Ga naar inhoud

BV : Manny : 30 maart consult : Dr van Onselen : Accz


Gast manny

Aanbevolen berichten

hoi ik ben mandy, 24 jaar en vandaag op consult geweest bij dr v Onselen.

na wat speurwerk hier op de site en de aangename prijzen van accz had ik besloten om hier mijn 1ste consult te houden.

mijn ervaring is niet helemaal positief. tuurlijk de heer v Onselen komt zeer vriendelijk over en verteld graag wat je wilt horen. maar daar zat ook een beetje de twijfel.

we gingen met een goed gevoel daar naartoe en uiteindelijk met een minder gevoel weg.

er staat namelijk nergens vermeld volgens mij dat de kosten voor de behandeling ex protheses zijn en dat in plaats van 1750 uiteindelijk 3400,- moet neertellen dan is dat wel even slikken.

heb nergens gelezen in de verslagen over dit geval

msschien 1 vd dames die bij accz zijn geweest die wat meer hierover kan vertellen

uiteindelijk advies was 540cc dual plane anatomisch

bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben niet naar deze kliniek geweest maar heb wel bedenkingen bij het lezen van je bericht en ben dus naar de site van de kliniek gaan kijken .

Vind dat de prijzen er idd zeer verwarrend opstaan .

Heb je gevraagt of je bv viel onder de voorwaarden van 'de actie' ?

Het is wel zo dat anatomische protheses (overal) duurder zijn dan ronde .

Vind het aantal cc ook veel , of 't moest zijn dat je een grotere maat gevraagt hebt natuurlijk . Hier geldt ook weer : groter = duurder .

Welke maat heb en wil je ?

Heb de indruk dat het vooral de prijs is die je dwarszit of zijn het nog andere dingen ?

Hoop dat meiden die door hem geopereerd zijn je meer kunnen vertellen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ja. ik vind het een beetje tegenstrijdig wat ik lees en wat hij zegt. hij zegt namelijk bijna alleen anatomizch te doen onder borstplooi, maar ik lees andere dingen. hij heeft duidelijk gezegd dat het een aanbieding was.

heb nu een 75b over en ik ga dan naar 80d of dd dual plane

de prijs zit me idd dwars. zoek eigenlijk iets tussen de 2 en max 3000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even meegeven dat je omtrek niet kan veranderen hoor , een 75 blijft een 75 . Enkel de eerste week is die groter door zwelling .

De cupmaat valt toch met dezelfde cc voor iedereen anders uit dus daar kan eigelijk enkel een chirurg over oordelen en daar moet je op vertrouwen .

Enfin , wat ik ook 'raar' vind (maar ben niet thuis in 'anatomische protheses' omdat ik er geen voorstandster van ben) is dual plane plaatsing voor een anatomische prothese .

De dual plane methode wordt nml oa toegepast op ronde protheses om ze een natuurlijke (druppel-) vorm te geven waardoor een anatomische prothese niet hoeft .

Ik ben natuurlijk bevooroordeeld want heb ronde protheses (laag profiel) dual plane geplaatst en zeer tevreden . Ieder moet daar haar eigen keuze in maken natuurlijk .

Met een 'slecht' gevoel uit een consult komen is niet prettig ... mss kan je ergens anders een tweede opinie vragen ? Wees je'r wel van bewust dat elke chirurg en kliniek een eigen werkwijze heeft , dus eerst even info zoeken .

Goed , dat laatste deed je blijkbaar , spijtig dat het consult wat teleurstellend was .

Link naar reactie
Delen op andere sites

75 of 80 ligt eraan welke bh ik dan draag.

Maar dat ter buiten. Als leek kan je me alles wijsmaken maar ik heb snel door of er iets niet klopt ofwel. Het ging ons een beetje om de prijs die in 1x verdubbelde.

Daarom hoop dat wat dames die bij accz zijn geweest me hier ietts meer over kunnen vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.