Lrii

Wellness Klinkiek Genk dr Verdock of dr Damen?

Recommended Posts

hejj Iedereen,

Ik wil graag een borstvergroting laten doen in de wellness kliniek in genk maar ben nog aant twijfelen tussen 2 dokters?

Dr Verdonck of Dr Damen?

Wat denken jullie ?of zou er geen verschil zijn gezien ze beiden in de kliniek werken?

X

Ik ben zeer tevreden over dokter Verdonk .

Damen geen ervaring mee...

Ben bij Verdonck geweest, heel aangenamen man die veel uitlegt geeft en je meteen op je gemak bij voelt

18 nov is mijn dag

happyyyy

Xx

bij dr verdonck geweest.. eigen arts zei met hechtingen eruit halen dat ze het zelden zo mooi had gezien

Intakegesprek gehad bij Dr. Verdonk. Ik had een goed gevoel bij hem,

Vrijdag 7 november is het zover! Spannend!

ikzelf ook bij verdonck geweest

hij stelt je idd meteen op ge gemak en legt alles mooi uit

heb me zelden zo op men gemak gevoeld bij in vreemde man om er in mijn blote tieten re staan

Ga zeker niet naar dr. Damen.

Hij is niet de aangewezen persoon om voor iedereen te maken wat de wens is. En als je ontevreden bent of met complicaties zit naderhand, ben je bij Damen echt aan het verkeerde adres.....

Bijd dr. Verdonck ben je aan het goede adres als je van een cup a, een vergroting wil naar een cup die eruit ziet als een C

Bij meiden die vaak al redelijk wat borst hadden, hebben bij Verdonck soms niet zo een mooi resultaat gehaald...

Uiteraard geld dat niet voor iedereen, maar dit zijn de ervaringen die ik hier gelezen heb de afgelopen drie jaar

xx BB

Ik ben zeer tevreden van verdonck, maar bb heeft idd gelijk..

Hij is vooral goed met heel kleine borsten ietsje groter te maken..

Dus niet als je echt heel groot wil gaan..

Ik heb dus persoonlijk geen ervaring met damen, maar wel al wat meer negatiefs over hem zien passeren

Maar als je echt twijfelt zou ik gewoon bij beiden op consult gaan

Alvast bedankt iedereen voor de reacties !!

Heb er veel aan gehad =D Ik heb van mijzelf een D een kleine d wel maar ik door de borstvoeding zijn ze een beetje leeg gezogen zeg maar ..tziet er heel treurig uit zo

zat te denken dat ik mischien toch wel 400 of 500 cc hebben kon.

Ben 172 en 60 kg dus .

Dus al zeker niet damen

die conclusie kan ik dan al wel trekken , maar ik lees ook verdonck niet als je van jezelf al wat borst hebt =o

Nu weet ik het ff niet meer

x x x

Verdonk is voorzichtig en gaat voor meer natuurlijke borsten die bij je lichaamsbouw passen.

Hij wil ook problemen na de bv voorkomen.

Ik had voor de bv een lege A, nu heb ik D of E. Dus tevoren had ik ook niet veel.

Het is maar wat je zelf wil als resultaat als je de keuze maakt voor een arts.

Ik ben heel tevreden :-)

Laat trouwens maar weten hoe het gegaan is he meid =D spannend!!

x x

Mercii voor de reactie ma ben nu wel heel fel aant twijfelen of ik dan wel verdonck nemen zou =o ..

Ik heb namelijk van mn eigen nu een D wel een kleintje weet g iemand die daar wel goed mee is ?

Dikke X

Welk ziekenhuis dan ? want dacht eerst ook nog over dr D'hondt na maar dies blijkbaar ook nogal bruusk?