gevonden en vond dit toch professioneler uitzien... Heb nu woensdag een consult bij Dr Damen en zou graag eens weten of je mij, als meisje die van B naar grote C wil het zou aanraden om toch nog naar Dr Damen te gaan? Ik heb zowizo al wat ervaring met zo'n consult en weet 200% wat ik wil, als Dr Damen mij iets anders zou voorstellen zal ik het zelf niet toestaan! Ik wil een grote C en heb ook al een foto gevonden van ongeveer mijn borsten en hoe ik ze wil dus ik hoop dat jij me mss wel een positieve reactie kunt geven dat ik toch langs ga bij hem?

Alvast bedankt!

Het probleem is dus dat er geen gehoor is bij complicaties of ontevredenheid. dat is dus een risico wat je neemt, ongeacht de maat die je wilt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zo jammer dat je zo'n slechte ervaring achter de rug hebt!! Ik heb woensdag namelijk een consult bij Dr Damen in de WK te Genk. Ik zelf heb nu een kleine B maar wil naar een grote C gaan! Ben 2j geleden al in Kortrijk op consult gegaan maar vond €4500 nu toch wel iets té veel dus ben ik beginnen rondzoeken. Een vriendin van me is naar BCAS gegaan, maar heb ondertussen al afgebeld om daar op consult te gaan omdat ik daar ook al héél rare dingen over gehoord heb en de prijs is ook heel laag wat ik ook al raar vond. Dus had ik via via de WK gevonden en vond dit toch professioneler uitzien... Heb nu woensdag een consult bij Dr Damen en zou graag eens weten of je mij, als meisje die van B naar grote C wil het zou aanraden om toch nog naar Dr Damen te gaan? Ik heb zowizo al wat ervaring met zo'n consult en weet 200% wat ik wil, als Dr Damen mij iets anders zou voorstellen zal ik het zelf niet toestaan! Ik wil een grote C en heb ook al een foto gevonden van ongeveer mijn borsten en hoe ik ze wil dus ik hoop dat jij me mss wel een positieve reactie kunt geven dat ik toch langs ga bij hem?

Alvast bedankt!

Heyhey,

Ik ben een aantal weken geleden op consult geweest bij Dr. Damen.. vond het echt verschrikkelijk. Kwam met super veel twijfel die kamer uit en was eigenlijk niks wijzer geworden. Die man luisterd niet en vraagt ook te weinig naar mijn idee. Ik heb veel mailcontact gehad met de dames van de WK en zo kwam ik er achter dat de manier van plaatsen die ik mooi vond (dual plane plaatsing) niet door Dokter Damen wordt gedaan omdat hij dat niet mooi vind (o.i.d. ??). Ze adviseerde mij om bij Dr. Visser een tweede consult in te plannen (daarna moest ik WEER 35 euro betalen, echt schandaling..).

Dr. Visser is een Nederlandse arts die van te voren je dossier door neemt en echt de tijd voor je neemt. Ze schenkt meer aandacht aan je borsten (opmeten, voelen hoeveel weefsel je zelf hebt of gekke bobbeltjes). Ze laat de daadwerkelijke protheses zien die ze gaat gebruiken en wil je graag terug zien daarna, ze zei: Ja, je bent toch een beetje 'van mij' en ik wil graag zien hoe het gaat met hetgeen wat ik heb gedaan. Terwijl Dr. Damen zei.. nee hoor ik hoef je niet terug te zien alleen als je dat zelf nodig vind.

Dus mijn advies is, boek je consult om..

Heb vorige week vrijdag mijn operatie gehad.. moet allemaal nog een beetje vorm krijgen maar ben wel al blij met het resultaat.

Succes!

(Ohja, ben trouwens ook van een kleine B naar een volle C gegaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben hiervoor ook bij dr visser geweest ... Daar was ik heel tevreden over was ook mooii en natuurlijk.... Dus daarom nogmaals terug gegaan alleen nu bij dr damen... En eerste consult was goed en met die 420cc zou het allemaal lukken.... Plus ik heb 485cc gepast ja.... Maar kwa grote ben ik tevrede maar niet kwa bolling wat ik wilde !! ... Als j van natuurlijke borsten houd zyn mijn borsten oke.... Maar goed dit is niet wat ik wilde...! Of aangaf ... En hij had dat daarvoor duidelijk moeten maken dat het noet haalbaar was ! Ik wil alleen duidelijk maken met mijn bericht dat ik hier al weken depresief door ben me borsten niet eens aan kan zien... En dat er NIETS mee gedaan word !!! Ze alleen het positieve late zien.... En dat ik dan bij die 1% ontevrede patienten hoor.... Ze doen niets met klachten en gaat alleen over rozegeur op het internet.... Je vind niets negatiefs.... Daarom wil ik MIJN ervaring delen !!!! Geen bijbedoelingen !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet leuk om te lezen meis:(

Super vervelend voor je en vooral kut dat er niets aan gedaan word. Je kan altijd even langs zo een juristen bureau waar ze je gratis advies geven of evt je rechtsbijstand inschakelen ... kijken of hun iets voor je kunne doen? Hoop dat ze ermee instemmen dat nio je opereerd en je toch je geld terug krijgt.. vind het trouwens wel bizar dat ze die protheses terug willen.. alsof ze die gaan hergebruiken ofso. .. bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom.... Is omdat ik ooit gezegt heb hiero nadat ik terug kwam van me laatste consult.... Ik zal er maar mee moete lere leve en het een plaatsje moete geven en pronken maar.... Hun wille nu die terug omdat ze bang zyn dat ik ze erin houd ofzo en ervan ga genieten.... Terwijl Iedereen hier en daar weten dat ik dood ongelukkig ben ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@yess89 oei dat is niet leuk :( als ik het zo lees lijkt het mij dat je te weinig info op het eerste consult meekreeg, heb je de 485cc niet als pasprothese gepast? heb je jou gewenste cupmaat doorgegeven die je wilde na de operatie? en de meerder cc's boven de 500cc kosten indd meer in de WK maar is toch niet bovenop de 2695euro? ik ben zelf geopereerd in de WK door Dr Visser en zeer tevreden van haar en hen. Heb haar nog kunnen spreken voor de OP, al had ik dit niet gevraagd, ze is komen aftekenen op mijn borsten, is dit bij jou dan niet gebeurd??

mvg

Jawel is bovenop de 2695.-euro .... Daarom ben ik verder gegaan.... Is het gewenste resultaat zou hij nooit kunnen maken... Plus toen ik belde met de conclusie van dr nio... Werd er voor me voete gegooit dat ik het geld 4200.- voor 800cc niet zou hebben ;-) en oohja ik moest noet denken dat iedereen bang voor me is !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onprofessionele kliniek die geen klant meer waard is dus, pech voor hun dat bijna iedereen op dit forum terecht komt, en dus dit zullen lezen, dit gaat ze klanten kosten!

Ze hadden beter jouw kunnen helpen, had hun minder geld gekost...

Sterkte meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onprofessionele kliniek die geen klant meer waard is dus, pech voor hun dat bijna iedereen op dit forum terecht komt, en dus dit zullen lezen, dit gaat ze klanten kosten!

Ze hadden beter jouw kunnen helpen, had hun minder geld gekost...

Sterkte meid!

Voila dat denk ik er dus ook van...

Welness kliniek is één en al mooie beloftes en veel blablabla...maar alst er op aan komt laten ze hun patienten in de kou staan...

Mooie service...heel klantvriendelijk...NOT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst; wat een rotsituatie.. :(

Je leert een bedrijf pas kennen als het mis gaat. Dit laat zien wat een slechte service zij hebben dus goed dat je het hier neer zet :) daar hebben we met z'n allen wat aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou haast zeggen dat jerko in opdracht van de WK schrijft. Heb nog nooit zoveel enthousiasme over Damen gehoord :45:

Je zou haast zeggen dat jerko in opdracht van de WK schrijft. Heb nog nooit zoveel enthousiasme over Damen gehoord :45:

Tjaaa bb dat zal niet de eerste keer zyn he......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg! Wat erg voor je!! Ik hoop dat het snel allemaal goed komt!

Ik ben zelf ook op consult geweest bij wk met dezelfde chirurg gesproken, operatie datum had ik telefonisch al gepland (ivm agenda op elkaar afstemmen) ook al aanbetaald. Maar eenmaal op consult te zijn geweest en twee uur daar gewacht te hebben knaagde er iets aan mij.. Ik had er geen goed gevoel bij.. En ben nu eenmaal een gevoelsmens. Ze hebben zonder moeite het aanbetaalde geld retour betaald en ik ben naar een kliniek in Nederland gegaan, is toch een heel andere ervaring dan wat ik in België heb meegemaakt. Ik wens je heel veel succes en hoop dat je de maat en bolling krijgt die je graag wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.