Ga naar inhoud

dr vermeylen


Gast amilo

Aanbevolen berichten

Heb ze'n naam even door de zoekrobot van het forum gehaald en geen hits dus vermoedelijk ga je geen reactie krijgen hier ...

Ben wel even gaan google'n LINK en zag dat hij zowel in een ziekenhuis werkt én dat hij een eigen praktijk heeft maar de operatie's wel uitvoert in het ziekenhuis .

Ga je voor een bv of bvk ? Door de huisarts doorverwezen ?

Ben je al op consult geweest ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor een BV.

Ik ben bij hem al op consultatie geweest.

Maar ik heb nog nooit een ander zijn ervaring bij dr vermeylen gehoord, ik ben er wel redelijk content over over de 1ste consultatie, maar ik zou graag wat ervaringen over hem horen of voorbeelden van zijn werk zien, want ik denk dat het resultaat van een BV toch ook veel afhangt van hoe de PC werkt.

In mijn geval stelt hij voor om ronde zoutwaterprothese te gebruiken en deze achter de spier te steken, maar op internet heb ik gelezen dat indien je een dunne huid hebt, dat je dit beter niet met ronde prothesen doet omdat dit geen natuurlijk resultaat geeft, maar de dr vertelt mij dat ik op deze manier wel een natuurlijk resultaat krijg, dus ik ben een beetje in de war aan het geraken

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zoutwaterprotheses worden eigenlijk ook zo goed als NIET meer gebruikt ...

Te veel kans op lekkage aan het ventiel ...

Hier lees je een verhaal van een prothesewissel wegens lekkage van deze prothese, mss kan je haar om info/raad vragen daaromtrent ?

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.