Ga naar inhoud

kw88 : 20 november 2014 : Dr. Karim : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Kirsten, heel veel succes morgen spannend hoor...Misschien zie ik je nog ..ik ben erg benieuwd naar het resultaat en hoe je het hebt ervaren.. Hopelijk gaat deze dag snel voorbij en voor je het weet wordt je wakker met je nieuwe boobs.gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Babien,

Dank je! Ik kreeg een telefoontje en wordt om 8 uur geopereerd. Begin toch wel een beetje zenuwachtig te worden! Ik hoop dat de narcose en de pijn meevalt.

Misschien tot morgen! Jij succes bij je consult.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

Sorry voor mijn late verslag. Vandaag is eigenlijk de eerste dag dat ik me wat beter voel,

Ik moest donderdag om 7.30 uur in de kliniek aanwezig zijn. 10 min later werd ik meegenomen naar boven en mocht ik mij omkleden in een operatie jas. Daarna kreeg ik het infuus. Om ongeveer 8 uur ging ik naar de ok waar ik dr. Karim zag. Hij stelde wat vragen en vroeg mij of ik nog vragen had. Die had ik niet, ik liet het allemaal maar rustig over me heen komen,

Ongeveer een uur later werd ik wakker. Ik had me er al op voorbereid dat ik ontzettend beroert zou zijn van de narcose. Dit duurt bij mij wel minimaal een dag. Ik probeerde wat te eten, maar was ongelooflijk misselijk en had pijn in mijn linkerborst. Ondertussen mochten de dames die na mij geopereerd waren al weg. Ik bleef me beroert voelen van de narcose.

Uiteindelijk toch maar proberen te staan en aan te kleden. Het duurde even maar uiteindelijk mocht ik om 13.30 uur naar huis. De terugreis verliep redelijk en de rest van de dag in bed doorgebracht met pijnstillers. 's nachts kreeg ik ontzettende pijn... dacht ik. Want de volgende dag was het vreselijk. Ik ben niet heel kleinzerig maar zo'n pijn heb ik nog nooit gehad. Ik had ook het idee dat de pijnstillers niets deden. Ik had echt spijt en heb de hele dag in bed doorgebracht.

Zaterdag ging het nog niet veel beter. De pijn bleef. Pas vanaf gisteren neemt de pijn af en vanaf vandaag voel ik me wat beter. Ik kan al wat meer zelf, al ben ik wel bang dat ik snel te veel doe (mag ik die deur wel of niet opentrekken, mag ik dan wel op niet optillen).

Dan mijn borsten :). Het is nu nog moeilijk te zeggen, want alles staat ontzettend gespannen en strak. Ik durfde eerst niet te kijken (stom misschien), maar het ziet er al mooi uit. Niet te groot, precies zoals ik het wil (wel er wennen). De minste pijn heb ik eigenlijk aan de wonden. Die voel ik bijna niet. Ik heb wel steeds een branderig gevoel in mijn borsten en een enorme druk op mijn borstkas, maar dit zal er wel bij horen.

Op 3 december mag ik terug voor controle, hoop dat alles goed verloopt.

Nog een dingetje: het slapen op mijn rug is echt bijna niet te doen. Al na nacht 1 wist ik eigenlijk niet waar ik meer last van had, van mijn borsten of mijn rug. Afgelopen nachten op alle mogelijke manieren proberen te liggen. Ik hoop dat het went..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, nou dat beloofd wat ;) ik heb ook al eerder een slechte ervaring met narcos gehad, maar ja hoort erbij..Hopelijk heb je verder een goed herstel en ben je straks verliefd op je boobs Ha Ha. Ben benieuwd naar het resultaat. Kom rustig bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi kw88, hoe voel je je nu? Ik heb woensdag dual plane ronde prothese 300cc gehad en ik moet zeggen dat de pijn bij mij 100% is mee gevallen..! Door m'n lage bloeddruk ook wel wat last van de narcose gehad maar voel me eigenlijk (behalve beurs en spierpijn) echt wel oke.. Ik had me ook ingesteld op de ergste pijn ever maar komt toch lang niet in de buurt van mijn weeën een aantal maanden geleden ;) ik hoop dat het met jou inmiddels ook beter gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmie84!

Gelukkig ging het vanaf dag 4 de goede kant op. Nu bijna geen pijn alleen 's nachts wat meer druk op mijn borst (en last van mijn rug). Ik gebruik ook geen pijnstillers meer. Het ergste waren voor mij toch wel de eerste 2 dagen. Hoe ziet het er nu bij jou uit? Ik vind ze bij mij nog erg plat van boven en hoop dat dit beter wordt. Ook vind ik ze iets naar beneden 'wijzen'.

Ook kan ik gelukkig het meeste weer. Wel rustig aan natuurlijk, maar beetje opruimen, beetje wandelen en überhaupt een glas optillen en de koelkast open doen gaat makkelijk. Woensdag heb ik mijn eerste controle en hoop ik dat de pleisters eraf mogen, dan kan ik een beetje normaal douchen (mogen niet nat worden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jouw verhaaltje klinkt beetje als het mijne

Maar uiteindelijk ben ik die eerste dagen alweer vergeten :)

Nu 3 weken later heb ik nergens nog last van (alleen dan mss heg opletten dat ik niet te veel doe)

Wel nog steeds rugpijn!

Hoop dat je ze snel super mooi vind

Maar we moeten eigenlijk 3maanden wachten om ze echt te beoordelen he ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja duurt lang he Ruitje! Maar dan hebben we hoop ik ook mooie borsten! Ik moet inderdaad nu al goed opletten dat ik niet te veel doe. Je gebruikt al snel de spieren die je niet mag gebruiken! En die rugpijn! Daar heb ik echt nu het meeste last van. Ik heb gevraagd of ik op mijn zij mag liggen, dit mag mits het geen pijn doet. Maar voor mijn gevoel voelt dit nog niet goed. Vind je jouw borsten al mooi? Ik vind het nog erg raar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik lig ook nog niet op mijn zij hoor

Voelt erg onwennig..

Langs voor vindk ze wel oke (naar mijn mening niet volledig gelijk maar mijn vriend zegt dat ik spoken zie) maar opzij zie je ze nog erg hoog zitten

Maar zal wel nog even zijn tijd nodig hebben om op zijn plaats te komen he

Ik durf er nu pas meer naar kijke eerste week keek ik er niet naar

Dus heel normaal dat je het nog erg raar vindt hoor

Komt allemaal goed ;)

Ps: zag in je omschrijving op je profiel dat je 2 Berners hebt, berners zoals in Berner Sennen honden? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt! Twee Berner Sennen :). Die vinden het erg gezellig dat ik nu nog bijna de hele dag thuis ben. De ene is een beetje lomp (50 kg) en ik moet uitkijken dat hij me niet omver loopt, maar gaat goed. Alleen houd ik ze niet aan de lijn met het uitgaan. Ze gaan los of mijn vriend houdt ze vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn geweldig he

Ik heb ook ene een mannetje (gelukkig ma 43kg haha die van u moet echt wel een lekkere beer zijn hihi)

Hij was super lief de eerste dagen bij mij net of hij dat aanvoelde

Kwam helemaal op zijn sokken af en super Voorzichtig!

Gelukkig want hij maant zich soms een schooltje hondje haha

Nee best niet zelf vasthouden als we gaan wandelen houdt m'n vriend em ook

Maar in het bos lekker los!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Kw88! Ja ik hoop toch dat die van mij ook nog andere vorm aannemen :) ze zijn erg gezwollen.., vind ze daarom wat 'puntig' en t stuk tussen mijn borsten is ook gezwollen daarom staan ze (volgens de kliniek) nu ook wat ver uit elkaar maar zou allemaal goed moeten komen! Ben nu met m'n kleren aan wel al heel blij!! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal,

Aanstaande donderdag ben ik drie weken po. Nu voel ik aan beide zijkanten een raar gevoel aan ik het met mijn hand aanraak. Als ik mijn arm iets naar voren doe en met mijn andere hand aan de zijkant voel, voelt het ineens alsof er een deel platter wordt aan de zijkant (een deuk). Het zijn niet echt rimpels die ik voel, maar meer een vlak oppervlakte, waarna weer het ronde van de prothese volgt. Heeft iemand hier ervaring mee? Misschien dat dit bij het herstelproces hoort?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.