Ga naar inhoud

Teddiey : 24 oktober 2014 : Dr. Koopmann : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

Gister mijn operatie gehad! Ik heb een prothesewissel ondergaan. In 2012 heb ik voor de eerste keer mijn borsten laten vergroten. Ik had cup AA en heb me de eerste keer erg laten leiden door het advies van mijn plastisch chirurg. Voor mij was iets al héél veel en had geen idee wat ik moest verwachten. Ik heb toen 375 CC op de spier laten plaatsen door Dr. van der Weij in de Boerhaave klniek Amsterdam. Op dat moment was ik tevreden met het resultaat. In de tijd erna verloor ik 8 KG door te gaan sporten en ging van 73 KG (lengte 178) naar 65 KG. Dit was ook te merken aan mijn borsten. Ze werden kleiner en ik ging randen en plooien aan de binnenkant decolleté zien. Begin 2014 heb ik besloten voor een prothese wissel te gaan. en dit keer 100 % naar mezelf luisteren en dit goed aangeven. In juli had ik een consult bij Dr. Koopman en we zijn toen uitgekomen op 615CC Dual plane.

Gister was dé grote dag! Ik ben geopereerd en ben tot nu toe heel blij met het resultaat! Het enige is wel dat Dr. koopman er tijdens de operatie achter kwam dat Dual plane niet ging lukken. Door het vele sporten was mijn borstspier te stug geworden, en kon er niet meer dan 425 CC tussen. Dr. Koopman wist dat ik heel ongelukkig zou zijn als ik bijna met dezelfde cup wakker zou worden, dus heeft hij besloten om toch de 615 CC te plaatsen. Maar dan op de spier. Op dit moment heb ik daar een goed gevoel bij. Ik hoop alleen niet dat ik weer last ga krijgen van randen en ribbels. Maar daar kan ik nu nog weinig over zeggen!

Zijn er nog meer meiden die in eerste instantie gingen voor een Dual plane, maar uiteindelijk op de spier kregen?

Ik ben erg benieuwd naar jullie operatieverslagen, pijn, en tevredenheid over het aantal CC's

Liefs,

Teddiey :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi,

Ik heb ze momenteel op de spier en je ziet het wel meer zitten dan onder de spier... Ik denk dat het ook wel ligt aan het feit dat je een wat dikkere huid hebt of niet.

Wel een mooie maat hoor 615 cc!

Leuk dat je tevreden toch?

Liefs Vanessa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.