Ga naar inhoud

Zwangerschapsvraag na BV


Gast Loontjee

Aanbevolen berichten

Gast Loontjee

Heejj allemaal!

Ik krijg 7 april een bv. Maar ik (we) wil graag zwanger worden. Nou is het op het moment niet mogelijk omdat mijn vriend in het buitenland zit vanwege werk al paar mnd. Maarr in begin mei komt hij daar van terug. Stel ik word in die maand zwanger.. kan dit enige kwaad of wat dan ook? Weet iemand hier iets vanaf of zelf ervaring mee gehad?

Thnxx,

groetjess loontjee

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Loontjee,

ik heb je geloof ik net al beantwoord maar doe het hier nog een keer.

IK zou wachten met mijn bv als ik zo snel zwanger wil worden. je lichaam heeft toch minimaal die 3 maanden herstel na een bv nodig. daarbij "lijden" je borsten altijd met een zwangerschap (borstvoeding??) dus kun je denk ik beter je bv ff uitstellen tot je een jaar na je bevalling bent. dan heb je veel meer plezier van je bv dan nu.

succes met je beslissing!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Loontjee,

Wat ik heb gelezen is dat geadviseerd word om 2 jaar te wachten na je BV om zwanger te raken. Ook als je net een kindje hebt gekregen is het beter om 1-2 jaar te wachten totdat je een BV ondergaat.

Misschien een beetje een rare vraag, ik bedoel het niet negatief ofzo.Maar vind je het niet zonde om vrij snel na je BV zwanger te raken.Want na een zwangerschap zien de borsten er weer helemaal anders uit(ivm borstvoeding bijv.)

Ik heb voor mezelf(in overleg met partner) wel besloten om eerst te genieten van mn nieuwe boobs en over een paar jaar zwanger proberen te raken.

liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaand stukje heb ik uit de folder die ik van de kliniek heb, want wat ik net schreef was "uit mn hoofd". Misschien dat het zo duidelijker is?:

zwanger? dan wachten we nog even.

Bent u zwanger of geeft u borstvoeding, dan is een borstvergroting voorlopig niet mogelijk. Wij raden u aan om zeker 9 maanden tot een jaar te wachten. Misschien nog wel langer, dat ligt eraan hoe lang u borstvoeding heeft gegeven. Het is namelijk belangrijk dat uw borsten eerst weer tot rust komen en hun oorspronkelijke vorm en omvang zoveel mogelijk terug krijgen.

Ook indien u binnen 1 tot 2 jaar zwanger wilt worden, kunt u beter even wachten. Na een zwangerschap zijn de borsten anders van vorm en dat bepaalt mede de keuze van het implantaat.

Die laatste zin vind ik wel wat vreemd, moet ik eerlijk zeggen. Of bedoelen ze ermee dat je vóór de BV beter aan kunt geven dat je binnen 1-2 jaar zwanger wilt worden, omdat je dan misschien een andere vorm prothese geadviseerd krijgt??

Link naar reactie
Delen op andere sites

aha...ja ik wist van dat jaar,dat je lichaam tot rust moet zijn gekomen,geef je langer borstvoeding dan moet je nog langer wachten idd... je moet toch 9 maanden ontzwangeren en als je borstvoeding geeft gaat dat pas daarna in denk ik,je lichaam is iig niet zoals normaal.

nee maar je borsten kunnen wel erg veranderen na een zwangerschap/borstvoeding. dus als je eerst anatomisch zou krijgen kun je na een zwangerschap misschien wel rond krijgen,of andersom als je nix overhoudt,snap je?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik neem aan dat je al op consult bent geweest,moet haast wel als je al een operatiedatum heb gekregen,toch?

en heb je dt dan niet met je arts besproken?toen op consult?

na,mij arts vroeg het me juist zelf al,wil je nog zwanger worden,ben je daarmee bezig nu en alles rondom zwangerschap wou hij weten.

als jou arts er niet over begonnen is,is het wle erg handig het zelf te vragen,vragen hoe hij erover denkt?

dan weet je natuurlijk zelf waar je aantoe bent met zijn antwoord.

als je het lastig vind om nu nog een consult te plannen,mail of bel dan even naar de kliniek.

sucses en hopen op een goede keus die je zal maken...

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loontjee

Dankje voor de reacties,

maar nee ik heb dat niet gevraagd aan mijn pc. HEEL dom

maar op dat moment heb ik daar niet aan gedacht.

Ik was eigenlijk ook zowieso niet van plan om borstvoeding

te gaan geven. Maar je borsten veranderen sowieso wel na

een zwangerschap, alleen ik hoop dat ze me dan niet heel erg

gaan hangen e.d.

Ik neem aan dat ik voor de operatie nog dingen/wensen door

kan geven aan de pc. Of aan de anastesist. Ik schrijf het anders

maar op een briefje als ik de pc niet meer spreek dat ze het wel weet. Ik kan haar niet mailen of bellen, want het gaat via het ziekenhuis. Ik kan me nu wel voor m'n kop inslaan dat ik dat toen niet gevraagd hebt maar op dat moment was ik helemaal in de wolken dat ik eindelijk borsten kreeg maar er niet aan gedacht wat ik verder nog wilde. Zo stom!! Maarja als de pc aangeeft dat ik beter kan wachten, dan wacht ik natuurlijk. Hoe jammer het ook is. Ik wil niet mijn borsten al gelijk gaan verpesten terwijl ik ze net heb he.

Dankje voor jullie reacties..en ik hoor/zie het woensdag dan wel als ik de operatie heb.

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben zelf 9 maanden na mijn bevalling geholpen waarvan ik de eerste 6 maanden bv heb gegeven. Als je idd zo snel zwanger wilt worden zou ik het dus zeker NIET doen! Ik snap eigenlijk niet waarom, zoals andere ook al zeggen je lijf veranderd enorm in je zwangerschap en zeker ook je borsten als je dit allemaal wilt doen is dit een behoorlijke aanslag op je lichaam. Ik zou lekker wachten tot je zwanger bent en een als je je kindje heb daar ff lekker van genieten en dan kan je het daarna altijd doen. Ook om er dan echt pleziek van te hebben want een bv en daarna nog een x zwanger worden maken je borsten en toch ook weer niet mooier op.

Groetjes Bloodelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zou het erna doen.

Ik had na de eerste zwangerschap en ruim een jaar borstvoeding geen behoefte aan een BV.

Na de tweede zwangerschap, 16 maanden borstvoeding en het nodige afvallen wel.

Zeker na de tweede is de vorm veranderd.

Om die reden zou ik altijd wachten.

Bovendien groeien je borsten tijdens de zwangerschap vaak al behoorlijk. Ik was er na 3 maanden al een hele cup op vooruit gegaan. Zo kort na een bv lijkt me dat niet bepaald lekker!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loontjee

Nou wachten kon ik sowieso al niet meer want de operatie stond al gepland en betaald dus dat ging ik niet doen. En ik vroeg bij mijn operatie aan mijn pc dat me op dit forum deze dingen geadviseerd waren en zij vond het echt onzin om 1 tot 2 jr te wachten.Ze zei je borsten veranderen altijd na een zwangerschap en het zal wat slapper worden of je nu 3 mnd na een bv zwanger wordt of 2 jr erna dat blijft hetzelfde. Maar ze zei wel dat het beter was niet gelijk de 1e maand omdat je dan nog niet helemaal hersteld was en iets met de melkklieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, 1 jaar zou ik zeker wachten. je bent 9 maanden zwanger en moet ook 9 maanden ontzwangeren. daarvoor alleen al!

de vorm niet nee,die blijft als je geen borstvoeding geeft na 3 maanden na je bevalling ook wel hetzelfde,mits je weer op gewicht bent...

snap best dat je nu je bv wilt (laten) doen (ivm betalen) maar dan zou Ik wachten met een zwangerschap!

maargoed... ik ben gelukkig niet de enige die het zonde vind!

succes

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.