Ga naar inhoud

Voorstellen Michelle Navarro


Michelle Navarro

Aanbevolen berichten

Hoi ,

Helemaal nieuw op forum..

En misschien niet de juiste plek om te beginnen met wat vragen ..

Ik las hierboven wat vragen over de wellness kliniek ..

En zit helemaal in de begin fase van juiste kliniek en dokkter zoeken.

Ik woon in Spanje en heb veel goede verhalen gehoord over de Belgische ziekenhuizen klinieken..maar echt nog helemaal aan het begin van mijn zoektocht.

Ik las ook op ander forum over de wellness kliniek dat dit een soort lopende band verhaal is ? Kunnen jullie me misschien meer hierover vertellen?

Ik zit nogal aan een bepaald budget gebonden ook omdat er voor mij vluchten en verblijf nog bijkomen en daarom sprak juist de prijs van een borstvergroting in deze kliniek me aan ..maar ben ook wel beetje afgeschrokken door de stunt prijzen op de website , en vraag me af of voor deze toch vrij goedkopen aanbiedingen van 2600€ er iets goeds geleverd kan worden ? En er ook nazorg is ..

Mag je bv een of 2 dagen in kliniek verblijven na operatie ?

Ik heb zelf een kleine B cup en sinds het krijgen van kindje inmiddels 4 jaar geleden en 6 maanden borstvoeden gewoon niet blij en ook onzeker door de verandering in de borsten:(

Kan er gewoon een potloot onder hangen...:( en heb veel los vel.

Ook zou ik graag soort van advies hebben over soort van vulling

Sileconen of zout zakjes ..

Ben heel blij met het lezen van jullie reacties

Eindelijk duidelijkheid in eigen taal en voel me niet de enige op de wereld met thee zakjes ...

Hoor heel graag van jullie waar te beginnen..

Alvast vriendelijk bedankt

Xxx Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Michelle,

Welkom:)

Herkenbaar na bv. Tea-bags;)

Jeetje vanuit Spanje... Mijn eerste gedachten is, hebben ze daar geen goede klinieken en pc's?

Bij de wk. Werken ze veelal met silicone softone implantaten.

Je kan 24 uur verblijven, met hoeveel dagen je dat uit kan breiden weet ik niet, maar voor iedere extra optie betaal je meer natuurlijk.

Er moet iemand met je mee om je te begeleiden.

Je kan vandaag op consult en morgen geopereerd worden.

De nazorg wordt natuurlijk ook wat lastig als je weer in Spanje zit. Je kan 24-7 bellen met vragen, maar de persoonlijke ervaringen met de nazorg bij de wk. Zijn wat minder begrijp ik van t forum.

Ik zou voor zo'n operatie ( die echt wel heftig is) het iets dichter bij huis zoeken en bij meerdere pc' s op consult gaan.

Ik ben heel tevreden over de wk. ( zie mijn foto's) maar heb ook geen mega maat en geen complicaties gehad.

Suc6!

Ps over de prijs, ik zeg niets mis mee... ( aanbieding wordt iedere maand verlengd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!

Ik heb je even een eigen topic gegeven, dat houdt alles een beetje overzichtelijk, voor jezelf en voor anderen :)

Als je in het buitenland woont, zou ik zeker niet naar de Wellnesskliniek gaan in Belgie voor een borstvergroting. De nazorg is daar vaak slecht en zeker als je daarna weer naar het buitenland gaat, kun je niet zomaar terug komen als het niet zo geworden is als je gehoopt had...

Zoals Watermannetje al zegt, is er geen kliniek bij jou in de buurt? Ik weet dat in het verleden twee meiden hier op het forum geweest zijn, die in Spanje hun bv hebben laten doen. De ene was in de buurt van Valencia als ik me niet vergis, hoe heette ze ook alweer... Kimberly123 dacht ik.. En die andere was bij Malaga, maar van haar ben ik even de naam kwijt..

In welk gebied woon je in Spanje, misschien dat ik nog mee kan denken, of me nog iemand herinner... Er was hier namelijk nog een meid, maar daar moet ik even wat langer over nadenken, het hoe en wat...

Hoe is het met je Spaans? Als je spaans namelijk goed is, dan moet het natuurlijk geen probleem zijn in een Spaans ziekenhuis. Wat ik wel weet is dat er aan de Oostkust redelijk wat goede priveziekenhuizen zijn, Imed, die goede artsen hebben. Hoe het zit met bv's weet ik natuurlijk niet, maar dat zou je daar ook altijd kunnen navragen. Deze Imed-ziekenhuizen zitten in Benidorm, Elche en.... Alicante, dacht ik. Maar als je daar in de buurt woont, dan weet je dat vast wel :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omg BB jij heb echt een geheugen waar ik jaloers op ben hoor!!! haha

@ Michelle ik kan er eigenlijk niks aan toe voegen. Denk dat het inderdaad het verstandigste zou zijn om in Spanje te gaan zoeken.

Succes met je zoektocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.